На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Потрапити на сторінки західних ЗМІ — мрія всіх українських IT-підприємців та стартапів.
Та чи легко це зробити? Якими якостями повинен володіти PR-менеджер, або той, хто виконує його роботу?
10 березня Юлія Петрик розповість, як достукатися до міжнародних журналістів та медіа.
Юлія Петрик розповість про:
🔸 тонкощі роботи з західними медіа;
🔸 як стартапам створювати інформаційні приводи для ЗМІ;
🔸 про що ніколи не пишуть журналісти;
🔸 як прорватися крізь інформаційний шум.
Лекція буде корисною для:
🔹 PR-менеджерів;
🔹 PR-агентств, які просувають стартапи на захід;
🔹 фаундерів і CEO продуктових компаній і стартапів;
🔹 маркетологів.
У вас буде можливість задати спікеру запитання та отримати рекомендації.
Юлія Петрик — керівниця PR-відділу в MacPaw. Більше 10 років досвіду в сфері digital PR. Реалізувала проект, який отримав PR Daily Award. Завдяки зусиллям Юлії, MacPaw отримала публікації в CNBC, TechCrunch, VentureBeat, The Next Web, The Entrepreneur, Mashable.
Коли: 10 березня, Вт, 19:00 - 21:00
Де: коворкінг Chasopys, вул. Льва Толстого, 3, 1 поверх
Ціна питання: 300-350 UAH
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.