Практикум по створенню бренд-стратегії

IHUB (вул. Хрещатик, 10)
Київ
01/12

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Практикум від Спілки ініціативної молоді «СІМ» для тих, хто відчуває, що не вистачає знань в сфері маркетингу.

Що буде?

Теми, які розглянуть:

  • що таке маркетингова стратегія та її види;
  • компоненти, обов’язкова підготовка та етапи написання стратегії;
  • що таке УТП (унікальна торговельна пропозиція);
  • відмінності УТП від простої рекламної обіцянки;
  • робота з цільовою аудиторію, трендами та конкурентами;
  • модель Остервальдера;
  • чому без маркетингових досліджень та УТП неможливо побудувати життєздатну стратегію для бізнесу/організації;
  • різниця стратегій та УТП для В2В і В2С.

Хто спікер?

Дмитро Тимошенко, який має достатньо досвіду та знань у навчанні для бізнесу: OTP-Банк, Salateira, Альфа-Банк, Лімо. Є бізнес-тренером міжнародної категорії ІСВТ, співзасновником та СЕО бренд-консалтингової агенції molfar, маркетинг-директором XYZ — найбільш швидкозростаючої онлайн школи з GameDev в СНД.

 

Івент проходитиме офлайн у Києві в IHUB (вул. Хрещатик, 10). Для участі необхідно зареєструватися.

Коли: 1 грудня, Вт, 19:00 - 22:00

Де: IHUB (вул. Хрещатик, 10)

Свіжі публікації

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: