Precoro

IT продуктові
Київ
Перевірена
Spend Smarter. Approve Faster

Precoro — українська продуктова IT-компанія, яка допомагає клієнтам з понад 80 країн автоматизувати процес закупівель і в такий спосіб зекономити час та гроші.

9+років на ринку
90+ працівників
1000+задоволених клієнтів
5офісів в Україні та світі

Основний продукт Precoro — рішення для автоматизації закупівель, яке допомагає клієнтам зменшити навантаження на співробітників, знизити витрати та підвищити продуктивність.

Завдяки Precoro бізнеси можуть:

  • зекономити до 7% річного бюджету, що в середньому становить мільйон доларів на рік (для бізнесів із кількістю співробітників від 200 до 1000);
  • на 65% знизити вартість обробки рахунків;
  • на 90% зменшити кількість дублів платежів;
  • на 38% зменшити тривалість циклу покупки;
  • на 80% зменшити необхідність ручного введення даних;
  • у 2,5 рази пришвидшити процес узгодження.

Історія розвитку компанії

2015 рік — запуск Precoro та залучення перших 80 клієнтів.

2016 рік — компанія отримала перші $30 від клієнта з-за кордону, які витратили на піцу для команди 🙂

2017 рік — вихід на європейський ринок, залучення 100 нових клієнтів.

2018 рік — Precoro обробила мільйон замовлень, вийшла на ринки Африки й Азії та почала співпрацю з благодійними й освітніми організаціями.

2019 рік — продуктом Precoro користуються у 67 країнах світу. Компанія продовжує покращувати функціонал та додає першу інтеграцію з бухгалтерським софтом.

2020 рік — попри пандемію та карантин, Precoro продовжує стабільно працювати в повному складі, а також наймає спеціалістів зі США, Польщі та Латвії.

2021 рік — запуск інтеграції з американською компанією NetSuite. Також Precoro стає першим партнером Amazon Business.

У 2022 році Precoro продовжила працювати попри повномасштабне вторгнення. Компанія не звільнила жодного працівника у зв'язку з війною, а навпаки, наймала нових людей.

У 2023 році, попри війну, Precoro збільшила вдвічі свою команду професіоналів. Завдяки цьому компанія розширила присутність на ринку, налагодила стратегічне партнерство та покращила продукт, щоб задовольняти нові потреби клієнтів. Також команда долучалася до різних благодійних ініціатив, зокрема від DOU і KOLO, та допомагала ЗСУ.

В Precoro пишаються, що маленька компанія з України успішно конкурує з американськими гігантами на світовому ринку. Є багато випадків, коли клієнти обирають Precoro, а не великих конкурентів.

Плани в компанії амбітні. Кожен департамент має свої цілі. До прикладу, продуктовий відділ готується запустити мобільну версію продукту, а відділ продажу починає роботу з іспаномовним і німецькомовним ринками та залучає великих клієнтів зі США. Основна ціль Precoro — продовжувати зростати, щоб іще більше клієнтів могли покращити свої внутрішні процеси закупівель.

«Мета Precoro — довести, що ми можемо створювати якісні продукти в Україні та продавати їх клієнтам з усього світу.

Ми пишаємося тим, чого вже досягли, проте це тільки початок. Ми прагнемо створювати більше робочих місць в Україні, сплачувати більше податків, активніше допомагати тим, хто зараз цього потребує. Ми й надалі робитимемо все можливе, щоб наша країна була сильною та успішною насамперед економічно.

Ми також хочемо якомога довше залишатись невеликою ефективною командою з вражаючими темпами зростання та якістю процесів. Я мрію про те, щоб у майбутньому команда Precoro стала олімпійською збірною у нашій сфері. Тому ми наймаємо найкращих спеціалістів і даємо їм усе необхідне для професійного розвитку».

Андрій Живолович,
CEO

Цінності Precoro

  1. Відкритість і прозорість. Наприкінці кожного кварталу керівники команд презентують результати роботи та розповідають про плани на наступний квартал. Після чого колеги організовують посиденьки в офісі. А СЕО компанії в  електронному листі ділиться досягненнями, змінами в команді, цікавими матеріалами та відповідає на питання співробітників. Такі зустрічі показують, як робота кожного прекорівця впливає на загальний результат. 
  2. Довготривалі стосунки. Компанія особливо цінує довгу співпрацю з кожним спеціалістом, якого наймає. У Precoro багато працівників, які з ними з першого дня.
  3. Підтримка та допомога одне одному. У Precoro будь-який спеціаліст може звернутися до колеги за порадою чи допомогою, і не важливо, він новачок у команді чи досвідчений працівник. 
  4. Відкритість до нових ідей. Precoro — це місце, де кожен може впливати на продукт і процеси. Тут почують та візьмуть до уваги всі думки.
  5. Підтримка та заохочення розвитку. Компанія компенсує 100% вартості всіх курсів, тренінгів, навчальної літератури, щоб співробітники могли поглиблювати свою експертизу та вдосконалювати навички.

«Якби два роки тому хтось сказав мені, що я знайду роботу своєї мрії та всього за рік перейду з позиції джуніор-маркетологині на посаду Growth Marketing Manager, очоливши власну команду, я не повірила б. Сумніваюся, що мені вдалося б повторити це в будь-якій іншій компанії, але в Precoro можливо це і набагато більше.

Тут вірять у людей, дослухаються до ідей та пропозицій. А ініціатива та прагнення чогось більшого «карається» заохоченням і підвищенням. І все це поруч із найкращою у світі командою. Колись я мріяла про справжній маркетинг із купою різнопланових завдань, а тепер мрію про чотири руки та 48 годин у добі, бо хочеться хапатися за все й одразу».

Марина Марочко,
Growth Marketing Manager

Як працюють у компанії?

Робочий день у Precoro триває 8 годин, однак графік гнучкий. Починати можна в період з 8-ї до 10-ї ранку, а закінчувати — з 17-ї до 19-ї вечора. Кожен член команди має 24 календарні дні щорічної відпустки. Лікарняні всі оплачуються та надаються без довідки від лікаря, оскільки в команді панує тотальна довіра. У компанії розуміють, у якому стресі зараз перебувають українці, тому не відмовилися від державних вихідних.

Усім співробітникам, які пропрацювали у Precoro більш ніж шість місяців і проживають в Україні, надається медичне страхування. Також компанія дарує подарунки на день народження, річницю роботи та інші свята.

Офіс Precoro розташований у котеджному містечку поблизу станції метро «Героїв Дніпра». Будівля компанії повністю облаштована під офіс, тут є:

  • зручні робочі місця для всіх співробітників;
  • диванчики та крісла, на яких можна відпочити або попрацювати, якщо захотілося змінити обстановку;
  • переговорні кімнати;
  • кухня, на якій почуваєшся як вдома та можеш приготувати смачний обід; 
  • власний двір та зона барбекю — у теплу пору року є можливість працювати на свіжому повітрі, а ще тут проходять заняття з йоги з інструктором;
  • парковка;
  • стабільний інтернет та за потреби — електропостачання від генератора.

Офіс компанії — pet-friendly, тому можна приходити на роботу зі своїми домашніми улюбленцями.

«Мені подобається працювати з офісу, тому що тут нічого не відволікає і я можу сконцентруватися на роботі. Також мені подобається працювати поруч із колегами. Якщо є якась проблема чи питання, я можу обговорити їх особисто з потрібною людиною. Це сильно економить час.

Моє улюблене місце в офісі — кухня. Тут комфортно, завжди грає приємна фонова музика, немає глухої тиші. Мені подобається працювати в такій неформальній обстановці. А ще тут є бомбезна кавомашина 🙂 

З активностей, які компанія проводить в офісі, я найбільше люблю йогу та вечірні посиденьки з колегами чи спільні перегляди фільмів».

Влад Окішев,
PHP Developer

З початком повномасштабної війни Precoro, як і всім, довелося підлаштовуватися під нові реалії та налагоджувати процеси віддаленої роботи. Багато прекорівців працюють зараз із різних країн. За потреби компанія компенсує їм вартість коворкінгу та надає необхідну для роботи техніку. Працівники, які зупинились у Варшаві, мають змогу працювати у кампусі корпорації Google.

Для підтримки контакту між колегами в Precoro почали проводити онлайн-ігри та підключили бота, який формує рандомні пари для дружньої розмови, щоб познайомити людей ближче. Також СЕО Precoro двічі на тиждень спілкується з працівниками різних відділів.

«Наразі я перебуваю у Варшаві. Компанія покриває вартість коворкінгу, де я можу працювати, тимчасово забезпечує житлом та надає девайси, необхідні для комфортної роботи.

Щокварталу ми зідзвонюємося всією компанією, щоб бути в курсі поточного прогресу, також маємо щотижневі зідзвони зі своїм відділом. А з колегами, які теж живуть зараз у Варшаві, ходимо на спільні обіди та організовуємо неформальні активності».

Марія Корнєєнко,
Customer Success Manager

Спільне дозвілля

Прекорівці дуже люблять плавати Дніпром та милуватися красою величного Києва. У теплу погоду любителі бігу збираються на ранкові пробіжки. Є в компанії і справжні спортсмени, які бігають марафони по 42 км. А нещодавно співробітники почали активно грати у сквош. Ще один улюблений вид дозвілля команди — інтелектуальні розваги на кшталт квестів чи ігор «Що? Де? Коли?».


«Оскільки в нас спільні цінності, то не дивно, що ми проводимо дозвілля разом. Гра у сквош, футбол, йога, баскетбол, біг на Трухановому острові — ці активності постійно присутні в нашому житті поза роботою.

Пам'ятаю, як після пробіжки ми пішли разом снідати, а потім мити авто 🙂 Це було незабутньо. Багатьох своїх колег я вважаю справжніми друзями. Тепер навіть роботу роботою складно назвати, бо ми насолоджуємося процесом, результатом і часом, проведеним разом. Мені, як HR-у, потрібно надихати команду, а місце, де я сама надихаюся, — це Precoro».

Лусік Єгунян,
HR Manager/Recruiter

Благодійні ініціативи

Щотижня компанія допомагає закривати збори працівників або їхніх знайомих, що вступили до лав ЗСУ. Також регулярно донатить у фонд Tabletochki та UGS — організацію, що допомагає українським студентам отримувати освіту в найкращих університетах світу.

А в рамках благодійного проєкту Mama Plant a Tree Precoro висадила 500 саджанців дуба на деокупованій території та допомогла розмінувати 100 м. кв. замінованої території. Також компанія підтримує дітей, які живуть у будинках-інтернатах. На День захисту дітей надіслала гуманітарну допомогу в Смілянський дитячий будинок-інтернат.

«Я часто допомагаю своїй подрузі-волонтерці, яка регулярно збирає кошти на обладнання для бригад, що воюють на Бахмутському напрямку. Волонтерам, які працюють точково, набагато важче в короткі терміни збирати великі суми, ніж відомим благодійним фондам. Але завдяки Precoro процес збору щоразу пришвидшувався і військові швидко отримували свої дрони та тепловізори. Надзвичайно приємно усвідомлювати, що саме наш донат закрив важливий запит. І ще приємніше розуміти, що компанія, в якій ти працюєш, робить внесок у збереження життя людей та наближає перемогу України».

Марина Бурська,
Product Manager

Як у Precoro відбирають людей у команду?

Серед якостей майбутніх прекорівців мають бути проактивність, мотивація та бажання розбиратися в нових для себе нішах. Під час відбору звертають увагу на те, чи ознайомився кандидат з продуктом і сайтом, оцінюють логіку прийнятих ним рішень та стиль спілкування. Щоб потрапити до команди, треба пройти кілька етапів:

  • скринінг резюме;
  • розмову з рекрутером;
  • технічну розмову з наймаючим менеджером;
  • тестове завдання (опціонально).


«Моя історія найму трішки дивна, але зі щасливим кінцем. На моє резюме на сайті Djinni відповіла рекрутерка Лусік. Після оперативного першого дзвінка та співбесіди з рекрутеркою, мене запросили в офіс на технічну розмову. Спершу я пробувався на позицію PHP-розробника, але не вистачило скілів. Однак мене запросили на розмову з Head of Product, після якої я отримав оффер на позицію QA, хоча на той час у компанії не було відкритої вакансії тестувальника. Мене це вразило і дало зрозуміти, що компанія відкрита для будь-кого, хто вмотивований працювати на результат».

Віталій Романенко,
QA Engineer

Precoro відповідально ставиться до процесу онбордингу новачків. Протягом перших тижнів роботи менеджер двічі на день проводить чекап-мітинги з новим співробітником. А HR-спеціаліст на початку та наприкінці кожного тижня проводить дружню розмову з новачком, щоб почути фідбек щодо онбордингу та інших процесів. Крім цього, для кожного департаменту компанія підготувала онбординг-навчання, яке  допомагає легко вивчити продукт.

«Я потрапила до команди Precoro два роки тому. Активно шукала роботу, і зі мною звʼязалась рекрутерка через LinkedIn. Обговоривши з нею деталі вакансії, я зрозуміла, що Precoro — це те місце, де я можу реалізувати й покращити свої аналітичні та комунікаційні навички. Вже після тримісячного випробного періоду я зрозуміла, що компанія зацікавлена в довгостроковій співпраці та розвитку своїх співробітників, що для мене дуже важливо.

Завдяки ефективному менеджменту та підтримці керівника за два роки я сама стала менеджеркою і зараз створюю свою команду в рамках відділу. Компанія активно розвивається, що дає можливість розвиватись і мені. Впевнена, що попереду ще багато карʼєрних звершень».

Соломія Корінчук,
Customer Success Manager

Готові приєднатися до команди справжніх професіоналів та працювати над інноваційним IT-продуктом?

Тоді в Precoro вже чекають на ваше резюме!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: