На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Наразі багато брендів стоять перед важким вибором: закриватися, скорочувати команду чи обирати подекуди кардинально нові напрями. Особливо актуальним такі пошуки є для рітейлу, провайдерів освітніх, спортивних та beauty послуг та консалтингу.
Як зміниться поведінка споживача та що з цим бізнесу робити у своєму промо? Як зараз компаніям оцінити короткострокові перспективи своєї діяльності та сформувати модель антикризового управління? Комунікаційна агенція Friends of Brands спільно з компанією Media Stream запрошують розібратися з цими питаннями 31 березня на благодійному вебінарі «Маркетинг на карантині: як адаптувати бізнес до змін?»
Програма вебінару:
18:10 – 18:30 Чекліст швидкого реагування бізнесу на кризу: команда, фінанси, оптимізація витрат
Євгеній Бридун, засновник та Голова правління Страхової компанії «ПРЕСТИЖ»
18:35 – 18:55 Чи є в вас план?
Юлія Федоренко, співзасновниця Smart People Club та event producer в MAMAPAPA FORUM
19:00 – 19:20 Антикризова діджиталізація
Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands, комунікаційний стратег
19:20 – 19:45 #Сoronavirused, але не зломлені
Артем Скоробогатий, менеджер проектів Media Stream
Модератор — Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands
Коли: 31 березня, Вт, 18:00 - 19:45
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.