fbpx
Attendify
Київ, Ukraine Tech

Компанія Attendify розробляє онлайн-платформу для організаторів заходів у всьому світі. За допомогою продуктів компанії можна продавати квитки, створювати мобільний застосунок і сайт для івенту, а також аналізувати дані про відвідувачів і їхній фідбек.

Місія Attendify — стати мостом між діджитал- та івент-маркетингом
8+років на ринку
90+людей у команді
86країн
18000івентів

У 2011 році Майкл Балясний та Артем Яремчук заснували компанію KitApps — конструктор мобільних застосунків для малого й середнього бізнесу. Компанія зробила свій перший шаблон для івент-галузі, після чого саме цей продукт дозволив компанії вирости швидше.

У 2013 році KitApps став Attendify. Перша команда складалася з 5 людей. Першу підписку на застосунок оформила одна з компаній з Retail Asia Expo. Сьогодні Attendify з маленького стартапу і команди у 5 чоловік перетворився на компанію, у якій зараз працюють понад 90 людей.

Attendify довіряють 2500 клієнтів, серед яких: Google, Uber, Paypal, Pepsico, Coursera, Lufthansa, Stanford. У 2018-му Attendify отримала нагороду за кращий застосунок для івентів за версією G2Crowd. Офіси компанії розташовані в Сан-Хосе, Феніксі та Києві.

Артем Яремчук ,
Co-founder
«Нам щастило зі старту. Коли тільки починали, у нас відразу з'явився перший клієнт — компанія Cisco, а за нею прийшов Google. Це додало нам сил і впевненості: маленький стартап, а вже працює з великими брендами».

Команда Attendify

Продукты Attendify

Продукти компанії допомагають організаторам заходів отримати всі необхідні дані про свою аудиторію і її інтереси, підвищити якість івентів і продаж квитків.

Продукти:

1. Платформа для продажу квитків.
2. Мобільний застосунок для подій;
3. Веб-сайти та лендинги для подій.
4. Інструмент для аналізу даних.

Аліса Івашкевич,
Market Research Specialist
«Я працюю з компанією, яка допомагає івентам бути більш людяними й ефективними, спрощує організаторам підготовку та заощаджує їхній ресурс, а людям дає можливість легше взаємодіяти на цих заходах».

Зараз компанія веде приблизно 2500 клієнтів і обслуговує по 400 заходів на місяць. 60% клієнтів — з Америки. У топовій п'ятірці країн також: Канада, Англія, Німеччина, Австралія. Усі інші країни займають не більше 10%. В Україні програму використовували Docudays, TEDx, Lviv IT Arena, KRUPA, Leopolis Jazz Festival, SaaS Nation Conference, ЛОБ2019. Наймасштабніший захід, де використовували додаток Attendify, — SaaStr, конференція на 10 000 відвідувачів у США.

Юра Носенко,
Kotlin/Java team lead
«Я можу брати участь у повному циклі розробки продукту, можу дати технічний фідбек навіть на етапі роботи над вайрфреймами. І я знаю, що мою думку врахують. Потім ти бачиш результат цієї роботи, переходиш до технічної імплементації та доводиш продукт до продакшену. У класичному аутсорсі ніколи не вийде так сильно вплинути на якусь фічу. Для мене, як для розробника, — це величезна перевага роботи з продуктовою компанією».

Фахівці різних напрямків працюють у США, Канаді та Україні. Люди можуть виконувати задачі у комфортній для себе обстановці: з open space офісу, з дому або іншої країни. Аби всі були у курсі, що відбувається у компанії, проводяться щотижневі sync-up з командами та all hands meeting один раз на місяць. Якщо виникає якесь термінове питання, його завжди можна поставити у загальному чаті у Slack. Три країни працюють над продуктом як одна команда.викладачі Grade виступають в ролі експертів і лекторів.

Нікіта Корбут,
Marketing Operations Manager
«З Attendify співпрацюють багато цікавих людей з різними захопленнями. Але є речі, які нас об'єднують. Серед них —відповідальне ставлення до завдань і проєктів. У компанії немає вертикальної структури. Немає жодних старших менеджерів, молодших менеджерів, заступників молодших менеджерів. За тобою ніхто не буде стежити, ніхто не буде жорстко контролювати. Головне — щоб був результат».
Ми шукаємо відкритих, доброзичливих, приємних у спілкуванні людей, які мають свої цілі та бажання.
Вова Древаль,
Customer Success Manager
«Кожен член команди — це незалежна одиниця, яка має доступ до потрібних інструментів, свої цілі і можливість самостійно їх досягти. Ти можеш виконувати завдання, а можеш піти зіграти у настільний футбол. Ніхто не стоїть у тебе над душею, не контролює. Головне — виконати завдання».

У компанії проходять воркшопи та research talks, під час яких команди діляться знаннями. Читають книги, дивляться відео, а потім обговорюють, як різні концепції та ідеї можна впровадити в Attendify. Також регулярно проводяться заняття з англійської мови для різних рівнів.

Соня Мєдвєдєва ,
Head of Operations
«Найголовніше — компанія інвестує у розвиток. Це купівля друкованих та електронних книг, оплата онлайн-курсів, лекцій. Компанія готова оплачувати поїздки на конференції за кордоном, а також на івенти клієнтів з метою спробувати продукт у житті».

У Attendify враховують професійні цілі та інтереси кожного фахівця, завжди запитують про плани на найближчий час та мають їх на увазі під час співпраці. Під час інтерв'ю вас не запитають, ким ви бачите себе через 5 років, але спитають, з чим хочете працювати у найближчі півроку
або рік.

Маша Полихун,
Payment Specialist
«Я з Attendify вже 3,5 роки. За цей час встигла змінити 5 напрямків. Спочатку я була Sales Associate — допомагала вносити нові контакти у базу. Потім стала помічницею американського Sales-менеджера. Після цього встигла попрацювати в operations-команді, а потім і в sales-команді. Зараз я — Payment Specialist. Я сама ініціювала появу в компанії цього напрямку, тому що побачила у ньому необхідність. усі мене підтримали, тож поки я розвиваюся у новій для себе і для компанії ролі».

У компанії приділяють особливу увагу підбору людей у команду. Спочатку проходить онлайн-дзвінок з HR, далі — відправляють невелике тестове завдання або проводять коротке технічне онлайн-інтерв'ю. Після нього вас можуть запросити на основне інтерв'ю в офіс, яке зазвичай триває 3-4 години.

Аня Кривич,
Recruiter
«Я ніколи не була на співбесіді, що триває 3 години. На моїй колишній роботі ми йшли за такою схемою: кандидат намагався сподобатися нам, ми намагалися сподобатися йому — і, власне, по руках. У Attendify так не працює. Тут ми будуємо діалог на чесності та відкритості. Для нас дуже важливо, щоб людина підходила нам культурно, тому більшість питань на основному інтерв'ю пов'язані з cultural fit людини. Ми шукаємо відкритих, доброзичливих, приємних у спілкуванні людей, які мають свої цілі та бажання».

Додати відгук

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Asset 1logo_Hm

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: