fbpx

Як створювати креативний контент для соціальних мереж

Як в епоху інформаційного перенасичення залучити аудиторію на вашу сторінку, втримати їх увагу і більш того — спонукати підписатися? Своїми лайфхаками з просування поділиться Зоя Лобод — співзасновниця діджітал-агенції Lobods.

На зустрічі обговорять:

  • Можливості соцмереж для створення інтерактивного контенту.
  • Приклади креативу, який залучає аудиторію.
  • Навіщо взагалі потрібно залучати аудиторію у соцмережах.

Коли: 20 листопада, Ср

Де: креативний простір UNDERHUB (м. «Кловська», вул. Мечникова, 3)

Ціна питання: від 115 UAH

Рекомендуємо

Воркшоп Data Scientist Profession

Проводить:
Центр IT-технологій DEVrepublik

Деталі

Скоро відбудуться

Ср., 20/11 Подія

Команда мрії: як перестати працювати за своїх співробітників і почати керувати

Сб., 30/11 Подія

Кар’єрна конференція ProForum 2019. From passion to profession

Пн., 02/12 Подія

Воркшоп Data Scientist Profession

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Asset 1logo_Hm

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: