Universe Group

IT продуктові
Київ
Перевірена
Simplifying the present, we create a better tomorrow

Universe Group — це українська компанія, що запускає глобальні IT-продукти. У групі компаній Universe створюють мобільні застосунки та вебплатформи для спрощення та підвищення якості життя людей. За пʼять років Universe Group побудувала три успішні бізнеси — Guru Apps, FORMA, Wisey, а також розвиває власний R&D-центр.

Робота, вакансії в Universe
5років на ринку
1офіс у Києві та 2 робочих спейси у Варшаві та Лімасолі
100+співробітників
63млн користувачів зі 180 країн світу
3місце у світі за доходом як паблішер утиліт для сканування

Продукти Universe Group спрощують людям життя

Історія Universe Group розпочалася у 2018 році. Майбутній засновник компанії Ярослав Морозов на той час працював як Team Lead iOS-розробки в українській кофаундинговій ІТ-компанії Genesis і прийшов до керівництва з ідеєю розробити власний продукт — застосунок-утиліт VPN. Його ініціативу підтримали, продукт дуже вдало показав себе, і згодом проєкт переріс в окрему компанію в екосистемі бізнесів Genesis.

Назву Universe («юніверс», з англ. — всесвіт) обрали не випадково. По-перше, компанія прагне створювати масштабні проєкти, що нагадують окремі всесвіти. По-друге, кожен співробітник тут — теж окремий всесвіт, який додає щось своє у спільний макрокосмос компанії та стимулює тим самим її розвиток.

За перший рік розробники Universe Group створили два застосунки — VPN та Scan Guru. У 2019-му в портфелі продуктів з’явилися відеоредактор та перекладач Translator Guru, який підтримує 100+ мов світу, а компанія заробила свій перший мільйон доларів. У 2020 році в Universe Group почали шукати нові ніші й запустили перший проєкт у R&D центрі — онлайн-порадник зі стилю. У 2021 році презентували перший продукт для Android, а також освітню платформу Wisey.

У 2022 році компанія впевнено вистояла на початку повномасштабної війни: організувала релокейт для команди у безпечні регіони та адаптувала офіс під нові виклики, не забуваючи про підтримку Збройних Сил України. Також Universe Group надавала всебічну допомогу працівникам, які залишились в Україні та виїхали до Польщі. Окрім цього, компанія запустила нові продукти для вебу та мобільних пристроїв, які зараз активно розвиває.

Станом на 2024 рік в компанії функціонують три окремі бізнеси та свій власний R&D-центр.

Guru Apps — екосистема мобільних застосунків для iOS в Universe Group. Найвідоміші з них: Scan Guru, Translator Guru, Cleaner Guru та Assist. Продуктами Guru Apps користуються 60 млн людей зі 180 країн світу. Компанія посідає третє місце у світі за доходом як паблішер утиліт для сканування.

Wisey — освітня платформа для підвищення продуктивності, яка містить 27 курсів. До неї долучилося понад 35 тисяч користувачів зі всього світу.

FORMA — бізнес, який створює SaaS рішення для роботи з документами. Продуктом компанії активно користуються понад 1,5 млн користувачів на місяць у більше ніж 30 країнах світу.

Ярослав Морозов,
СЕО
Пʼять років тому я уявляв, що Universe Group створюватиме продукти, які спрощують життя людей. Це мала бути екосистема простих і зручних застосунків, що допомагають швидко вирішувати рутинні завдання. Ми дотрималися цього курсу та продовжуємо рухатись у тому ж напрямі. Ми стали третім паблішером утиліт у світі за доходом і маємо план, як очолити цей рейтинг. Нашими продуктами користуються понад 63 млн користувачів у 180 країнах світу.

У компанії пишаються офіційним партнерством із такими міжнародними гігантами, як Meta, Google і TikTok. Наприклад, під час запуску Wisey представники Facebook допомогли компанії залучити спеціалістів з університету Берклі (США) до дослідження аудиторії.

Ярослав Морозов,
СЕО
5 років тому я уявляв Universe Group холдингом, у якому ключові напрями очолюють співробітники, які виросли в команді. Я хотів надати своїм спеціалістам таку ж круту можливість, як мені колись дали в Genesis. І нам це вдалося, зараз у нас вже є три окремі бізнеси, які розвиваються. Тепер ми маємо нову амбітну ціль — за декілька років стати українським «єдинорогом».

Офіс, у якому вам завжди раді

Команда Universe Group вже давно працює у гібридному форматі (можна працювати як в офісі, так і з дому). Неважливо, де ви живете: у столиці, інших містах України чи за кордоном, двері Universe Group завжди відкриті для талановитих кандидатів. Проте, якщо ви живете в Києві та любите працювати поруч з колегами — вас завжди чекатимуть у затишному офісі на Подолі. Наприклад, команди R&D-центру зосереджені на роботі саме в офісі, щоб підтримувати стартаперську культуру всередині. Крім того, компанія має два чудові робочі спейси у Варшаві та Лімасолі, де ви також зможете взаємодіяти з колегами.

Команда Universe Group активно росте, тому зараз вона займає два поверхи бізнес-центру. На одному з поверхів в оупенспейсі розташована адміністративна команда, а на іншому працюють команди бізнесів та R&D відділ. Для зустрічей є переговорні кімнати, для любителів спорту — куточок із доріжкою для ходіння і робочим столом та іншим спортивним знаряддям. А перекусити, випити кави та потеревенити з колегами можна на кухні.

Фішка офісу — silent room із масажним кріслом для роботи чи відпочинку, де діє правило не заважати іншим: жодних розмов, лише спокій і тиша. Тут також є бібліотека: можна почитати в кімнаті тиші або обрати книжку для читання вдома. Ще один приємний бонус — запаморочливий краєвид на Андріївську церкву. У вечір п’ятниці silent room перетворюється на простір, де колеги можуть послухати музику на вініловому програвачі, пограти в настільні ігри, просто поспілкуватися та відвідати тренінги від запрошених лекторів.

Тих, хто працює в офісі, компанія забезпечує харчуванням. Щоранку на кухні можна знайти свіжі страви для сніданку, а в обід — замовити ланч від одного з корпоративних постачальників. Також на кухні завжди є кава, чай, фрукти, снеки й інші смаколики.

Я працював з різним контентом на ремоуті досить довго. Але найбільший буст отримав саме в Universe Group. Це історія не зовсім про офіс, а більше про людей в офісі. Моментальна комунікація, швидкий фідбек, заряджена атмосфера та креатив. Це 90% мотивації прокидатися зранку і бігти на роботу, ще 10% це, звісно, смачні сніданки.

Відвідування офісу дає можливість брати участь у живих брейнштормах, бути ефективнішим та максимально залученим у бізнес. Люди в офісі допомагають знаходити твої зони росту та максимально сприяють апгрейду тебе як спеціаліста. Тим, хто працює у напрямі performance-маркетингу, завжди необхідно бути на хвилі. І саме наш офіс і «свої» люди дають мені цю змогу.

Максим Грабар,
Motion Designer Team Lead

Тут кожен впливає на загальний результат і свою кар’єру

Уся компанія працює за системою OKR (з англ. Objectives and Key Results — цілі та ключові результати). CEO визначає головну бізнес-ціль компанії на певний період. З огляду на неї, керівники напрямів формують цілі для своїх відділів. Далі кожен співробітник аналізує, який внесок у загальну мету він має зробити, ставить собі відповідні цілі, а потім затверджує їх із керівництвом. Це дуже добре впливає на мотивацію: люди усвідомлюють, як саме їхня робота допомагає компанії, та охочіше працюють над завданнями, які самі собі поставили, а не спустив згори менеджер.

Аби команда була в курсі всього, що відбувається на проєктах і не тільки, в Universe Group проводять наступні зустрічі:

  • All-hands (раз на два місяці) — неформальні зустрічі, де СЕО чи Head of People розповідають про різні організаційні моменти й діляться новинами;
  • Епізоди (щокварталу) — кожен з бізнесів має свої зустрічі для оцінки результатів роботи, підбиття підсумків цього періоду та визначення цілей на наступний;
  • щоденні командні мітинги, scrum-зустрічі, індивідуальні зустрічі спеціалістів із керівниками тощо;
  • Uni Crash Test — тут прокачують бізнес-орієнтованість та підприємницький дух. У межах зустрічі можна презентувати власну бізнес-ідею і, базуючись на цій інформації, СЕО та інші експерти дають рекомендації для покращення майбутнього продукту;
  • а також три загально командні неформальні івенти на рік — для спільного проведення часу та підбиття підсумків.

Компанія розробила власні матриці компетенцій, які визначають рівень спеціалістів. Якщо ви розвиваєте нові компетенції, то можете переходити на вищі позиції та зростати кар'єрно. Закриваючи керівні посади, перевагу зазвичай віддають внутрішньому найму. А якщо працівник розуміє, що досяг професійної стелі, чи просто прагне чогось нового, йому дають можливість спробувати себе на новій позиції.

До Universe Group я працювала в маркетингу 5 років. Початок повномасштабної війни став поштовхом до того, щоб зупинитися і переосмислити своє ставлення до роботи. Мої особисті запити: швидко бачити результат та збільшити свою експертизу якісно. Тому вирішила звузити свою спеціалізацію та зосередитися на performance-маркетингу. Мені важливо було обʼєктивно аналізувати свій вплив на продукт, але я не хотіла, щоб робота перетворилася лише на цифри.

В Universe Group я почала працювати креативним маркетологом і за 2 роки виросла до Creative Team Lead. Наша команда створює креативи, які бачать понад 10 млн користувачів щоденно. Цей показник росте в прогресії, оскільки ми активно створюємо нові продукти.

Останній рік на ринку значно зріс попит на позицію креативного маркетолога і бачу лише тенденцію до росту, тож пишаюся тим, що маю можливість знаходити таланти та ростити експертизу всередині команди. Обожнюю позицію креативного маркетолога за мікс креативу та аналітики та щиро вважаю її однією з найцікавіших. Відсутність досвіду в креативному маркетингу в IT не завадила мені свічнутися та розвиватися в новому напрямку.

Діана Волощенко,
Creative Team Lead у Guru Apps

Працівників заохочують дбати про своє здоров’я та відпочинок

Тривалість відпустки в Universe Group залежить від кількості відпрацьованих днів: за місяць роботи кожному працівнику нараховується 1.6 дня відпустки, в рік набігає 20 днів. Можна збирати дні, щоб відгуляти тривалу відпустку, або використовувати у міру накопичення. Якщо протягом року працівник не встигає використати 20 днів, залишок переходить на наступний рік.

Компанія повністю оплачує всі лікарняні: до трьох днів — без довідки, від трьох днів — за наявності довідки від будь-якої клініки. У питаннях здоров’я співробітникам завжди йдуть назустріч, адже розуміють: якщо людина погано почувається, то й працювати буде відповідно. Тому працівників завжди заохочують відпочити та повноцінно відновитися після хвороби.

Після випробувального терміну в три місяці всім співробітникам надають медичну страховку, яка охоплює консультації різних спеціалістів, повну перевірку організму раз на рік, стоматологію та профілактичні масажі.

В Universe Group сприяють розвитку працівників

У компанії багато уваги приділяють професійному й особистісному розвитку працівників, тому заохочують їх до різноманітного навчання. Зокрема, компенсують від 70% до 100% вартості зовнішніх курсів (залежно від того, чи знадобляться здобуті знання під час роботи). Також покривають 70% вартості вивчення англійської мови на курсах або з репетитором.

Крім цього, HR-команда Universe Group регулярно влаштовує внутрішні освітні активності для всіх охочих. Вже проводили курси з ораторської майстерності, конфліктології, емоційного інтелекту, нетворкінгу та продажів. Спонукають також до обміну досвідом серед колег. Раз на місяць у компанії проходять Universe Slides Night — командні зустрічі, де хтось зі співробітників презентує тему, в якій вважає себе експертом. Це може бути будь-що, пов’язане з професійною діяльністю або хобі.

Роман Шевченко,
Head of Operations у Guru Apps
Я прийшов до Universe Group на позицію Manual QA Engineer через пів року після створення компанії. Пропрацювавши певний час, почав більше цікавитись тим, як загалом влаштований бізнес розробки мобільних застосунків. Згодом став брати на себе більше відповідальності, допомагати колегам з їхніми завданнями. Мою проактивність помітив наш СЕО Ярослав і запропонував мені посаду Delivery Manager-а, який відповідає за випуск нових версій продуктів. На сьогодні моя посада Head of Operations, а зона моєї відповідальності — це технічне й операційне втілення стратегії всього напряму Guru Apps. У моїй команді вже 26 людей, і ми продовжуємо рости.

Гучні корпоративи — після перемоги, а доти пріоритет — підтримка армії

До початку повномасштабної війни компанія часто влаштовувала корпоративи. Наприклад, раз на рік увесь колектив на кілька днів виїжджав на відпочинок за кордон, зокрема в Туреччину та Хорватію. Таким чином працівники могли одночасно і відпочити, і ще більше зблизитися з колегами. Полюбляли також різноманітні квести й командні ігри.

Зараз формати тимбілдінгів змінили, зробивши акцент на допомозі ЗСУ. Від початку повномасштабної війни компанія задонатила майже 13 мільйонів гривень на потреби Сил оборони України. Одним із ключових напрямків допомоги є закриття особистих запитів рідних та друзів співробітників, які стали на захист країни. Частину суми збирають самі працівники, а компанія подвоює зібрані кошти й таким чином закриває збір.

Також Universe Group підтримує освітній проєкт «Вишкіл капітанів», створений Силами територіальної оборони ЗСУ у співпраці з фондом «Повернись живим». Його мета — розвивати військове лідерство за стандартами НАТО та надавати офіцерам навички,  необхідні для ефективного виконання бойових завдань та збереження особового складу.

24 лютого 2022 року евакуювали всіх охочих у безпечне місце

У компанії мали чіткий план евакуації працівників на випадок початку повномасштабної війни. Керівники пропрацювали всі можливі сценарії та повідомили їх команді, тому кожен знав, як діяти.

24 лютого людей із Києва евакуювали на захід України. Вивозили не лише працівників компанії, а і їхніх родичів і домашніх улюбленців. Усіх розмістили в готелі в Буковелі. Компанія повністю оплачувала проживання протягом трьох місяців. Згодом більшість працівників повернулися до Києва.

Співробітницям, які виявили бажання виїхати в Польщу, допоміг партнер Universe Group — компанія Meta. Працівники варшавського офісу зв’язалися з компанією у перший день повномасштабної війни та запропонували свою підтримку. Universe Group допомогла дівчатам з орендою житла й купівлею техніки, а Meta облаштували для них окремий мініхаб у себе в офісі.

Десь за 5 днів до початку повномасштабного вторгнення Ярослав, наш СЕО, поділився планом евакуації на випадок загострення ситуації. Тоді ніхто не вірив, що це можливо, але нас наполегливо попросили сказати, хто готовий до евакуації та скількох рідних хотів би взяти з собою. Ця підготовка дуже допомогла, коли все розпочалось.

Зранку 24 лютого ми зідзвонилися й обговорили план дій. Компанія завчасно забронювала автобус для евакуації на захід України. Пізніше жінкам і дівчатам запропонували тимчасово виїхати до Варшави, де компанія орендувала житло та офіс. У цьому нам дуже допомогли наші партнери з Meta. Я з котом вирішила поїхати. У Варшаві ми жили приблизно три місяці, але щодня сумували й думали про повернення в Україну.

Ріта Гаврилюк,
Chief Marketing Officer у Guru Apps

Під час блекаутів команду, яка залишилась працювати в Україні, забезпечили генераторами та зарядними станціями. Компанія компенсує 50% від вартості покупки EcoFlow та організовує процес закупки. Офіс Universe Group повністю адаптований до відключень електроенергії, води та опалення — тут можна прийняти душ, завжди працює інтернет та є вода завдяки генератору. Робочий простір приймає під час блекаутів не лише співробітників, але і їх рідних.

Команду об’єднують перевірені цінності

Інколи компанії намагаються втиснути працівників у заздалегідь придумані рамки. В Universe Group вирішили інакше: у компанії сформулювали цінності на основі тих патернів, які вже працювали в команді.

  • Proactivity
    Юніверсівці залучені та ініціативні. Вони глибоко занурюються у процеси та пропонують ідеї, навіть якщо це виходить за рамки їхньої посади. Команда швидко долає перешкоди, аби дійти до фінальної мети. Саме співробітники є драйверами покращень у бізнесі.
  • Focus on results
    В Universe Group орієнтовані на результат та роблять все, щоб він був найкращим із можливих. Важливо не фокусуватися на процесі заради процесу, а створювати амбітні цілі та ніколи не зупинятися на досягнутому.
  • Openness
    Спеціалісти компанії завжди відкрито говорять про результати компанії, досягнення та факапи. У команді звикли будувати чесну комунікацію та ділитися конструктивним фідбеком, аби з кожним днем ставати кращими.
  • Flexibility
    В Universe Group важливо швидко підлаштовуватися під нові реалії бізнесу. За необхідності змінювати процеси та підходи для найкращого результату. Приймати виклики як точки росту та тестувати всі гіпотези.
  • Unity
    Universe Group — згуртована команда, члени якої завжди допомагають одне одному і діляться власним досвідом. Тут об'єднують людей з різними світоглядами для досягнення спільної мети.

Ініціативні юніверсівці заробляють Unicoins, які можна обміняти на приємні подарунки

У компанії є окрема гейміфікована система мотивації — внутрішня валюта Unicoins. Це елемент культури компанії, що сприяє об’єднанню команди та підвищенню її ефективності. Однією з головних місій валюти є публічна подяка співробітників одне одному за допомогу чи шеринг експертизою.

За допомогою Unicoins кожне досягнення може бути винагороджене балами. Співробітники можуть використовувати їх, наприклад, на придбання товарів та послуг у компанії. Монети нараховуються за прояви залученості в командне життя. Це може бути допомога колезі, перевиконання стандартних робочих обов’язків тощо.

Як у компанії влаштований процес найму й адаптації?

Відбір у команду Universe Group проходить у кілька етапів: 

  • скринінг резюме, під час якого визначають, наскільки кандидат відповідає вимогам вакансії;
  • попередній дзвінок із рекрутером;
  • тестове завдання (є для 70% вакансій); — кандидатам на технічні позиції зазвичай пропонують виконати  невелике завдання під час співбесіди, щоб не затягувати процес рекрутингу;
  • інтервʼю з наймаючим менеджером (майбутнім керівником);
  • баррейзинг — інтерв’ю з представником C-level менеджменту для перевірки кандидата на сумісність із культурою та цінностями компанії.

Аби пройти відбір, треба мати якісне резюме, а перед співбесідою поцікавитися, чим живе компанія, і продумати запитання до рекрутера. Так інтерв’ю не виглядатиме допитом, а ви відразу зрозумієте, чи збігаються ваші очікування з тим, що пропонує компанія.

Під час самопрезентації варто фокусуватися на результатах з попереднього досвіду, а всі слова підтверджувати конкретними фактами. Результати не обов’язково мають бути неймовірними, на кшталт, запустив ракету в космос чи створив застосунок за два тижні. Дрібні досягнення, такі як золота медаль у школі, організація гуртка в університеті, волонтерство, оптимізація якогось робочого процесу теж важливі. Їх просто треба помічати й виділяти.

Адаптація налаштована як онлайн, так і офлайн. Нові співробітники слухають презентацію з усією важливою інформацією про корпоративні процеси та отримують чек-лист того, що треба зробити протягом першого часу роботи в компанії. Також кожен новачок знайомиться з бадді — співробітником, з яким він не перетинається в роботі і який допомагає новенькому адаптуватися.

За випробувальний термін, який триває три місяці, новачок тричі зустрічається з HR-спеціалістом для обговорення всіх питань, що його турбують. Також за цей час він знайомиться з колегами з інших відділів та СЕО компанії.

Я потрапив у Universe влітку 2021 року завдяки Genesis IT School. Першим моїм викликом на позиції Product Manager-а був перезапуск додатків Cleaner Guru та Translator Guru. Я повинен був проаналізувати ринок, зрозуміти, який функціонал є у наших конкурентів, чого у нас не вистачає, оновити онбординг та багато чого іншого. Це дозволило мені зрозуміти, як працюють ці ринки, швидко вирости та прокачати скіли, тому я вдячний команді за таку довіру.

Останні півтора року я обіймаю позицію Head of Product у бізнесі FORMA, який розвиває продукт PDF Guru — вебредактор для документів. Мені пощастило працювати з платформою з самого початку, коли обирали ідею і до сьогодні, коли ми є одним з бізнесів, що найвшидше зростають у екосистемі Genesis. Зараз на позиції Head of Product ще більше викликів та можливостей, і я радий, що маю змогу рости та розвиватися разом з компанією.

Дмитро Канєвський ,
Head of Product у FORMA

Понад 90% співробітників Universe Group рекомендують роботу в компанії

Засновник Universe Group любить казати, що в команду потрібно приводити людей, які не шукають роботу. Тому в компанії діє програма «Гонка рекомендацій», у межах якої співробітники можуть рекомендувати знайомих кандидатів. У 2021 році працівниця, яка порекомендувала найбільше людей, виграла квитки на поїздку в Італію на двох. Сьогодні за кожну рекомендацію співробітники отримують Unicoins.

Співробітники рекомендують кандидатів не просто заради потенційного виграшу: вони реально вважають Universe Group гідним місцем роботи й готові радити компанію знайомим. Згідно з моніторингом, проведеним HR-відділом, eNPS команди становить 91,3%. Це відсоток людей, які порадили б роботу в компанії на 9 та 10 балів за десятибальною шкалою.

Серед основних причин, чому їм подобається працювати в Universe Group, 66% респондентів назвали карʼєрні можливості; 54% — експертність колег і команди загалом; по 52% обрали головною перевагою зарплату та корпоративну культуру в команді.

Хочете створювати продукти для мільйонів людей по всьому світу?

Тоді мерщій подавайтесь на одну з вакансій!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: