Readdle

IT продуктові
Berlin, Gdansk, Lisbon, London, Warsaw, Київ, Одеса
Перевірена
Покращуємо життя людей за допомогою технологій

Readdle — продуктова IT компанія, заснована в Україні, що займається розробкою популярних додатків: Documents, Scanner Pro, PDF Expert, Calendars, поштового клієнта Spark і B2B-продукту Fluix. Продукти компанії завантажили понад 200 мільйонів людей по всьому світу, а серед бізнес-клієнтів — такі світові бренди, як Siemens Gamesa Renewable Energy, Zurich Insurance, Vestas і Scandinavian Airlines.

300+співробітників
7хабів: Одеса, Київ, Берлін, Гданськ, Варшава, Лісабон та Лондон
200+ млн завантажень продуктів
16років на ринку

Тут розробляють додатки-рекордсмени

Readdle розробляє додатки, які підвищують продуктивність і допомагають оптимізувати робочі процеси як людям, так і компаніям. Головні продукти, знайомі практично всім користувачам iOS — Documents, PDF Expert, Spark, Scanner Pro, Calendars і B2B-продукт Fluix.

У першу добу після запуску iOS 14 продукти Readdle встановила рекордна кількість людей — 140 000, а загальна кількість завантажень досягла вже більше 200 млн.

Додаток Documents для нових M1 Mac був представлений на конференції Apple Worldwide Developers Conference 2021. Spark став найкращим додатком 2021 року на платформі Android та отримав Golden Kitty Award у номінації «Продуктивність». А додаток Calendars отримав нагороду за найкращий дизайн — Red Dot Award. Також у 2022 році Apple внесла додаток PDF Expert до списку Editor’s Choice.

Побачити айфон і... придумати для нього продукт

У 2007 році в Сан-Франциско Стів Джобс презентував перший айфон. Тим часом в Одесі університетські друзі Ігор Жаданов, Олександр Тягульський, Андріан Буданцов і Дмитро Процеров мріяли створити свій власний масштабний і корисний програмний продукт. Побачивши презентацію, вони вирішили привезти диво-смартфон із США, інтуїтивно розуміючи, що це технологія майбутнього. І тут виявилося, що на iPhone не можна навіть прочитати книгу.

App Store з'явиться тільки через рік, а поки хлопці придумали сервіс Readdle, який дозволяв читати книги в iPhone через браузер Safari. Назва народилася від слова «читати» з модним тоді подвоєнням літер. Уже за два місяці після запуску у Readdle було 60 тисяч користувачів, а в перший рік існування телефону Readdle увійшов у десятку найкращих сервісів для iPhone.

За рік представники Apple самі зателефонували до Readdle, розповіли про запуск App Store і запропонували з'явитися там у перший же день.

Для цього потрібно було написати додаток у дуже стислі терміни. Одесити не стали довго думати і погодилися. Чотири місяці безсонних ночей і нескінченних дзвінків по скайпу між Києвом (один із співзасновників на той момент працював у столиці) і Одесою — і додаток ReaddleDocs був готовий.

У 2009 році команда випустила Scanner Pro — свій найвідоміший додаток. Це сканер документів для iPhone та iPad. Scanner Pro не був унікальним продуктом на ринку, але саме Readdle зробила його дуже технологічним, зручним і швидким, що допомогло обійти конкурентів і стати додатком №1 у категорії «Бізнес» в App Store більше ніж на два роки. Наступним проривом став PDF Expert у 2010 році.

Readdle експериментували з різними ідеями: в портфелі було понад 40 продуктів, а зараз в активному розвитку 6 продуктів. Разом із бізнесом росла й команда: зараз у компанії працює 270+ людей, хоча ще п'ять років тому команда складалася з 80+ рідлівців.

З Одесою в серці з будь-якої точки світу

Оскільки Readdle родом з Одеси, саме там компанія відкрила свій перший офіс. На сьогодні у них також є хаби в Києві, Берліні та Гданську — простори, де співробітники можуть працювати в комфортних умовах.

Зараз члени команди працюють віддалено з 30+ країн: України, США, Ірландії, Німеччини, Словаччини, Польщі, Об'єднаних Арабських Еміратів, Нідерландів, Індії, Великобританії, Кіпру.

У Readdle можна вільно переміщатися між офісом і хабами, або ж вибрати повністю віддалений формат роботи. 

У 2019 протягом пів року діяла програма короткострокової релокації «Берлін-хаб»: компанія оплачувала 2 тижні проживання і переліт в обидві сторони для всіх співробітників, яким було цікаво спробувати працювати з Берліна. Ані посада, ані термін роботи в компанії значення не мали. Це була чудова можливість подивитися на місцеве ком'юніті, відвідати відкриті майстер-класи, конференції, воркшопи, загалом змінити картинку й зустрітися з користувачами.

А ще проаналізувати й поліпшити внутрішні процеси, адаптуючи їх під формат віддаленої роботи. У програмі взяли участь понад 30 осіб.

Зараз «Берлін-хаб» є діючим офісом компанії та відкритий для всіх співробітників.

Shelter room, Starlink та найм під час повномасштабної війни

Після початку повномасштабного вторгнення в одеському офісі Readdle з’явилась Shelter Room — кімната, де зберігаються запаси води та продуктів для співробітників та їхніх сімей на випадок непередбачуваних обставин. Сам офіс має всі умови для комфортного перебування та роботи — генератор та Starlink забезпечує світло та інтернет під час відключень. Крім цього, компанія організовує доставку безкоштовних обідів для всіх, хто працює з офісу.

У двох silent-room можна закритися для роботи в повній тиші або помедитувати посеред дня: це затишні кімнати без вікон із хорошою шумоізоляцією. Є в офісі й окрема кімната для неформальних зустрічей — з кріслами-мішками, крутою бібліотекою, зібраною за рекомендаціями executive-команди, а також проєктором для затишних вечорів після роботи.

Віддалена робота стала для Readdle вже досить звичним явищем ще з часів першого карантину. Останні два роки більшість відкритих позицій були доступні у ремоут-форматі. За цей час компанія найняла та адаптувала понад 100 співробітників. Цей досвід дозволив бути частково готовими до реалій повномасштабної війни, адже багато рідлівців працюють тепер із різних куточків світу та України. З початком повномасштабної війни компанія надавала фінансову допомогу всім членам команди впродовж шести місяців.

Навіть після 24 лютого 2022 року Readdle не заморожували найм. Компанія продовжує рости та підтримувати економіку України. Додатково з’явились хаби в Гданську та Берліні, а київський офіс переїхав до нового, більш безпечного та комфортного офісного центру.

А графік який? Зручний для всіх

У Readdle не рахують робочі години співробітників і вірять, що дорослі люди здатні самі побудувати свій графік так, щоб було зручно і продуктивно команді. Рідлівці йдуть назустріч одне одному, навіть коли працюють у різних часових поясах.

Андрій Друк,
Product Engineering Lead, Spark
Ми від самого початку будували всі процеси для розподіленої роботи. Усі інструменти та сервіси доступні через VPN, тому не важливо, з якої точки світу працює співробітник. Комунікація зазвичай ведеться через Slack, Spark та інші робочі програми (Github, Azure тощо). Поки що проблем з віддаленою роботою не було, але повномасштабна війна, звісно, внесла корективи у робочий графік частини команди, яка знаходиться в Україні. Ми намагаємося забезпечити їх всім необхідним вдома та заохочуємо працювати з офісів у Києві та Одесі, де є стабільний інтернет та Старлінки.

Команда, у якої трохи менше гнучкості в графіку — це Customer Support, адже їм додатково потрібно враховувати часові пояси, в яких знаходяться користувачі продукту. Але і тут у Readdle постаралися бути максимально гнучкими.

Робочі години поділені на зміни, а двома вихідними можуть бути не субота й неділя, а інші дні. Все це обговорюється на етапі офера, а компанія намагається підібрати оптимальний графік для кожної окремої команди.
Олександра Пашель,
Head of Customer Support
Для тих, хто перебуває в Україні, наразі ми ставимо лише денні зміни, зважаючи на відключення світла, які досить часто трапляються ввечері. Та враховуємо комендантську годину, щоб співробітники мали можливість дістатись додому з офісу. Під час тривог заохочуємо їх перейти в укриття.

У питаннях відпочинку компанія пропонує time offs kit: кожен може розраховувати на 25 робочих днів відпустки на рік, оплачуваний безлімітний лікарняний і відпустку для догляду за дитиною. 

Аліна Бєлкіна,
HR Business Partner
Ми в Readdle розвиваємо Culture of adults і вважаємо, що не потрібно “стояти над людиною” і контролювати її роботу. Є цілі по продуктах, виходячи з яких плануються командні та індивідуальні завдання. Проживаючи в Штатах і приймаючи офер, наш Head of Sales розумів, що у нього 10 годин різниці з Одесою і вся його команда знаходиться там. А станом на 2023 рік команда вже не тільки в Одесі, а й у Львові, Лондоні, Софії, Берліні та Кракові. На деякі дзвінки йому доводиться підключатися о 6 ранку, і він так і робить, тому що йому важливо бути в синергії з командою. У свою чергу команда по можливості планує частину зустрічей так, щоб час був зручним і для нього. Мені дуже імпонує такий підхід: є свобода, усвідомленість кожного і немає необхідності у контролі.

Робочі інструменти — макбуки й айфони

Одна з приємних особливостей роботи в Readdle  — те, що компанія надає для роботи техніку Apple. А також у рідлівців є можливість придбати гаджети в особисте користування із суттєвою знижкою в рамках Readdle Device Program. Компанія розробляє додатки для iPhone, iPad, MacBook, і члени команди — завжди головні користувачі своїх продуктів.

Але це далеко не єдиний приємний бонус роботи в Readdle. Кожен може скористатися:

  • Sport Program: Readdle покриває частину вартості будь-яких спортивних активностей (тренажерна зала, уроки танців, йога, бокс, членство в басейні тощо).
  • English Program: робоча мова Readdle — англійська, і компанія покриває 50% витрат на будь-який зручний для співробітника тип вивчення і практики англійської мови (курси від компанії, приватні уроки, онлайн-платформи тощо).
  • Education Program: компанія покриває повністю або частково (залежить від релевантності знань робочим завданням) витрати, пов'язані з відвідуванням освітніх заходів будь-якого формату в Україні та світі або онлайн: конференції, семінари, тренінги тощо. 
  • Readdle Library: внутрішня бібліотека компанії, фундамент якої складається з must-read книг, рекомендованих до прочитання особисто засновниками і Talent-менеджерами. Також будь-який член команди може зробити запит на покупку бажаної книги, яка стане частиною загальної бібліотеки. 
  • Medical Insurance: компанія надає співробітникам і членам їхніх сімей медичне страхування для невідкладних станів. 
  • Mental Health Program: бенефіт, який додався з початком повномасштабної війни. Наразі Readdle покриває співробітникам 50% витрат на психолога.

Працюючи віддалено, особливо важливо не втрачати зв'язок. Від початку карантину в Readdle практикують All Hands Meeting — зустрічі з СЕО та топ-менеджерами компанії. Команда з перших вуст дізнається про всі новини компанії, цілі, результати та плани. 

Перший найманий працівник досі працює в компанії

Наскільки комфортно працювати в Readdle? Настільки, щоб не йти вже цілих 16 років. 16 років тому Readdle складався з чотирьох засновників. А п'ятий член команди і перший найманий працівник працює тут і досі! Подумаєте, застряг? Зовсім ні: професійно зростає і розвивається. У 2008 році Сергій Іщук прийшов на позицію інженера, потім став Head of Engineering у двох продуктах, а зараз займає позицію Product Manager в Calendars.

Сергій Іщук,
Product Manager в Calendars
Для мене робота в компанії почалася зі знайомства з Mac OS X і першими спробами писати код для iOS. За 16 років я встиг взяти участь у роботі над більшістю продуктів компанії (включно з тими, які вже стали історією).
Озираючись на роки в Readdle, здається, що вчуся на MBA, де доводиться розбиратися в різноманітних процесах бізнесу й опановувати усе нові вміння. Я пройшов шлях від Junior-розробника до управління продуктом. На цьому шляху довелося і доводиться вчитися багато чого на додачу до написання коду й технічних навичок: від принципів дизайну і правил роботи з користувачем до навичок переконання і розробки стратегії.
Я сумніваюся, що мені б вдалося повторити такий шлях, переходячи з компанії в компанію. Та й уже багато років Readdle є дуже важливою частиною мого життя, де успіхи і поразки сприймаються особисто.
Я вірю, що у Readdle прекрасне майбутнє, адже у нас відмінна команда і правильні орієнтири!

«Для мене робота в компанії почалася зі знайомства з Mac OS X і першими спробами писати код для iOS. За 16 років я встиг взяти участь у роботі над більшістю продуктів компанії (включно з тими, які вже стали історією).

Озираючись на роки в Readdle, здається, що вчуся на MBA, де доводиться розбиратися в різноманітних процесах бізнесу й опановувати усе нові вміння. Я пройшов шлях від Junior-розробника до управління продуктом. На цьому шляху довелося і доводиться вчитися багато чого на додачу до написання коду й технічних навичок: від принципів дизайну і правил роботи з користувачем до навичок переконання і розробки стратегії.

Я сумніваюся, що мені б вдалося повторити такий шлях, переходячи з компанії в компанію. Та й уже багато років Readdle є дуже важливою частиною мого життя, де успіхи і поразки сприймаються особисто.

Я вірю, що у Readdle прекрасне майбутнє, адже у нас відмінна команда і правильні орієнтири!».

Сергій Іщук,
Product Manager в Calendars

Конференція, яку люблять усі співробітники

Можливо, ви звикли, що річний звіт компанії — це щось нудне, що просто потрібно пережити. Але конференція Insights from the Inside від Readdle — захід, який люблять і на який чекають всі співробітники.

Insights from the Inside складається з трьох блоків і одночасно нагадує важливе стратегічне зібрання та зустріч старих друзів, які так раді одне одного бачити, що не можуть розійтися до пізньої ночі.

На початку — стратегічний блок від засновників: про місію, ключові досягнення та плани розвитку компанії на наступний рік. Це допомагає всім бути на одній хвилі.

Другий блок — менеджери продукту розповідають про оновлення продуктів, мету, позиціонування продукту та зміни у бізнес-моделях.

Третій блок більш неформальний — особисті історії членів команд. Взяти слово може будь-хто: наприклад, розповісти про свій шлях у професію дизайнера і всі зміни в світогляді, які відбулися за цей час. Такі історії про членів команди, їхній розвиток кар'єри та професійний ріст дуже надихають.


У докарантинні та довоєнні часи відразу після конференції проходили й інші корпоративні заходи Readdle: зустрічі з користувачами продуктів і вечірка на честь дня народження компанії. На День народження до Одеси приїжджали члени команди з усього світу — зрозуміло, витрати покривала компанія. Та й не тільки члени команди, а й ті, хто проходив стажування в Readdle, і колишні співробітники, які залишилися друзями компанії.

Тут можна побудувати кар'єру мрії

У Readdle у вас будуть всі інструменти для того, щоб побудувати кар'єру мрії: важливо розуміти свої бажання і амбіції, а компанія допоможе цього досягти. Історії успіху членів команди — не тільки про вертикальний і горизонтальний ріст, але і про зміну ролей, яку тут теж підтримали.

Юлія Ніколаєнко,
Executive Director, Fluix
Я приєдналася до Readdle у 2012 році. Починала в ролі Account Manager / Customer Support / Sales Manager. Я зараз не помилилася і не забула свою початкову позицію в компанії, просто в 2012 році ми дійсно робили все, що потрібно було для розвитку нового продукту в B2B, і поєднували багато обов'язків. З часом команда росла, і я разом із нею. Стала працювати з великими клієнтами і партнерами, змінивши роль на Business Development Manager. У 2015 році команда вже налічувала 15-20 чоловік, і ми продовжували рости.
З того часу і до 2021 року я була Fluix Head of Product. Для мене та подорож виявилась надзвичайно цікавою та спричинила колосальний професійний та особистісний ріст. Readdle — це компанія необмежених можливостей. У нас завжди підтримують ініціативу, незалежно від позиції, на якій ти працюєш, і завжди є можливість йти далі, стрибати вище і робити краще. Ось і в 2021 в мене знову повірили і довірили масштабування одного з найбільших продуктів в компанії (та єдиного в B2B сфері) в ролі Fluix Executive Director. Попереду, я впевнена, ще багато всього нового, важкого, але однаково цікавого.

«Я приєдналася до Readdle у 2012 році. Починала в ролі Account Manager / Customer Support / Sales Manager. Я зараз не помилилася і не забула свою початкову позицію в компанії, просто в 2012 році ми дійсно робили все, що потрібно було для розвитку нового продукту в B2B, і поєднували багато обов'язків. З часом команда росла, і я разом із нею. Стала працювати з великими клієнтами і партнерами, змінивши роль на Business Development Manager. У 2015 році команда вже налічувала 15-20 чоловік, і ми продовжували рости.

З того часу і до 2021 року я була Fluix Head of Product. Для мене та подорож виявилась надзвичайно цікавою та спричинила колосальний професійний та особистісний ріст. Readdle — це компанія необмежених можливостей. У нас завжди підтримують ініціативу, незалежно від позиції, на якій ти працюєш, і завжди є можливість йти далі, стрибати вище і робити краще. Ось і в 2021 в мене знову повірили і довірили масштабування одного з найбільших продуктів в компанії (та єдиного в B2B сфері) в ролі Fluix Executive Director. Попереду, я впевнена, ще багато всього нового, важкого, але однаково цікавого».

Юлія Ніколаєнко,
Executive Director, Fluix

Є в компанії і своя програма менторства зі щорічними воркшопами, які з 2020 року перейшли в онлайн. Ментори допомагають розвивати команди й окремих співробітників, проводять онбординг і беруть участь у програмі інтернатури. Інтернатура в Readdle проходить щоліта з 2017 року. Два місяці студенти й молоді фахівці проходять стажування в одному з вибраних напрямів. Інтернатура дає можливість спробувати себе в професії і попрацювати над реальними завданнями в рамках продуктів.

Влітку 2022 року інтернатура відбувалась для B2B продукту Readdle — Fluix.

Андрій Обітотський,
QA automation, Fluix
Я мав можливість працювати над автоматизацією вебсайту fluix.io, весь проєкт розроблявся з нуля. Це було дуже цікаво, оскільки я мав можливість шукати власні рішення та порівнювати їх з тими, що вже були реалізовані в основному проєкті. Це був безцінний практичний досвід. Тепер я можу з упевненістю сказати, що знаю, як працювати з реальним проєктом!
Анна Сущенко,
Product Designer, Spark
Інтернатура в Readdle стала трампліном для мого професійного та особистісного зростання. Виконувати складні завдання в оточенні професіоналів, які готові ділитися досвідом — безцінно. Це дозволило мені розкрити професію дизайнера по-новому, знайти нові компетенції та навіть стати частиною сильної команди.

Для відбору важливі продуктове мислення і спільні цінності

До найму в Readdle ставляться дуже серйозно. Однакове значення мають професійні навички та особисті якості, які входять у своєрідну ДНК компанії. Рідлівців об'єднує продуктове мислення і бажання створювати по-справжньому цінний продукт для своїх користувачів. Бажання допомагати людям тут важливе не тільки для служби підтримки, яка безпосередньо спілкується з клієнтом, але і для інженерів, дизайнерів, QA-команди, маркетологів...

На будь-якій посаді в Readdle важливо ставити собі запитання: «Як те, що я роблю, допоможе людям? Це спростить їхнє життя або, навпаки, ускладнить?». Вже на етапі відбору кандидатів тут намагаються зрозуміти, наскільки людина поділяє цінності й хоче працювати, постійно пропонуючи покращення і піклуючись про користувачів.

Ігор Жаданов,
CEO і співзасновник Readdle
Запорукою успіху для людини, яка приєдналася до компанії Readdle, може стати те, що ми називаємо продуктовим мисленням. Людина повинна хотіти і вміти зробити свій внесок у створення класних продуктів. Їй не все одно, що відбувається з результатами її праці, вона хоче бачити в цьому усвідомлену цінність.

У Readdle прописані цінності компанії. Вони стосуються і підходу до продуктів, і ставлення до користувачів і членів команди.

  • Ми ставимо наших клієнтів на перше місце. 
  • Наша суперсила — це наша команда. 
  • Ми прагнемо найкращого результату. 
  • Ми створюємо цінні продукти для реальних людей. 
  • Ми професіонали в своїй справі.

Інтервʼю та знайомство з командою

Позиція Readdle — формувати команду різнобічно розвинених людей. Вік, стать і кількість років досвіду не грають вирішальної ролі. Досвід важливий лише в розрізі результатів. Також звертають увагу на загальну мотивацію доєднатись до компанії та інтереси людини, крім основної діяльності.

Процес та етапи відбору можуть відрізнятися, залежно від продукту, над яким працюватиме кандидат, та конкретної вакансії. Але зазвичай відбір включає в себе:

  1. Інтерв’ю з рекрутером/кою, де він/вона розповідає про культуру компанії, вакансію та ставить базові питання щодо досвіду та очікувань/уподобань кандидата. 
  2. Знайомство з наймаючим/ою менеджером/кою (якщо процес передбачає подальше  тестове завдання). На цьому етапі кандидат проходить інтерв’ю з майбутнім менеджером та потенційним колегою з команди, а також отримує ввідні для виконання тестового завдання. 
  3. Технічне інтерв’ю (у випадку, якщо кандидат подає заявку на технічну вакансію). Тут Readdle перевіряють хард скіли спеціаліста. 
  4. Whiteboard test. На цьому етапі проходить симуляція стандартного робочого дня. У докарантинні та довоєнні часи цей етап проходив в офісі: кандидата запрошували на цілий день, знайомили практично з усією командою, давали різні завдання. У нього була біла дошка, де можна було поекспериментувати, помалювати, розібрати реальні кейси, краще зрозуміти специфіку роботи. Зараз цей етап зберегли в онлайн-форматі. У кандидата як і раніше є можливість познайомитися з командою і зрозуміти, наскільки йому відгукуються завдання і атмосфера. Наприклад, кандидат, який претендує на позицію в службі підтримки, побачить реальні листи користувачів і разом з командою спробує скласти відповідь. Це хороша можливість і для компанії, і для кандидата прийняти зважене рішення.
  5. Offer (пропозиція роботи). На цьому етапі, якщо відбувся метч, кандидатові надсилають пропозицію з описом обов’язків та умов, задля того щоб формалізувати процес і перейти до документообігу та подальших формальностей.
Єлизавета Гренда,
Employer Brand Manager
Коли я проходила співбесіду в Readdle, перше, про що мене запитали, було: "What can we do for you, and what you can do for us?" («Чим ти можеш бути нам корисна і чим ми можемо бути тобі корисні?»). Має бути чіткий win-win. Не тільки компанія наймає фахівця для закриття своїх потреб, а й у кандидата є своя кар'єрна траєкторія, свої цінності, бачення майбутнього розвитку і розуміння, наскільки він вписується в цю конкретну команду. Повинен бути максимальний match, і тоді вийде найкращий результат для обох сторін.

Онбординг для нових співробітників триває 3 місяці й ділиться на 2 напрями — це занурення в свою роль і завдання, а також — розуміння всіх процесів у компанії, культури компанії та людей, з якими потрібно буде взаємодіяти.

На цьому шляху у співробітника є ментор і два фахівця з Talent команди — це Talent manager, який допомагає адаптуватися до ролі, зрозуміти специфіку завдань, і People operation specialist, який допомагає розібратися в процесах і внутрішній організації компанії.

Єлизавета Гренда,
Employer Brand Manager
Я працюю в Readdle вже 2 роки і кожного дня відчуваю, що це місце особливе. Перше — це люди, які мене оточують: вони всі професіонали і цікаві особистості, з якими просто приємно спілкуватися, працювати, разом рости і розвиватися. Починаючи від СЕО компанії, з яким у нас збігаються цінності, ставлення до співробітників, погляди на розвиток команди. З огляду на мою посаду для мене у фокусі — люди, і я ціную, що і для СЕО теж важливі люди, а не тільки бізнес-показники. Мені дуже імпонує культура, в якій цінують співробітників як особистостей, їхню точку зору, внесок кожного. Тільки збираючи таких класних людей, можна досягти приголомшливих результатів.

Справжній рідлівець — професіонал, у голові якого завжди народжуються ідеї, як поліпшити процес і продукт. Він візьме на себе відповідальність цю ідею висловити, аргументувати і зробити все, щоб реалізувати її за допомогою команди. А компанія це підтримає і всіма ресурсами допоможе.

Відчуваєте, що це про вас? Тоді надсилайте резюме!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: