На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Як бренду вижити на ринку, що зупинився? Як комунікувати з клієнтами під час карантину? Що робити з командою, якщо немає роботи?
28 квітня пройде безкоштовний вебінар «Як в карантині не втратити бренд: кейс Eurotrips». Вебінар проведуть Вадим Марценко, бізнес-тренер і головний виконавчий директор Martsenko Sales, і Дмитро Яремковіч, CEO і керуючий партнер Eurotrips.
На вебінарі ви отримаєте відповіді на найактуальніші під час кризи питання.
Коли: 28 квітня, Вт, 18:00 - 19:00
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.