fbpx

Майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою»

Пт., 29/05

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Але часто створити такі сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. 

Що буде?

В рамках майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення», а також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.

Що ще отримають учасники:

  • Базовий чек ліст, для проходження клієнтського шляху.
  • Відео, де разом з Іриною Грицаєнко пройдемо всі етапи перевірки та рекомендації — що робити, коли щось пішло не так.
  • Можливість отримання зворотного зв’язку від Ірини Грицаєнко по клієнтському шляху вашої компанії або проєкту.

Для кого?

Майстер-клас підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, що хоче перевірити чи все ок з його проектами і заробити плюсик у клієнта, до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.

Хто спікер?

Ірина Грицаєнко — COО SODA Digital Advertising Group.

Має 4 роки досвіду в корпоративних фінансах та 6 років досвіду в діджитал-маркетингу. Спеціалізується на розробці комплексних діджитал-стратегій, їх інтеграції та впровадження. Працювала з проєктами Рибальський, Domino’s Pizza, Astradent, Park Land, Мястория, GoodLife park, Фонд народонаселення при ООН.

Коли: 29 травня, Пт, 19:00 - 21:00

Ціна питання: 250 UAH

Скоро відбудуться

Сб., 26/09 Подія

Як створити сайт-візитівку без знань програмування за годину

Вт., 29/09 Подія

Freedom Business Summit ONLINE 2020

Чт., 01/10 Подія

Insight. Старт кар’єри в PR

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: