fbpx

Як оцінювати прибутковість трафіку в екосистемi схожих продуктiв

online
Ср., 19/08

Одне з головних питань в аналітиці продуктової компанії: «Скільки грошей ми готові витратити на залучення нового користувача?». Але що робити, коли ми залучаємо одних і тих самих користувачів на кілька схожих продуктів одночасно? Як зрозуміти, коли нам варто за них платити, а коли ні? Розкажуть в деталях на вебінарі.

Що буде?

Обговорять такі теми:

  1. Коли повторна купівля користувача виправдана, а коли — ні?
  2. З чого варто починати розв’язання аналітичної задачі по повторній купівлі?
  3. Як уникнути в аналітиці упередження виживання?
  4. На якому етапі розв’язання задачі варто вдаватися до моделювання і data science?

Для кого?

Рекомендують подивитися виступ:

  • middle-аналітикам;
  • senior-аналітикам.

Хто спікер?

Олександр Числов — Middle Data Analyst в Genesis. В умовах ультра волатильності і бізнесу, побудованого на хайроллерах, реалізував автоматичну систему оцінки А/B-тестів, запустив систему оцінки прибутковості трафіку. Зараз розробляє систему поліпшення пошукової видачі.

 

Участь у вебінарі безкоштовна, але потрібно зареєструватись.

Коли: 19 серпня, Ср, 19:00 - 21:00

Де: online

Скоро відбудуться

Сб., 26/09 Подія

Як створити сайт-візитівку без знань програмування за годину

Вт., 29/09 Подія

Freedom Business Summit ONLINE 2020

Чт., 01/10 Подія

Insight. Старт кар’єри в PR

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: