Курс «Контент для бренду роботодавця в соцмережах і медіа»

online

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Курс від CASE STUDY Academy про те, як створювати контент для розвитку бренду роботодавця в соцмережах і медіа.

Що буде?

Під час курсу ви дізнаєтесь, як:

  • контент допомагає розвивати бренд роботодавця;
  • розповідати про компанію в соцмережах і медіа;
  • вигадувати теми й писати тексти, щоб вони відгукувалися аудиторії та допомагали досягати потрібних цілей;
  • публікувати дописи у соцмережах, щоб вони не загубилися у стрічці;
  • ефективно працювати з авторами контенту.

Курс складається із відео у записі, тобто можна долучитися будь-коли та навчатися у зручний час і комфортному темпі. Після завершення курсу можна отримати сертифікат, але для цього треба виконати фінальне завдання.

Хто спікерки?

  1. Людмила Колб — авторка та ведуча курсу. Контент-експертка агенції з розвитку бренду роботодавця Loud&Proud. Редакторка, журналістка, яка понад 15 років створює контент-проєкти — від статей до корпоративних медіа (OLX, robota.ua, Giga Group, МХП, LABA, Startup Ukraine). Співавторка книжки «Як хотіти й отримати все (але це неточно)».
  2. Лілія Боднар — запрошена спікерка. Head of SMM порталу Happy Monday, медійниця з 5-річним досвідом у сфері журналістики, SMM та комунікацій.

 

Курс платний. Реєстрація та детальна інформація — за посиланням.

Де: online

Свіжі публікації

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: