Як створювати креативний контент для соціальних мереж

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Як в епоху інформаційного перенасичення залучити аудиторію на вашу сторінку, втримати їх увагу і більш того — спонукати підписатися? Своїми лайфхаками з просування поділиться Зоя Лобод — співзасновниця діджітал-агенції Lobods.

На зустрічі обговорять:

  • Можливості соцмереж для створення інтерактивного контенту.
  • Приклади креативу, який залучає аудиторію.
  • Навіщо взагалі потрібно залучати аудиторію у соцмережах.

Коли: 20 листопада, Ср

Де: креативний простір UNDERHUB (м. «Кловська», вул. Мечникова, 3)

Ціна питання: від 115 UAH

Свіжі публікації

29/03 Новини
На LinkedIn можна буде грати в ігри та дивитися відео, як у TikTok

Світлана Васильченко

28/03 Новини
Більше ФОПів у 2023 році відкрили жінки, але більшість власників компаній — чоловіки

Ольга Чуловська

28/03 Новини
Найпопулярніші вакансії тижня на Happy Monday: 10 пропозицій від крутих роботодавців

Анна Лип'ятських

28/03 Розвиток
Як стати стоїком та прожити наповнене життя: поради античних філософів

Ольга Чуловська

PR
Турбота про здоров’я та безпеку працівників: як працює програма Wellbeing у «Фармак»

«Фармак»

28/03 Happy HR
27/03 Новини
40% керівників сподіваються цього року замінити частину працівників на штучний інтелект: опитування

Світлана Васильченко

Онлайн-тест на прокрастинацію та поради, як її позбутися

Серафима Фальчевська

27/03 Розвиток
26/03 Новини
Українські громадські організації зіткнулися з дефіцитом кадрів

Ольга Чуловська

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: