На жаль, можливість більше не актуальна. Але не засмучуйтесь — на нашому сайті ще повно інших, відкритих!
Перегляньте їх у розділі «Навчання».
Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Але часто створити такі сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули.
В рамках майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення», а також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.
Що ще отримають учасники:
Майстер-клас підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, що хоче перевірити чи все ок з його проектами і заробити плюсик у клієнта, до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.
Ірина Грицаєнко — COО SODA Digital Advertising Group.
Має 4 роки досвіду в корпоративних фінансах та 6 років досвіду в діджитал-маркетингу. Спеціалізується на розробці комплексних діджитал-стратегій, їх інтеграції та впровадження. Працювала з проєктами Рибальський, Domino’s Pizza, Astradent, Park Land, Мястория, GoodLife park, Фонд народонаселення при ООН.
Коли: 29 травня, Пт, 19:00 - 21:00
Ціна питання: 250 UAH
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.