Клієнт транслейт: «мова клієнта» та як почати її розуміти?

online
07/04

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Під час карантину Beetroot влаштовує марафон онлайн-подій – майже щодня вони проводять різні онлайн-події для розвитку soft та hard skills. Тема онлайн-трансляції 7 квітня — мова клієнта.

 

Що буде

Говоритимуть про те, що таке «мова клієнта» та як почати її розуміти.

  • Чому клієнти залишаються з нами?
  • Як створювати додаткову цінність та скільки це коштує?
  • Яка насправді роль у наших особистих навичок?
  • + обговорять корисні комунікативні інструменти, щоб створити оптимальний рецепт спілкування з клієнтом.

 

Про спікерку

Таня Бойченко, Full-stack HR Beetroot. Таня має більше 10 років у HR, та останні 4 з них — будує команди для міжнародних клієнтів.

Реєстрація: https://forms.gle/8YCwn7spy645CFgB8
Після реєстрації перевірте пошту – вам надійде лист з деталями бітапу. Трансляція проходитиме у Google Hangouts.

Коли: 7 квітня, Вт, 19:00 - 20:30

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: