Як оцінювати прибутковість трафіку в екосистемi схожих продуктiв

online
19/08

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Одне з головних питань в аналітиці продуктової компанії: «Скільки грошей ми готові витратити на залучення нового користувача?». Але що робити, коли ми залучаємо одних і тих самих користувачів на кілька схожих продуктів одночасно? Як зрозуміти, коли нам варто за них платити, а коли ні? Розкажуть в деталях на вебінарі.

Що буде?

Обговорять такі теми:

  1. Коли повторна купівля користувача виправдана, а коли — ні?
  2. З чого варто починати розв’язання аналітичної задачі по повторній купівлі?
  3. Як уникнути в аналітиці упередження виживання?
  4. На якому етапі розв’язання задачі варто вдаватися до моделювання і data science?

Для кого?

Рекомендують подивитися виступ:

  • middle-аналітикам;
  • senior-аналітикам.

Хто спікер?

Олександр Числов — Middle Data Analyst в Genesis. В умовах ультра волатильності і бізнесу, побудованого на хайроллерах, реалізував автоматичну систему оцінки А/B-тестів, запустив систему оцінки прибутковості трафіку. Зараз розробляє систему поліпшення пошукової видачі.

 

Участь у вебінарі безкоштовна, але потрібно зареєструватись.

Коли: 19 серпня, Ср, 19:00 - 21:00

Де: online

Свіжі публікації

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: