Антикризова кар'єрна допомога 2.0.
Проєкт для тих, хто потрапив
у професійну халепу
Початок програми 14 вересня
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації
тижнів інтенсивного онлайн навчання
вебінарів від
експертів ринку

15 практичних завдань

додаткові матеріали та ресурси для кожного учасника

5
15
15
Тематичні блоки:
1
Створення власної кар'єрної карти
2
Вибір стратегії пошуку роботи
3
Складання ефективного резюме
4
Підготовка до співбесіди
5
Маркетинг кар'єри
Спікери
Анна Мазур
Засновниця та виконавча директорка кар'єрного порталу Happy Monday. TOP-20 Women Tech Entrepreneurs 2020. Спікер TEDxLviv. Brand Ambassador в Digital Women 2020 Ukraine. Більше 10 років працює з питаннями професійної реалізації та працевлаштування людей різного віку і фаху.
Юлія Кудіна
People Partner в IT, кар'єрна консультантка, 7 років досвіду в сфері: підбір, оцінка, розвиток персоналу, внутрішні комунікації, коучинг лідерів. Працювала в продукті (gamedev), стартапі (fintech), та аутсорсі. Допомагає
розвивати кар'єру, знаходити спільну мову всередині команди та розвивати soft skills.
Олена Іванчикова
Кар'єрний консультант і коуч Міжнародного Союзу Коучів ICU. Працює з запитами на профорієнтацію, створення резюме, моделювання співбесід, позиціювання в LinkedIn. Досвід в HR-сфері понад 8 років. До HR-напрямку працювала у сфері рітейлу в операційних департаментах і департаментах продажу. Знайома з сегментами B&B і B&C.
Тетяна Волошина
8 років в HR, понад 4 роки консультує з питань пошуку роботи та розвитку кар'єри. Має досвід роботи у фармацевтичній галузі, страхуванні, IT. Веде блог про пошук роботи, телеграм-канал та активно розвиває кар'єрне консультування в Україні.
Уляна Ходорівська
Кар'єрна консультантка, 1200+ годин приватної практики. Працює з темами: зміни сфери діяльності, виходу з вигорання та кризи, професійних трансформацій, самопрезентації в переговорах (зокрема, про гроші) та з професійною самооцінкою. Сфери: від медіа до IT, офісні спеціальності, творчі професії, власний бізнес як кар'єра.
Анастасія Стеценко
Десять років працює в HR, з них 4 роки — з брендом роботодавця (ІТ-компанія DataArt). Допомагає колегам у компанії і клієнтам готуватися до публічних виступів, просувати особисті бренди та управляти репутацією в соціальних мережах Facebook і LinkedIn. Ведє курс із бренду роботодавця у бізнес-школі Laba. Спікер 15+ конференцій і зустрічей, автор статей, провела понад 200 консультацій.
Олександра Піскун
Юрист київського офісу Dentons. Вона фокусується на питаннях трудового та корпоративного законодавства в Україні. Олександра надає консультації щодо питань працевлаштування українських та іноземних громадян в Україні, а також питань трудової міграції в Україну. Олександра також надає консультації та юридичний супровід міжнародним та українським компаніям стосовно питань корпоративного права України, в точу числі щодо діяльності дочірніх компаній та представництв іноземних компаній в Україні.
Катерина Глушеня
Керівник відділу кадрів в LABA. Складає пазл «роботодавець-здобувач» понад 7 років. Допомагає компаніям знайти класних працівників, а кандидатам — побудувати стратегію пошуку роботи, зробити резюме та супровідний лист, які зачеплять рекрутера. За цей рік провела 60+ консультацій та допомогла оновити понад 200 резюме й супровідних листів.
Анна Меламед
Кар'єрний коуч і HR, консультант в методі позитивної психотерапії. Досвід в бізнесі в сфері HR з 2001 року. Працює з профвигоранням, пошуком балансу та сенсу в роботі, розвитком компетенцій, особистим брендом в наймі, кар'єрними переходами. Консультує на предмет психологічної стійкості і пошуку внутрішніх ресурсів в період змін.
Ольга Юрченко
Консультант із кар'єрних переходів, кар'єрний коуч і LinkedIn-стратег.
Ольга працює з людьми, які вже досягли кар'єрних вершин, але шукають себе у новій діяльності, особливо у зв'язку з переїздом до іншої країни. Як LinkedIn-стратег, Ольга допомагає професіоналам знаходити роботу, а бізнесу — клієнтів і партнерів у цій соціальній мережі.
Ольга живе у Данії, працює у великій міжнародній компанії, проводить індивідуальні консультації, вебінари, групові програми і розвиває проєкт з кар'єрного консультування для експатів.
Марина Галак
Власниця рекрутмент-агентства PRO people, керівниця проєкту школи з навчання рекрутерів Be PRO. Має 12 років досвіду у підборі та управлінні персоналом, працювала у IT та digital сферах. Останні 5 років — практикуюча кар'єрна консультантка, провела 1000+ кар'єрних консультацій, більше 500 працевлаштованих осіб на рік. Експертка в темі digital рекрутмента.
з 19:00 - 20.00
Програма
14.09.2020 - 16.10.2020
Створення кар'єрної карти
14.09.2020
Аудит власних кар'єрних цілей та цінностей, формування вимог
до майбутньої роботи.

16.09.2020
Аудит своїх сильних сторін і зон розвитку, збір зворотного зв'язку.

18.09.2020
Як обрати свою сферу і напрям розвитку?
Стратегії пошуку роботи
21.09.2020
Етапи та стратегії пошуку роботи, де шукати роботу: огляд каналів пошуку.

23.09.2020
Форма і зміст: сучасні формати роботи і їх особливості.

25.09.2020
Юридичні аспекти працевлаштування.
Ефективне резюме
28.09.2020
Cтруктура резюме та опис досвіду роботи. Основні помилки при складанні резюме.

30.09.2020
Практичне заняття.

02.10.2020
Приклади резюме та зворотний зв'язок на резюме учасників.
Супровідний лист та співбесіда
05.10.2020
Супровідний лист: головна мета, акценти та питання, на які потрібно відповісти.

07.10.2020
Підготовка до інтерв'ю, самопрезентація, найпопулярніші запитання на співбесіді

09.10.2020
Головні правила обговорення фінансових питань на співбесіді.
Маркетинг кар'єри
12.10.2020
Соцмережі для пошуку роботи і зміцнення репутації фахівця.

14.10.2020
Створення LinkedIn-профілю та робота з професійною мережею.

16.10.2020
Нетворкінг та побудова особистого бренду.
Результати програми:
Впевненість у власних навичках і талантах
для пошуку роботи
Розуміння, де шукати вакансії, що цікавлять
Розуміння власних критеріїв вибору роботодавця
Професійне резюме у кожного учасника програми
Мотивація для змін
Розуміння власних юридичних прав та можливостей
Готовий супровідний лист на декілька вакансій
Розуміння своїх сильних сторін, навички самопрезентації
Впевненість у своїх фінансових очікуваннях та вміння про них говорити
Оновлені соціальні мережі та зміцнення репутації фахівця
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації
Разом знайдемо світло у кінці кар'єрного тунелю!
У вартість абонементу "Коктейль" входять:

- відвідування усіх івентів у рамках ProForum 2019;
- смачні кава-паузи;
- відеозапис усіх виступів конференції.
- купа всяких ніштяків.

* Кількість квитків обмежена.
Якщо вас цікавить наш форум, але не виходить відвідати його особисто — ви зможете переглядати відеозапис у будь-який зручний час.
Купуй квиток з другом за вигідною ціною.
У вартість абонементу "Black friday passion" входять:
- відвідування усіх івентів у рамках ProForum 2019;
- смачні кава-паузи;
- відеозапис усіх виступів конференції.
- купа всяких ніштяків.

* Кількість квитків обмежена.
ОРГАНІЗАТОР
ПАРТНЕРИ ПРОЄКТУ
ІНФОПАРТНЕР ПРОЄКТУ
Проєкт здійснюється за підтримки «Міжнародного Фонду Відродження» та Європейського Союзу
в рамках гуманітарної ініціативи «Людяність і взаємодопомога»
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: