Авторка: Ольга Чуловська Дизайнерка: Анна Островська
Багато українців знають Uklon лише як онлайн-сервіс виклику авто. Та насправді це продуктова IT-компанія, яка налічує понад 750 людей тамає у своєму портфелі 11 інноваційних продуктів. Щодня потужна ІТ-команда Uklon прокачує одну з найбільших інфраструктур на ринку України. А підтримку їй забезпечує не менш крута команда нетехнічних спеціалістів. Як працює бек-офіс Uklon, якими досягненнями пишаються нетехнічні відділи та яким фахівцям буде з ними по дорозі — читайте і дивіться у статті.
Райдхейлінговий сервіс Uklon активно розвивається в Україні та виходить на міжнародні ринки. Має свій R&D-відділ та використовує штучний інтелект. А ще багато працює на Перемогу. І за всім цим стоять непересічні фахівці. Щоб підсвітити їхню роботу, в компанії запустили проєкт Uklon Inside.
Про Uklon Inside
Це серія відео про те, як влаштований Uklon зсередини. Він розповідає про продукти та команди, що працюють над ними, їхню структуру, вайб, процеси та метрики.
Перший сезон був присвячений технічним командам, що безпосередньо створюють технології, якими користуються мільйони людей.
Другий сезон розповідає про роботу нетехнічних команд, які можна назвати бек-офісом. Адже яким би не був крутим продукт, йому не обійтися без підтримки. У випадку Uklon це команди Human Resources, Marketing, PR&CSR, Corporate Rides та Strategic Analysis.
Запрошуємо вас ближче познайомитися з кожною з цих команд та дізнатися, як працює IT-компанія Uklon зсередини.
Відділ маркетингу в Uklon складається з двох напрямів. Перший — Product & Brand Marketing — об’єднує команди продуктового маркетингу, Art&Copy, Foreign Markets, Partnership Marketing, Social Media. Ці фахівці запускають маркетингові кампанії, які роблять сервіс відомим в Україні та за її межами. Другий напрям — Growth — об’єднує дата-аналітиків, digital-маркетологів, СRM-команду. Ці люди працюють з великими даними бізнесу й клієнтів та, зокрема, прораховують результати брендових активностей.
Дізнаймося, чим конкретно займаються команди в межах маркетинг-департаменту.
Команда Product & Brand Marketing
Команда Product & Brand Marketing — це 21 експерт з розвитку бренду Uklon. Їхня ціль — зробити так, щоб компанію знали та любили якомога більше людей.
Бренд-спеціалісти є своєрідним місточком між продуктовою командою та користувачами: вони збирають фідбек від клієнтів і доносять його Product Team, щоб продукти покращувались так, як цього хоче користувач. І навпаки — інформують споживача про нові фічі у такий спосіб, щоб підсвітити найсильніші сторони бренду.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Команда Digital Marketing
Команда Digital Marketing в Uklon працює з tech-продуктами компанії. У кожного з них є своя аудиторія, з якою треба якісно взаємодіяти: розробляти стратегію, знаходити підходи та інструменти.
Всередині команди спеціалісти умовно поділені на два напрями — перформанс та медіа. Перші відповідають за виконання конкретних KPI: кількість нових клієнтів, нові замовлення тощо. А медіа впливають на сприйняття бренду та релізять проєкти, що працюють на впізнаваність продуктів компанії та бренду загалом.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Команда CRM
Головне завдання CRM Team — зробити взаємини з клієнтами не тільки ефективними, але й надзвичайно приємними. Для цього працюють як із хардовими клієнтськими даними, так і з емоціями користувачів.
До складу команди входять: дата-аналітики (задають вектор взаємодії з клієнтами); CRM-менеджери (розробляють ефективні та цікаві механіки комунікацій з клієнтами); Direct-маркетологи (надсилають ці комунікації користувачам) і Corezoid-розробники (автоматизують процеси, щоб колеги мали ресурс для придумування нових механік).
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
HR-департамент
Команда HR підтримує фахівців на всіх етапах життєвого циклу в компанії: від пошуку перфект метч кандидата, розвитку в компанії й до офбордингу та навіть після. Департамент об’єднує 7 самодостатніх HR-команд: Recruitment, Employer Brand, Compensation&Benefits, Learning&Development, People Partners, Internal Communications & Events, Business Trips. Усі вони допомагають компанії досягати стратегічних цілей і відповідають за роботу з людьми.
Дізнаймося, чим конкретно займаються команди в межах HR-департаменту.
Команда Recruitment
У зоні відповідальності Recruitment team — все, що пов’язано пошуком та підбором тиммейтів: від побудови стратегії до формування самих команд. Завдяки цьому бізнес отримує необхідних експертів вчасно, що важливо для масштабування Uklon.
Робота з кожною вакансією передбачає формування портрета ідеального кандидата, вимог та ціннісної пропозиції конкретної позиції, а також окрему тактику пошуку й використання всіх можливих ресурсів ринку.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Більше про роботу в компанії та як потрапити до команди читайте в профілі Uklon.
Основне завдання команди — залучення нових експертів. Вона вибудовує взаємозв’язок між тим, що відбувається всередині компанії, і тим, як це транслюється назовні, щоб у кандидатів збігалися очікування та реальність.
Employer brand-фахівці формують для рекрутмент-юніту базу релевантних потенційних кандидатів. А також працюють з людьми, які вже є частиною команди: підсвічують їхню експертизу та показують культуру компанії через їхні публічні прояви.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Більше про команди Human Resources
HR-департамент розвиває корпоративну культуру та створює екологічне й довірливе середовище, що сприяє ефективній командній роботі. Спеціалісти відділу дбають про внутрішні комунікації, ментальне здоровʼя, неформальне спілкування всередині колективу, розробку та надання бенефітів, навчання та професійний розвиток кожного тиммейта. Цим займаються юніти Compensation&Benefits, Learning&Development, People Partners, Internal Communications & Events, Business Trips.
Цікаві факти про департамент
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Команда Corporate Rides (B2B)
Головний фокус B2B команди в Uklon — створення стратегічних корпоративних партнерств та побудова довгострокових партнерських відносин із послугою райдхейлінгу. Фахівці з Corporate Rides працюють над постійним вдосконаленням та розвитком послуг компанії, а також безпосередньо підвищенням цінності Uklon на ринку. Вони розв'язують проблеми клієнтів, оптимізують внутрішні процеси, допомагають з юридичними питаннями.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Команда Strategic Analysis
Команда стратегічного аналізу відповідає за три основні напрями в межах екосистеми Uklon: стратегічне планування, аналітику нових ринків та аналітику нових продуктів. Також аналітики тісно співпрацюють з локальними командами на зовнішніх ринках, виявляючи гіпотези, що сприяють наближенню до головної стратегічної цілі локальної компанії. Та проводять мікроконсалтинг — допомагають іншим відділам з оптимізацією процесів або прорахунком бізнес-кейсів.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Команда PR
PR-команда управляє репутацією усієї компанії. На її плечах лежить відповідальність за фандрейзингові активності, антикризові дії, персональні бренди власників і керівників компанії.
Піарники Uklon займаються просуванням корпоративних продуктів, допомагають із залученням водіїв, створюють проєкти, які несуть суспільні зміни, та лідують зміни у внутрішніх стратегічних комунікаціях.
Цікаві факти про команду
Про команду з перших вуст
Яких тиммейтів шукають
Дізнатися більше про культуру компанії та робочі процеси можна у профілі Uklon. Готові вже долучитися до команди? Переглядайте вакансії від Uklon.