На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише 3 неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Це та основа, на якій тримаються дійсно круті рекламні кампанії! В Dentsu Aegis Network Ukraine знають, як працювати з цими «інструментами» та хочуть ділитися знаннями.
Освітній проєкт для студентів та випускників ВНЗ «The Big Ads Theory». На учасників чекає 5-денний інтенсив, який охопить усю теорію реклами. Більше 30 спікерів у форматі online class проведуть 25 лекцій, поділяться реальними кейсами з власного досвіду і дадуть відповіді на всі питання студентів.
Знайомство зі сферою реклами, з комунікаційною групою Dentsu Aegis Network Ukraine та професіями рекламного ринку.
Поговорять про технічні аспекти розміщення реклами, розкажуть, що таке Data Science, Research & Development, SEO і PPC, IVP та Programmatic.
Поділяться усіма секретами креативу з точки зору SMM, Copywriting та Design.
Охоплять всі питання роботи з клієнтами, комунікації брендів на ринку та взаємодії в командах, включаючи Strategy, Client Service, SCRUM.
Розкажуть про кращі рекламні кейси, поговорять про Partnership & Collaboration та розкриють секрет сили трьох неЧарівних пігулок – Технології, Креативу та Комунікації.
Також в кінці кожного дня на учасників чекає перевірка знань! Найактивніші студенти отримають:
Кількість місць на проєкті обмежена! Реєстрація триває до 31 липня (включно).
Де: online
Ціна питання: 500 UAH
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.