Онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts»

online
03/06

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми? Розкажуть на івенті. 

Що буде?

Обговорять такі теми:

  1. Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
  2. Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
  3. Світові та українські кейси ситуативного SMM

Для кого?

Буде цікаво:

  • маркетологам;
  • SMM-менеджерам;
  • бренд-менеджерам;
  • PR-менеджерам;
  • аккаунт-менеджерам;
  • власникам бізнесу.

Хто спікер?

Зої Лобод — співзасновниця діджітал-агенції Lobods.

 

Для участі потрібно зареєструватись.

Коли: 3 червня, Ср, 19:30 - 21:00

Де: online

Ціна питання: 165 UAH

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: