Uptech

IT продуктові
Київ
Перевірена
Creating apps for bold ideas

Uptech — українська продуктова студія, що надає послуги мобільної і веброзробки, UX/UI дизайну й продуктових досліджень стартапам зі США та Європи. Крім того, Uptech створює власні продукти, найпопулярніші — Rozmova, Sommo і Plai.

Робота в Uptech
6+ років на ринку
90+співробітників
150+реалізованих проєктів
7власних продуктів

Нагороди

«Найкраща команда розробки 2019»
від GoodFirms;
Uptech в рейтингу Топ-100 IT-роботодавців 2021 року
за версією MC Today;
Рейтинг TOP 1000 Service Providers у 2021 та 2022 роках
за версією Clutch.

Uptech створює високотехнологічні рішення для стартапів зі США та Європи. За 6 років існування компанія допомогла понад 150 клієнтам із розробкою мобільних та вебзастосунків, що безпосередньо відповідають потребам користувачів. Фахівці компанії проходять з клієнтом весь життєвий цикл продукту: від валідації ідеї та аналізу ЦА до написання коду й запуску.

Uptech найчастіше працює з бізнесами зі сфер fintech, healthcare, real estate та social media і принципово відмовляється від будь-якої співпраці з компаніями, які спекулюють на людських слабкостях, порушують законодавство та створюють продукти, що несуть загрозу людському здоров’ю чи життю.

Серед проєктів, над якими працювали співробітники Uptech, — Dollar Shave Club, Nomad, Eatable, Aspiration та Goat. Окрім цього, компанія має R&D команду, яка розробляє власні продукти. Один із них нещодавно увійшов до списку українських стартапів, що отримали фінансування від Google for Startups Ukraine Support Fund. Це продукт Plai, який допомагає HR спеціалістам заохочувати розвиток команд та культивувати культуру високих досягнень.

Засновники Uptech створюють синергію виваженості й драйву

Фаундери компанії Дмитро Коваленко й Андрій Бас разом навчалися у КПІ. Натхненні успіхом Grammarly й книгами про продуктову розробку, хлопці мріяли запускати стартапи, які змінюватимуть світ. Тож у 2016 році вони вирішили поринути у світ українського ІТ та влаштувались у великі IT-компанії.

На початку свого кар’єрного шляху ми з Андрієм були надзвичайно вмотивовані на створення продуктів і втілення нових ідей. Та, на жаль, не знайшли необхідної підтримки та свободи у своїх компаніях. Тож вирішили створити своє середовище — більш людяне й вільне. Не просто компанію, а ком’юніті професіоналів своєї справи.

Так з’явився Uptech — продуктова студія, головними цінностями якої є людяність і взаємоповага. Першими співробітниками компанії стали наші друзі й однокурсники з КПІ — люди, у чиїх здібностях та вміннях ми були впевнені на 100%. Відтоді команда значно розширилася, але цінності та стандарти відбору нових працівників залишаються незмінними. 

Дмитро Коваленко,
CEO та Co-founder

Сьогодні Uptech — це компанія, де кожен член команди сам відповідає за свій графік, завдання та результати, а всі процеси максимально ефективні й прозорі. Тут працюють дуже різні люди, але у всіх одна мета — створювати продукти, які роблять світ кращим.

Дмитро з Андрієм виявились ідеальними компаньйонами, адже вони чудово доповнюють один одного. Дмитро — затятий книголюб, адепт аналітики, ретельних розрахунків і виважених рішень. Тоді як Андрій — природжений лідер із драйвом стартапера, який повсякчас фонтанує ідеями та запалює всіх навколо. Зараз Дмитро виконує в Uptech роль СЕО, а Андрій очолює R&D-команду. Перш ніж заснувати власну справу, вони обидва отримали різносторонній досвід в IT і спробували себе в різних ролях, тому розуміються на всіх етапах створення диджитал-продуктів та стартапів.

Дмитро Коваленко,
CEO та Co-founder
Ми прагнемо й надалі залишатися надійними партнерами й допомагати нашим клієнтам розробляти якісні продукти, а також хочемо створити власну венчурну спільноту, що сприятиме народженню нових стартапів.

Цінності Uptech

Свобода й відповідальність.

Uptech — це місце, де панують повага й довіра одне до одного. Тут впевнені, що люди, які проходять відбір у компанію, вміють відповідати за себе та свої вчинки. Тому дають співробітникам свободу в організації робочого часу й місця, а натомість чекають відповідального ставлення до роботи.

Командна робота.

Працівники Uptech не бояться просити про допомогу та цінують фідбек. Тут люди вчаться одне в одного та підтримують колег у розвитку. У компанії святкують великі й малі перемоги та помічають внесок кожного у спільні досягнення.

Постійний розвиток.

В Uptech культивують невпинну жагу до знань і розвитку. Співробітники компанії прагнуть відповідати високим стандартам, ставлять перед собою амбітні цілі та ніколи не зупиняються на досягнутому.

Прозорість.

Тут будують чесні та довірливі стосунки як всередині команди, так і з клієнтами.

Підприємницьке мислення.

Спеціалісти Uptech не лише пишуть якісний код, а й дбають про продуктові цінності клієнтів і потреби кінцевого користувача.

Якісний результат.

Команду Uptech не задовольняють посередні досягнення. Тут кожен викладається на повну, щоб клієнт отримав найкращий з можливих результатів.

Офіс, який вміщує всі планети Сонячної системи

Офіс компанії розташований у Києві на вулиці Жилянській. До нього зручно добиратися одразу від трьох станцій метро: Університету, Вокзальної та Олімпійської. Також неподалік розташований Київський політехнічний інститут, багато випускників якого працюють в Uptech ще зі студентських років. Коли офіс лише починали облаштовувати, співробітників запитували, яким вони бачать ідеальний робочий простір, і намагалися врахувати побажання кожного.

В офісі багато вільного простору, білого кольору, світла, яке проникає всередину крізь величезні вікна, та рослин. Є кілька оупенспейсів, розділених скляними перегородками, на яких можна писати маркерами й вішати стікери під час брейнштормів. Аптеківці працюють за великими спільними столами, але кожен може закріпити за собою робоче місце. Для цього вони залишають наліпку, де відмічають, чи дозволяють комусь працювати за своїм столом.

Для обговорення нових ідей співробітники Uptech буквально вирушають на одну з планет Сонячної системи — саме їхні назви носять переговорні кімнати. А ще вони розташовані в такому ж порядку від вікна і сонячного світла, як і справжні планети від Сонця.

Яскравим акцентом в офісі Uptech є жовто-чорна кухня. Там є вся необхідна техніка, кава, молоко, величезна колекція чаїв (СЕО компанії Дмитро — справжній фанат чаю) та різні смаколики. Кожен співробітник має іменну чашку, і всі вони стоять на спеціальній поличці за алфавітом. Цікавий факт — де б ви не залишили свою чашку вчора, завтра ви обов’язково знайдете її на правильному місці на поличці. Також на кухні є контейнери для сортування сміття з інструкціями, як правильно це робити.

Кожна деталь офісу сприяє продуктивності та водночас забезпечує комфорт працівників: ортопедичні крісла, подушки під шию, сушка для взуття, домашні капці, ковдри, бібліотека, настільні ігри, шведська стінка, тенісний стіл і навіть гамак. А якщо в офісі немає чогось, чого ви конче потребуєте, завжди можна це попросити.

Колеги люблять проводити разом час у різних локаціях офісу. У п’ятницю часто влаштовують коктейльні вечірки на кухні, а в інші вечори грають у настільний теніс.

Замість обмежень і контролю — свобода та work-life balance

У компанії люблять жартувати, що запровадили гібридний формат роботи ще до того, як це стало мейнстримом, себто до пандемії COVID-19 та повномасштабної війни. В Uptech можна працювати як в офісі, так і віддалено — жодних вимог щодо цього немає. Графік гнучкий: кожен сам визначає своє навантаження на день і несе відповідальність за своєчасне виконання своїх обов'язків. Асинхронна комунікація — теж не проблема: якщо колеги живуть у різних часових поясах, вони домовляються про зустрічі на той час, коли зручно всім.

Крім цього, компанія заохочує працівників підтримувати work-life balance та створює всі умови для якісного відпочинку. Кожен співробітник Uptech має 20 днів відпустки, а також 12 державних вихідних на рік, які можна використати коли завгодно. Можна працювати на свята, а потім взяти собі довшу відпустку або розділити її на декілька частин — кожен обирає зручний для себе формат. Також є можливість взяти до 10 днів лікарняного без довідки. А якщо ви відчуваєте, що потребуєте довшого відпочинку та перезавантаження — дозволяють піти в сабатікал тривалістю до шести місяців.

Члени команди Uptech дуже люблять спілкуватися одне з одним: ділитися як професійними, так і особистими успіхами, аналізувати невдачі, брейнштормити ідеї, планувати робочі процеси тощо. Тому компанія має чітку систему мітингів.

  • Зустрічі в межах спринта по agile-техніці scrum під час роботи над проєктами.
  • Щоквартальні загальнокомандні стратегічні й тактичні зустрічі.
  • Щоквартальні демозустрічі по проєктах.
  • Щомісячні мітинги all hands, на яких обговорюють новини компанії, досягнення команд, влаштовують QA-сесії.
  • OKR-мітинги для постановки цілей і планування завдань.
  • Оne-on-one зустрічі з менеджером для обговорення персонального плану розвитку.
  • Зустрічі в технічних командах для обміну досвідом і знаннями.
  • Групові брейншторми — кожен департамент може попросити колег з інших відділів допомогти з пропрацюванням ідей.
  • Неформальні зустрічі, де співробітники діляться життєвими історіями, які їх чогось навчили.
  • Мітинги з запрошеними спікерами про актуальні питання чи проблеми —  наприклад, методи запобігання COVID-19, медіагігієну під час війни, українські культуру та мистецтво тощо.

Активність і допомога колегам конвертуються в Upcoins

У Uptech є своя валюта — Upcoins. Нею кожен може винагородити колегу за певну поведінку: наприклад, за особливо плідну роботу на проєкті або ж за особисту допомогу. На свої Upcoins співробітники можуть придбати корпоративний мерч, подарунок або задонатити валюту на Збройні сили України. Здебільшого зараз люди донатять власні Upcoins і бонуси до дня народження на ЗСУ.

До складання списку бенефітів для команди підходять як справжні айтівці: оцінюють поведінку ЦА, тобто співробітників, визначають, що для них важливо, та впроваджують це. У компанії є два види грошових бонусів: освітні й особисті. Освітні можна використати на курси, воркшопи, книжки чи будь-що інше, що допомагає у професійному розвитку, а особисті — на медичні послуги, спорт чи хобі. Також компанія забезпечує працівників необхідною технікою та бере на себе всі амортизаційні й ремонтні витрати.

До дня народження працівникові дарують 100 доларів, також вітають з професійними святами та важливими особистими подіями (весіллям, народженням дитини тощо). Річницю роботи в компанії називають Upversary і вітають солодким подарунком та колекційними наліпками.

Мені подобається, що у нас в Uptech є два види грошових бенефітів. Особистий я зазвичай використовую на річний абонемент у спортзал. Освітній покриває квитки на різні конференції, куди ми іноді ходимо усією iOS-командою. На решту грошей я купую профільну літературу.

Крім цього, компанія дарує мерч на різні свята й івенти або за певні професійні досягнення. Це завжди приємно. Нещодавно проводили хакатон, всі учасники якого отримали брендовану футболку, чашку та пару шкарпеток. На мою думку, найпрактичніший подарунок — це шкарпетки: вони зігрівають мої ноги холодними ночами 🙂

Олексій Андрющенко,
Engineering Manager

Навчання — невіддільна частина корпоративної культури

В Uptech вважають, що саме люди — найважливіша цінність компанії, тому всіляко сприяють їхньому професійному зростанню. Кожен співробітник має персональний план розвитку, який допомагає провести інвентаризацію умінь і навичок, зрозуміти свої прагнення й потреби та сформувати кар’єрні цілі на найближчі кілька років.

Кожному спеціалістові виділяють на навчання 4000 грн на рік. Ці кошти можна витрачати на будь-які курси та тренінги. А в разі перевищення ліміту — отримати 50% компенсації вартості навчання, яке буде корисне для роботи. Загалом у компанії дотримуються підходу adult learning, тобто не нав’язують навчання, а очікують на відповідний запит від працівників. Адже результат є лише тоді, коли є бажання. Наприклад, якщо співробітник хоче вивчати англійську в стандартному темпі, йому покривають 50% вартості уроків. А якщо людина готова інвестувати більше зусиль і обирає інтенсивне навчання від восьми годин на тиждень — компанія оплачує курс повністю.

Фокус у будь-якому навчанні завжди роблять на практиці. Особливу увагу приділяють розвитку soft skills, зокрема, у компанії є внутрішня програма з лідерства. Вона охоплює навчальні заняття для вивчення свого внутрішнього світу, розвитку емоційного інтелекту й опанування технік взаємодії з іншими людьми, а також коучингові сесії.

Один із принципів роботи команди Uptech — lead by example (з англ. — подавай приклад). Це означає, що навчаються фахівці не лише на курсах чи тренінгах, а й з досвіду своїх колег. Кожен департамент що два тижні організовує зустрічі Knowledge Sharing: будь-хто може зробити запит на якусь тему, і йому порадять ресурси, які допоможуть у ній розібратися, або підготують презентацію. Охочих ділитися знаннями в такому форматі завжди багато, тому план виступів зазвичай розписаний на кілька місяців наперед.

Тут можна вирости від джуна до CTO стартапу

Uptech пропонує безліч напрямів для професійного розвитку. Якщо ви прагнете кар’єрно зростати і знаєте, куди саме хочете рухатись, — вас завжди підтримають.

6 років тому я став першим у компанії iOS-інженером. Мені пощастило брати участь у побудові iOS-департаменту та спостерігати за розвитком Uptech практично з нуля. За цей час я змінив декілька ролей: iOS Engineer, iOS Department Lead, Engineering Lead, Back End Engineer. Наразі я працюю як Tech Lead на одному з проєктів.

Мені подобається поєднувати прикладну проєктну роботу з менторством і більш масштабними стратегічними ініціативами компанії. Найбільший кайф я отримую, коли допомагаю новачкам розкрити свій потенціал.

Завдяки тому, що я спробував себе в різних ролях під час роботи в Uptech, я краще зрозумів свої вподобання й прагнення. Зараз моєю ціллю є роль Chief Technical Officer (CTO) у новому продукті компанії, який ми будуємо в R&D департаменті.

Артур Мироненко,
Tech Lead

В Uptech люблять спільний відпочинок

Команда People & Culture завжди відслідковує настрої в колективі та намагається підлаштувати активності під запит працівників.

З улюбленого — спільні виїзди на природу й посиденьки з гітарою біля вогнища та закордонні поїздки. Минулого року в паузі між двома хвилями пандемії уся команда з’їздила до Чорногорії, щоб відсвяткувати досягнення компанії за рік.

Ще одна спільна пристрасть аптеківців — спорт. У компанії є власна команда з футзалу. Хлопці регулярно тренувались і брали участь в аматорському чемпіонаті. Компанія допомагала оплачувати оренду поля, а колеги приходили на ігри підтримати своїх футболістів. Зараз футбол на паузі, але охочі щотижня грають разом у волейбол та час від часу збираються в офісі на перегляд спортивних матчів.

На тимбілдинги у кожної команди є окремий бюджет, і вони самі вирішують, як витрачати кошти. Раніше обирали різні активності: від спортивних квестів до творчих майстер-класів. Зараз фокус змістився на набуття корисних навичок, як-от надання домедичної допомоги або психологічної підтримки собі та близьким.

Останній командний захід Uptech пройшов уже під час повномасштабної війни — у форматі хакатону під назвою Code for Ukraine. У компанії розуміли, що люди скучили одне за одним і хочуть провести час разом, але не просто відпочити, а зібратись з корисною метою. Тому вирішили побрейнштормити над ідеями стартапів і створити рішення, що допоможуть наблизити перемогу України або сприятимуть відбудові країни після війни.

Участь у хакатоні взяли 6 команд, кожна з них за півтора дня створила демоверсію повноцінного застосунку чи сайту. Деякі мали на меті спростити процес перерахунку коштів благодійним організаціям, інші були спрямовані на кібератаки російських сайтів, допомогу ветеранам чи підвищення обізнаності українців з національною історією та культурою.

Переможці отримали від компанії 500 доларів на реалізацію проєкту й особисті витрати, а команди, що посіли друге та третє місця, отримали 300 та 200 доларів відповідно. Також керівництво пообіцяло допомогти учасникам, які захочуть втілити свої ідеї в життя, податися на різні гранти, щоб отримати фінансування.


Це був мій перший досвід участі в хакатоні, й одразу перемога! 🙂 Ми з командою створили концепцію застосунку для підтримки ментального та фізичного здоров’я військових ветеранів. Ключовим фактором при виборі ідеї було бажання вирішити якусь реальну проблему українців. Зрештою обрали ветеранів як цільову аудиторію. Те, що вони роблять для всієї країни, — безцінно, а розробка такого застосунку — своєрідний спосіб їм віддячити. Ми віримо, що щирий внесок кожного у свою справу наближає нашу країну до перемоги. Тому продовжуємо робити те, що вміємо найкраще. 

Ірина Штогрин,
UX/UI дизайнерка

Як в Uptech проходять відбір та адаптація новачків?

Аби потрапити в команду, кандидатові насамперед потрібно бути проактивним та етичним, мати продуктове мислення, високі стандарти, повагу до колег та прагнення до постійного саморозвитку.

Процес відбору складається з чотирьох етапів.

  • Скринінг резюме.
  • Інтро-зустріч з рекрутером, на якій обговорюють загальні питання.
  • Залежно від позиції може бути ще одна розмова з рекрутером або техлідом.
  • Технічне інтерв’ю з 3-4 представниками команди, яке може тривати від 2,5 до 4 годин.

З початком повномасштабної війни в компанії запровадили опцію фаст-трек відбору: за бажанням кандидат може пройти всі інтерв’ю в один день. Це скорочує процес відбору до одного тижня.

Усі новачки проходять випробувальний термін (onboarding) тривалістю три місяці. У перший день новий співробітник разом із ментором із свого департаменту та колегою з відділу People & Culture проговорює взаємні очікування та отримує канбан-дошку. Дошка містить завдання, які не дають людині розгубитися та які вона повинна виконати протягом випробувального терміну. Також новачкові вручають велкам-пак з брендованими футболкою, блокнотом, ручкою, екочашкою та цукерками. А після проходження випробувального терміну дарують світшот і шкарпетки.

Упродовж першого тижня працівник знайомиться з колегами з різних департаментів, відвідує coffee & vision зустріч, на якій СЕО розповідає про історію та плани компанії і ділиться своїм баченням ролі нової людини в команді. Організовують також окремі мітинги, присвячені взаємодії в чатах, правилам комунікації в команді та навіть корпоративній мемології, щоб новачок одразу почувався своїм і розумів специфічні жарти 🙂

Три місяці мого випробувального терміну пролетіли непомітно. Було відчуття, ніби я працюю в Uptech все життя! Мені дуже сподобалося, що з першого дня в компанії я  брала участь у всіх дизайн активностях і почувалася частиною команди.

За цей час я багато чого навчилася, познайомилася з крутою командою і полюбила свою професію ще більше. А ще мені дуже пощастило з менторкою, яка допомагала протягом усього місяця, давала цікаві завдання, матеріали для навчання, а також ділилася лайфгаками зі свого досвіду.

Тетяна Веретенникова,
UX/UI дизайнерка

Співробітники Uptech активно волонтерять і підтримують благодійні ініціативи

Працівники компанії завжди реагують на актуальні запити та долучаються до різних волонтерських активностей. Турбуються про екологію, тому беруть участь у висадці дерев і прибиранні територій. Відмовились від повітряних кульок на святкуваннях, сортують офісне сміття, а мерч роблять максимально екологічним. До повномасштабного вторгнення надавали фінансову підтримку притулку для безхатніх тварин «Плюшка».

Під час пандемії віддавали частину прибутку лікарням, зокрема донатили на відкриття лабораторії при Миколаївському госпіталі. Обрали саме цей заклад, бо в компанії працює багато людей з Миколаєва, які хотіли підтримати рідне місто.

З початком повномасштабної війни Uptech спрямувала всі свої сили на підтримку армії, українців, які постраждали від війни, та, звісно, власних співробітників і їхніх родин.

Uptech для мене — це про людяність, довіру та підтримку. І в часи повномасштабного вторгнення ми продовжуємо діяти згідно з цими цінностями.  

Під час евакуації з Києва засновники компанії Діма й Андрій координували роботу команди, безпосередньо брали участь у навігації людей та допомозі з пошуком житла. Для колег, які служать у ЗСУ, ми закріпили щомісячну виплату, регулярно питаємо, чи треба їм додаткове спорядження, та за необхідності допомагаємо. Родичів наших колег, які вступили до лав ЗСУ, ми підтримуємо донатами.

За 8 місяців повномасштабної війни ми переказали більше 10 000 000 грн у фонди «Повернись Живим», «КОЛО», «Фонд Сергія Притули». Також компанія підтримує ініціативи працівників, які волонтерять і закуповують машини, рації, обігрівачі та інші необхідні речі для воїнів.

Дарія Воєділова-Лісовик,
People & Culture Lead

Тепер уся команда з нетерпінням чекає на щомісячні зустрічі заради одного-єдиного слайду під назвою best news. Це слайд із сумою, яку Uptech задонатив цього місяця на ЗСУ. Кожен відчуває свій вклад у цей донат та бачить у цьому мотивацію продовжувати працювати, незважаючи ні на що.

Олександр Кулик,
iOS Department Lead
У часи темряви краще видно серця світлих людей. З початку повномасштабної війни я був свідком безлічі добрих справ і проявів турботи одне про одного з боку моїх колег. Я неймовірно пишаюсь тим, що робить зараз Uptech та наші люди.

Хочете приєднатися до ком’юніті справжніх професіоналів своєї справи?

Тоді обирайте вакансію від Uptech і надсилайте резюме!

 

Поскаржитися на компанію
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: