Команда DataArt розробляє хмарні сервіси та реалізує проєкти, що ґрунтуються на даних. Серед клієнтів компанії — інноваційні стартапи та відомі світові бренди, зокрема Nasdaq, Skyscanner, Ocado, Doddle, Travelport, Meetup, Rappi, Betfair тощо.
Компанію було засновано в 1997 році у Нью-Йорку. За 4 роки з’явився другий офіс — цього разу в Лондоні. Відтоді DataArt постійно зростає та розвивається.
У 2001 році компанія сформувала та впровадила свої ключові цінності 👇
Насамперед — люди. У DataArt не нехтують стосунками заради швидкого прибутку, адже вони — основа тривалої та продуктивної роботи. Тут цінують колег і готові інвестувати в їхній професійний розвиток.
Досвід та експертиза. Нові технології та ґрунтовні технічні знання допомагають досягати неймовірних результатів. У компанії об’єднують інженерну експертизу з людяністю, щоб зробити світ кращим.
Гнучкість. У DataArt кидають виклик догматизму та готові переглядати свої переконання й підходи відповідно до обставин і заради спільного добробуту.
Довіра. У компанії вважають, що людям можна довіряти, та покладаються на їхню відповідальність. Тут обирають жагу до знань і самостійність, а не бюрократію та ієрархічність. Роль лідерів у DataArt — створювати умови, в яких люди ухвалюють власні рішення.
Від початку повномасштабної війни DataArt допомагає українським колегам та їхнім близьким, підтримує волонтерські ініціативи фахівців компанії та благодійні фонди. У вересні 2022 року компанія виокремила діяльність із підтримки України в довгострокову благодійну ініціативу Support Ukraine. В її межах було зібрано та направлено на важливі потреби понад 130 мільйонів гривень (95 мільйонів надала компанія та партнери, ще 35 — зібрали колеги).
Загалом у DataArt сформували такі підходи у межах ініціативи:
Основні напрями та важливі підсумки ініціативи Support Ukraine.
Цінності компанії — разом із «Цілями сталого розвитку» ООН — стали підґрунтям для створення у DataArt власної соціально-екологічної програми. У компанії прагнуть позитивно впливати на три сфери: людей, суспільство та довкілля. Зокрема, заохочують різноманітність, рівність та інклюзію серед кандидатів і колег.
Різноманітність. У компанії створюють комфортні умови для всіх колег — незалежно від їхньої статі, етнічної приналежності, релігії, віку, сексуальної орієнтації, походження, досвіду, рівня знань і навичок, відсутності чи наявності особливих потреб.
Рівні права. В DataArt наймають з огляду на професійні компетенції, а не на будь-які інші критерії, та забезпечують рівні можливості для професійного зростання і розвитку. Тут підвищують обізнаність та ділиться кращими практиками задля запобігання дискримінації у робочих стосунках.
Інклюзія. У компанії шукають більш індивідуальний підхід для задоволення потреб окремих колег і намагаються максимально розкрити потенціал кожного.
У 2020 році компанію було відзначено у звіті Strong Leaders Creator in IT в розділі «Різноманітність та інклюзія». У 2022 році вона отримала нагороду Best Company for Diversity від Comparably серед великих компаній, а в 2023 — Best CEOs for Diversity.
У 2021 році до команди DataArt долучився Дмитро Делієв — бізнес-аналітик і засновник громадської організації «Твій ліс», місія якої — заохочувати бізнеси та людей донатити на посадку дерев. Цінності DataArt і ГО цілком збіглися, тому компанія долучилася до ініціативи — виділила кошти на закупку сіянців і організувала корпоративні висадки дерев у різних регіонах України.
Протягом 2022 і 2023 років завдяки коштам компанії в Україні було висаджено 183 тисячі нових дерев на 175 гектарах. Ініціатива охопила Шацький національний природний парк, Національний природний парк «Кременецькі гори», Петриківське лісове господарство та Ічнянський національний природний парк.
2023 року ініціатива переросла в міжнародну — DataArt Forest: до українських колег доєдналися команди з Польщі та Вірменії.
Команда DataArt працює в 30+ офісах у більш ніж 20 країнах і дистанційно з різних куточків світу. В Україні є офіси в Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові, декілька коворкінгів у Києві, а також у Кременчуці й Вінниці.
Компанія виявляє максимальну гнучкість щодо місця роботи. Українські колеги можуть працювати в будь-якому офісі чи коворкінгу DataArt в Україні, дистанційно або за бажанням релокуватися в інше місто чи країну (згідно з внутрішніми політиками компанії та за попереднім узгодженням із командою).
В офісах компанії організовані зручні робочі місця, які можна переоблаштувати на власний смак, якщо це не заважає іншим і не завдає шкоди майну орендодавців, і переговорні. Сюди можна запрошувати гостей і домашніх тварин (але тільки у тих країнах, де це дозволено, та якщо колеги не мають алергії).
Для пауз між роботою є зони перепочинку з ігровими приставками, більярдом, настільним футболом чи тенісом. А на кухнях і в кав’ярнях на колег чекають кава, чай, фрукти та солодощі.
На час війни компанія обладнала українські офіси генераторами й старлінками. У разі небезпеки вони перетворюються на «пункти незламності» для колег та їхніх близьких. Фахівці, які працюють дистанційно з різних міст України, під час блекаутів отримали виплати на покупку генераторів та облаштування домашніх робочих місць безперебійним зв’язком.
DataArt просить колег відпочивати по-справжньому під час відпусток та на офіційні свята, згідно з законами їхніх країн. Хоча на час воєнного стану в Україні святкові й неробочі дні скасовані, для команди DataArt вони залишаються вихідними.
Компанія надає до 10 днів лікарняних на рік без довідок від лікарів, далі — за законами країни, де працює колега. Крім цього, у DataArt оформлюють страхові поліси для колег та пропонують спеціальні вигідні умови для придбання полісів для їхніх близьких.
У компанії піклуються не лише про фізичне, а й про ментальне здоров’я команди. Зокрема, у межах проєкту Helpline кожен може отримати до 10 безкоштовних консультацій професійного психотерапевта на рік. До того ж у Helpline працюють волонтери — колеги, що пройшли спеціальну підготовку й мають психологічну освіту та/або великий досвід роботи з персоналом. За потреби вони підтримають, допоможуть з вибором психолога, поділяться власним досвідом тощо.
Згідно з щорічним корпоративним опитуванням, колеги найбільше цінують роботу в DataArt за такі підходи й принципи:
І справді: в компанії мінімальна бюрократія, команди працюють автономно, керівництво є уважним до ініціатив колег. Тут немає вираженої ієрархії, менеджер будь-якого рівня доступний для діалогу, всі в команді звертаються одне до одного на «ти».
Крім цього, у DataArt не мають KPI чи інших методів контролю роботи, проте, звісно, звертають увагу на те, як колеги виконують свої обов’язки та дотримуються дедлайнів. Найважливіше — задоволений клієнт і злагодженість роботи команди.
Компанія пишається низкою нагород як найкращого роботодавця:
За підсумками 2023 року, щорічного Team Satisfaction Survey і сторінки на Glassdoor:
У межах внутрішньої освітньої системи DataArt пропонує колегам декілька сотень курсів та інші можливості з навчання та розвитку:
У DataArt регулярно проводять івенти для колег, наприклад:
Кар’єрний розвиток у DataArt уявляють не у вигляді сходів, бо це не відповідає плоскій структурі компанії. Команда використовує термін «професійний розвиток» і частіше уявляє його як рух уперед, а не вгору. Ось кілька варіантів розвитку, які можуть тут запропонувати:
Менеджери у DataArt завжди готові обговорити професійні плани колег, щоб враховувати їх при виборі завдань і проєктів.
Крім технічних знань і навичок, зазначених у текстах вакансій, у DataArt від кандидатів очікують:
З огляду на останні тренди галузі та запити клієнтів у DataArt дедалі частіше наймають фахівців із Data Engineering, Data Science, AI тощо.
Щоб потрапити до компанії, потрібно пройти декілька етапів.
HR-координатори DataArt допомагають з адаптацією всередині компанії, а проджект-менеджер — з адаптацією у проєкті. У межах програми онбордингу новачки отримують всю необхідну інформацію, щоб якнайшвидше долучитися до роботи.
Щасливість понеділків під сумнівом? :(
Дякуємо!
Тепер редактори знають.