fbpx

Як стати інтернет-маркетологом і не налажати

Лук'янівський провулок, 6
Київ
Сб., 08/02

Що краще: SMM чи email маркетинг? SEO чи Google Ads? Як взагалі починати маркетинг та генерацію лідів у компанії?

Цей майстер-клас пояснить, як продавати та будувати бренди за допомогою інтернет-реклами.

 

Теми, які розберуть на майстер-класі

  • Як працює інтернет-маркетинг (SEO, Adwords, SMM).
  • Що потрібно знати власнику, вузько-цільовому маркетологу, комплексному інтернет-маркетологу.
  • Як стати інтернет-маркетологом: що читати, де вчитись, що робити.

 

Для кого

  • для маркетологів початківців, які хочуть стати експертами та не знають, з чого почати;
  • для підприємців, які хочуть розібратися з магією інтернет-продажів;
  • для фрілансерів з маркетингу, які працюють над вузьким сегментом задач і хочуть зрозуміти, як все влаштовано.

 

Спікер — Дмитро Віхров, має 8 років маркетингового досвіду, з них 4 роки викладання. Реалізував близько 40 різних проєктів, від курсів швидкочитання до промислових котелень вартістю 300 000 за одиницю. З командою зробив та продав власний стартап.

Захід безкоштовний, реєстрація обов’язкова. 

Коли: 8 лютого, Сб, 12:00 - 15:00

Де: Лук'янівський провулок, 6

Скоро відбудуться

Чт., 01/10 Подія

Insight. Старт кар’єри в PR

Чт., 01/10 Подія

TikTok: заходити не варто зволікати

Чт., 01/10 Подія

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: