На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Одне з головних питань в аналітиці продуктової компанії: «Скільки грошей ми готові витратити на залучення нового користувача?». Але що робити, коли ми залучаємо одних і тих самих користувачів на кілька схожих продуктів одночасно? Як зрозуміти, коли нам варто за них платити, а коли ні? Розкажуть в деталях на вебінарі.
Обговорять такі теми:
Рекомендують подивитися виступ:
Олександр Числов — Middle Data Analyst в Genesis. В умовах ультра волатильності і бізнесу, побудованого на хайроллерах, реалізував автоматичну систему оцінки А/B-тестів, запустив систему оцінки прибутковості трафіку. Зараз розробляє систему поліпшення пошукової видачі.
Участь у вебінарі безкоштовна, але потрібно зареєструватись.
Коли: 19 серпня, Ср, 19:00 - 21:00
Де: online
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.