Brainstack_

IT продуктові
Київ
Verified
Brainstack_ is a place where you grow together with the company

Brainstack_ — українська мультипродуктова IT-компанія, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси.

10років на ринку
300+спеціалістів
№1продукт у своїй ніші
10+мільйонів завантажень додатків
100+країн-користувачів

Напрямки роботи Brainstack_

  • Parental Control
  • Wellness Ecosystem
  • Lifestyle Apps
  • Crypto & Blockchain

Напрями роботи Brainstack_

Parental Control
Wellness Ecosystem
Lifestyle
Apps
Crypto & Blockchain

Візія компанії  стати лідером B2C, SaaS & Software розробки в Україні за трьома 
показниками:

Revenue
Profit
Talents

Компанія дуже швидко розвивається. Станом на початок 2023 року тут працюють 300+ людей: це спеціалісти відділів розробки, підтримки користувачів (customer care), маркетингу, аналітики та білінгу (проведення онлайн-платежів).

7 причин обрати роботу в Brainstack_

  • Це робота над продуктом, що є лідером у своїй ніші, у компанії з постійно зростаючим портфоліо продуктів на різних платформах та у різних напрямах. 
  • Це можливість втілювати свої ідеї та амбіції у життя. Тут не відмовлять жодній аргументованій гіпотезі та підуть назустріч вмотивованому спеціалісту.
  • Це відсутність бюрократизму, коли менеджери працюють спільно з командами та виконують радше лідерські функції, а кожен спеціаліст може впливати на процеси для досягнення результату.
  • Це кар’єрний розвиток: більшість керівників виросли всередині компанії, а багато спеціалістів переходять, наприклад, із Customer Care до департаментів Marketing, Product чи Development.
  • Це можливість навчатися в досвідчених фахівців різних напрямів (backend, frontend, paid marketing, SEO, customer care, project management, billing), які готові з задоволенням ділитися своїми знаннями.  
  • Це робота на результат, тому сюди ідеально «впишуться» спеціалісти, які готові брати на себе відповідальність і досягати цілей.
  • Попри те, що Brainstack_ — доволі велика продуктова компанія з певним досвідом, тут вірять, що їхня історія тільки розпочинається і цей шлях буде цікавим для кожного, хто прагне долучитися до команди. 
У Brainstack_ чекають на людей, які люблять технології та знають, як їх створювати. У свою чергу компанія надає комфортні умови для продуктивної роботи та подальшого розвитку.

Офіси

В компанії є два офіси в Києві та Івано-Франківську. Це оупенспейси з робочими місцями та простори для окремих команд, переговорні кімнати, зони відпочинку, де можна посидіти на диванах та пограти в теніс. Обидва офіси повністю підготовлені до різних сценаріїв воєнного часу: на випадок екстреного відключення світла та води встановили генератори та екофлоу, провели безперебійний інтернет, підготували запаси їжі, технічної та питної води, закупили пледи та свічки. У кожному з офісів є приміщення, які слугують як укриття на час повітряних тривог. Франківський офіс додатково функціонує як прихисток, який з початку повномасштабного вторгнення рф прийняв велику кількість працівників та їх сімей.

Фішка київського офісу кішка із суто айтішним ім’ям Джира (Jira інструмент для управління проєктами в ІТ).

Джира у Brainstack_ уже 7 років, і за цей час вона настільки «зрослася» з командою, що навіть стала героїнею фірмового стікерпаку.

Ще в офісах є кілька кухонь, куди щоранку завозять свіжі й різноманітні сніданки з пропозиціями як для м'ясоїдів, так і для веганів.

Графік та інші умови роботи

У Brainstack_ гнучкий графік: головне — відпрацювати 8 годин на день, а початок і кінець робочого дня можна змінювати під себе. Як і обід — організувати собі годинну перерву можна в будь-який час. Тут налаштовані на досягнення результату, а не на відповідність жорстким рамкам.

Звісно, свій графік потрібно узгоджувати з командою, в якій ти безпосередньо працюєш.
Більшість має щоденні зустрічі, і якщо така зустріч починається о 12-й, уся команда має зібратися до цього часу. Загалом спеціалісти починають роботу в період із 8-ї до 11-ї, але все, знову ж таки, індивідуально й залежить від команди та тімліда. 

А от хто має власний фіксований графік, то це відділ підтримки клієнтів, який працює 24/7. 

Фахівці customer care працюють позмінно, зокрема й уночі — адже клієнти компанії живуть в усіх часових поясах і потребують цілодобової підтримки. Відповідно й офіс Brainstack_ працює 24/7, тож приходити й іти можна в будь-який час.

Компанія стрімко зростає й цінує ефективну комунікацію та працює за гібридним графіком. Через відключення електроенергії співробітники мають можливість працювати в офісах, так як вони повністю обладнані для роботи у разі блекауту та мають безпечні укриття на випадок повітряних тривог.

Що ще по умовах?

  • Комфортний формат роботи. 
    Ви можете обрати той формат роботи, який вам зручний — працювати в офісі зі смачними сніданками, чи на ремоуті, якщо так комфортніше.
    Працевлаштування ФОП.
  • Культура професійного розвитку. 
    У компанії розвинена програма внутрішнього менторства, яка дозволить вам підтягнути свої навички та швидше адаптуватися у команді. Brainstack_Leadership school — назва каже сама за себе, бо тут зрощують лідерів всередині. Корпоративні курси англійської мови, щоб ви завжди були у тонусі.
  • Геном кар’єрного росту. 
    Кар'єрний розвиток тут у генах. За два роки в Brainstack_ 71 раз відбулось підвищення працівників.
    Також розвинена система внутрішнього переходу між суміжними позиціями, тому, якщо вас зацікавить інша професія — ви зможете перейти в рамках компанії.
  • Ментальне та фізичне здоров’я. 
    Тут піклуються про ментальне та фізичне здоров’я співробітників, тому додатково є:
    — безкоштовне медичне страхування з першого робочого місяця;
    — 100% оплачувані лікарняні;
    — 18 днів щорічної відпустки;
    — корпоративний психолог;
    — вебінари психологічної підтримки.
  • Благодійність. 
    У Brainstack_ створили внутрішній фонд допомоги ЗСУ, завдяки якому щомісячно покриваються потреби військових. Також є підтримка працівників компанії, які служать в ЗСУ — зберігається робоче місце та щомісячна заробітна плата. На постійній основі організовуються заходи для сонячних дітей, працівники здають кров для інституту Амосова та допомагають притулкам для тварин.
  • Корпоративні заходи. 
    Від роботи потрібно відволікатися, тому в компанії проводять тимбілдинги, групові майстер-класи, спортивні заходи. Два рази відвідали Туреччину, у наступному році ціляться на Крим 🙂

Процеси

У Brainstack_ немає місця мікроменеджменту. Кожна команда може робити все що потрібно для досягнення результатів, якщо діє в межах своєї зони відповідальності. Якщо є необхідність обговорити або узгодити якесь питання з менеджментом, команда просто аргументує своє рішення, але приймати його може цілком самостійно.   

Цілі за напрямами в компанії ставлять на квартал, бо місяць — надто короткий період для досягнення масштабних та амбітних результатів. Наприкінці кварталу збираються для обговорення результатів і планування наступних цілей. Раз на рік проходить спільна зустріч, де вся команда підсумовує рік. 

Володимир Ситніков,
СЕО
Я вважаю, що забагато зустрічей — це справжній саботаж роботи. Мені важливо, аби в нас мітинги проходили тоді, коли вони реально потрібні, й намагаюся не напружувати людей своєю присутністю зайвий раз. Але, звісно, я спілкуюся з командами за напрямами та знаю, що й де відбувається.

Про новини й зміни в компанії повідомляють в щомісячному дайджесті, на щорічних та квартальних зустрічах. А для неформального спілкування у Brainstack_ є корпоративний месенджер.

Команда й атмосфера

У Brainstack_ зібрали команду розумних, амбітних і мотивованих на результат фахівців, які постійно розвиваються і зростають разом із компанією, цінують партнерство й допомагають одне одному.

Серед якостей, які цінують у компанії — проактивна поведінка, відкрита комунікація та оптимізм. Тут звертаються одне до одного на «ти» і дотримуються неформального стилю спілкування. Кожен спеціаліст може звернутися до будь-кого з топ-менеджменту, зокрема й до СЕО, щоб поставити питання чи обговорити робочу ситуацію. 

Володимир Ситніков,
СЕО
Як керівник, я допомагаю команді тримати фокус на основних проєктах, мотивую їх досягати більшого та створюю атмосферу, в якій кожен може бути почутим та втілити свої ідеї в життя. У нас будь-який спеціаліст може спитати що завгодно у колег та отримати відповідь, підтримку й розуміння.

Ще одна важлива риса команди загалом і кожного її учасника зокрема — це відповідальність і небайдужість до своєї справи. Будь-який спеціаліст може вплинути на процеси — наприклад, запропонувати ідею для поліпшення роботи, затвердити її з керівником та запустити в тест.

А ще у Brainstack_ підтримують ідею гендерної рівності не на словах, а на ділі — 40% керівних посад у компанії займають жінки.

Корпоративне життя

Раніше у Brainstack_ на постійній основі проводились загальні зустрічі колег. Це були, наприклад, пікнік на березі київського моря, квести, катання на байдарках чи сапах, корпоратив у Туреччині.

Але з 2022 року компанія змінила формат таких зустрічей, тепер вони сфокусовані на волонтерстві та корисних заходах, які можуть допомогти у військовий час. Наприклад, поїздки командою до притулків для тварин, навчання з першої домедичної допомоги, які проходили в компанії вже декілька разів.

Благодійність

У Brainstack_ також займаються благодійними ініціативами — підтримують дитячі будинки, сонячних дітей, регулярно стають донорами крові та мають власний фонд допомоги ЗСУ.

На постійній основі компанія допомагає ГО «Сонячні діти Івано-Франківська». Щомісяця для дітей проводяться різні заходи, наприклад, походи в кінотеатр, піцерію, кулінарні майстер-класи, атракціони. Для працівників важливе спілкування та проведення часу з дітьми, тому що це приносить набагато більше користі одне для одного. Наприклад, на день Святого Миколая в минулому році сонячні діти підготували листи до Миколая, де вони написали, про що мріють. Ці листи отримали працівники компанії та передали бажані подарунки дітям.

«Фонд 1%»

З перших днів повномасштабного вторгнення рф співробітники допомагали ЗСУ.
У внутрішніх робочих чатах брейнстеківці регулярно надсилали запити про допомогу рідним, друзям чи знайомим. З кожним днем зростали потреби у лікуванні після обстрілів, збільшувалась кількість зборів на автомобілі, тепловізори та військову амуніцію. Керівництво помітило, що колеги підтримують такі ініціативи та постійно надсилають донейти. Крім того, три розробники з команди Brainstack_ доєдналися до лав ЗСУ та захищають країну на фронті. Тому на початку червня виникла ідея централізувати формат зовнішньої допомоги та створити внутрішній «Фонд 1%». За перший місяць вдалось зібрати кошти на автомобіль співробітнику компанії, який зараз у складі ЗСУ боронить країну на Донецькому напрямку. З часом у команді Brainstack_ з’явилися нові співробітники, які також долучилися до благодійної ініціативи. Сума донейтів ставала дедалі більшою.

Щомісяця фінансовий та HR-відділи вираховують 1% від винагороди співробітників, які добровільно дали на це згоду. Після 15-го числа компанія оприлюднює суму зібраних коштів та подвоює бюджет фонду. Попри те, що участь в ініціативі Brainstack_ — добровільна для кожного спеціаліста, ідею підтримали та доєдналися до благодійності 97% працівників компанії.

Частина співробітників запропонувала збільшити їхній внесок вже через місяць після запуску фонду. Кожен самостійно вирішує, яку частину власної винагороди пожертвувати на допомогу.

Кому в першу чергу допомагає компанія

Відштовхуючись від наявного бюджету фонду, а також враховуючи вартість і терміновість потреб, HR-відділ планує, кому, як та в якій пріоритетності можуть допомогти. Зібрані кошти Brainstack_ перераховує передусім у батальйони, де служать їхні працівники.

Навчання й розвиток співробітників

У Brainstack_ уважно стежать за тим, як розвивається команда. Щороку кожен спеціаліст проходить performance review, де аналізуються його результати за рік, а колеги та керівники надають фідбек стосовно його роботи. Якщо на рев’ю з’ясовується, що людина вже переросла свою посаду, їй пропонують більшу зону відповідальності, додатковий функціонал чи вищу позицію.

Катерина Юрчук,
HR Director
За запитом працівника ми можемо розробити для нього програму менторства. Наприклад, якщо співробітник хоче розвиватися в певному напрямі та за деякий час взяти на себе нові завдання. У такому разі ми призначаємо йому ментора, домовляємось про випробувальний період на кілька місяців, прописуємо цілі й програму розвитку, а потім підбиваємо підсумки й плануємо подальшу роботу.

З інструментів для розвитку компанія пропонує спеціалістам оплату зовнішнього навчання, програму менторства, а також внутрішні knowledge sharing sessions. Це щомісячні зустрічі, на яких учасники команди діляться одне з одним своїми знаннями, здебільшого в напрямі розробки чи інтернет-маркетингу.

У Brainstack_ вважають: дізнався щось нове, цікаве та корисне — поділись із колегами!

Як потрапити в команду

Незалежно від посади, у Brainstack_ шукають кандидатів із високим рівнем комунікаційних навичок, гнучкості й адаптивності, готових брати на себе відповідальність. 

Відбір кандидатів проходить у середньому в 3-4 етапи, залежно від позиції:

  • інтерв’ю з рекрутером;
  • інтерв’ю з тімлідом наймаючої команди;
  • тестове завдання, якщо передбачає позиція (наприклад, для креативних позицій чи фахівців customer care, для яких симулюють чат або листування  з клієнтом);
  • фінальна співбесіда з HR Director та СЕО.

На додачу до кількох етапів інтерв’ю при розгляді кандидатів звертаються за відгуками до попередніх роботодавців. Потім усі інтерв’юери діляться своїм фідбеком і спільно приймають рішення, чи варто наймати людину. А ще в компанії працює реферальна система, і протягом останніх пів року 40% нових працівників прийшли в компанію за рекомендацією чинних співробітників.

Окремо варто розповісти про набір у Customer Care Department, який постійно зростає. Робота в підтримці клієнтів — це чудовий спосіб почати кар’єру в Brainstack_. Фахівці цього відділу дуже швидко ростуть — стають координаторами зміни, тімлідами, менторами для новачків, а також переходять в інші департаменти.

Наприклад, якось у компанії найняли Customer Care спеціаліста, який за пів року став одним із найкращих у команді та захотів вирости до Junior Product Manager. Йому дали тестове, провели внутрішню співбесіду й за її результатами перевели в інший відділ. Зараз він — один із ключових продакт-менеджерів свого напряму. До речі, на момент працевлаштування йому було всього 18 років!

"У Customer Care Department ми готові брати людей без досвіду й навчати за спеціально розробленою програмою. Для кандидатів у підтримку потрібне бажання розвиватися в цьому напрямку, готовність вивчати нове, а також хороша англійська — бо з більшістю клієнтів потрібно спілкуватися англійською.

Тих, хто потрапить у команду Customer Care, чекає інтенсивна програма онбордингу: вони вивчатимуть технічну частину, інструменти, з якими працюватимуть, а також прокачуватимуть навички та культуру спілкування. Перший тренінг триває 2 тижні, але навчання на цьому не закінчується: фахівці підтримки можуть за потреби звертатися з питаннями до спеціального менеджера, у них також час від часу проходять інші тренінги тощо."

Катерина Юрчук,
HR Director

Загалом у Brainstack_ дуже привітно зустрічають нових спеціалістів. Під час онбордингу кожен спеціаліст отримує welcome pack: екоторбинку, горнятко, блокнот, ручку, печиво з передбаченням та фірмовий стікерпак з кішкою Джирою.

У перший робочий день новенького вітають листівкою у вигляді анкети — щоб колеги могли ближче познайомитись із новим членом сім'ї Brainstack_. 

Протягом першого місяця за кожним новачком закріплюється ментор, який допомагає адаптуватися в команді. А після успішного проходження випробувального терміну, що триває три місяці, співробітник отримує ще один подарунок: брендовану іграшку й коробку горішків.

Готові приєднатися до команди Brainstack_? Надсилайте резюме на одну з відкритих вакансій компанії!

Поскаржитися на компанію
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: