Як в карантин не втратити бренд: кейс Eurotrips

online
28/04

Здається, ви трохи запізнились :(

На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».

подивитися

Як бренду вижити на ринку, що зупинився? Як комунікувати з клієнтами під час карантину? Що робити з командою, якщо немає роботи?

28 квітня пройде безкоштовний вебінар «Як в карантині не втратити бренд: кейс Eurotrips». Вебінар проведуть Вадим Марценко, бізнес-тренер і головний виконавчий директор Martsenko Sales, і Дмитро Яремковіч, CEO і керуючий партнер Eurotrips.

 

Що буде

На вебінарі ви отримаєте відповіді на найактуальніші під час кризи питання.

  • Що робити бренду на повністю зупиненому ринку. Приклад сфери туризму.
  • Як побудувати комунікацію бренду під час карантину.
  • Як зараз працювати з командою: мотивація, віддалена робота, перекваліфікація.
  • Які відкриваються перспективи для брендів після карантину.

Коли: 28 квітня, Вт, 18:00 - 19:00

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: