Креативний конкурс від бренду «Наша Ряба»

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Команда бренду «Наша Ряба» оголошує конкурс для кращих зі світу креативу, щоб спільними зусиллями зробити кулінарний переворот і нестандартно представити публіці свій новий продукт «Секрети Шефа» у роздрібній мережі.

 

Що за продукт? 

«Секрети Шефа» — це новинка у категорії свіжого маринованого м’яса птиці, яке можна приготувати на домашній кухні за лічені хвилини. Це знахідка для людей, які люблять готувати, дивувати близьких своїми кулінарними ідеями та знаються у якості продукції.

 

Для кого конкурс

У конкурсі можуть взяти участь як відомі творчі студії, так і молоді креативні агенції, які прагнуть заявити про себе на всю країну.

«Ми у пошуках творчих команд, які не стримують свої «креативні шестерні» під час ковід-кризи. Ми шукаємо тих, хто запропонує нам своє бачення дегустації та нестандартної презентації на полицях супермаркетів усієї лінійки “Секрети Шефа”» ,— зазначила Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.

 

Як взяти участь?

Бажаючі взяти участь у конкурсі можуть надсилати свої ідеї до 16-17 квітня 2020 року, попередньо ознайомившись з деталями на сайті.

Роботу агенцій буде оцінювати команда бренду «Наша Ряба», яка відбере кращі ідеї і запросить учасників на захист проєктів.

 

Розімніть мозок під час карантину і покажіть, на що ви здатні!

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: