Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Компанії почали використовувати додаток розпізнавання облич для пошуку працівників

26.09.18 Новини 2 хв читання

Міжнародні компанії Unilever, Goldman Sachs та Vodafone у Західній Європі та США вже користуються технологією HireVue для швидкого відбору кандидатів на робоче місце. 

HireVue з’явився у 2004 році як платформа для відеоінтерв’ю. Кандидати записували відповіді на питання співбесіди і завантажували в базу даних, де рекрутери могли порівняти їх один з одним. У 2014 році HireVue почав інтеграцію зі штучним інтелектом.

Тепер HireVue використовує програмне забезпечення для розпізнавання облич у поєданні з алгоритмом ранжування. Все досить просто: людина завантажує додаток, відповідає на стандартні питання на камеру та отримує бали. 

Кандидат дивиться в камеру або відводить погляд, довго відповідає на питання або неадекватно на них реагує – все це має велике значення для оцінки того, чи підходить він на запропоновану посаду.  Завдяки цьому рекрутери швидше знаходять із багатьох кандидатів найкращого і кличуть його на особисту співбесіду.

Бажаючі встановлюють додаток на свій ноутбук, смартфон або планшет, де є веб-камера. Далі процес інтерв’ю виглядає наступним чином.

Фото: HireVue

За 25 хвилин необхідно відповісти на 11 питань.

Фото: HireVue

На записаних відеороликах співробітники HireVue задають питання на кшталт: «Якою ви бачите свою роль у попередній команді, де працювали?». Є 30 секунд, щоб підготувати відповідь, та пара хвилин на саму відповідь.

Фото: HireVue

Після інтерв’ю є можливість подивитись набрану кількість балів та своє місце серед інших кандидатів.

Фото: BusinessInsider

«Ідея не в тому, аби замінити рекрутерів», – пояснює технічний директор HireVue Лорен Ларсен. Штучний інтелект допомагає обрати найкращих кандидатів, щоб рекрутери могли приділяти час найперспективнішим кандидатам.

HireVue вже зібрав 93 мільйони доларів інвестицій та має більше 600 клієнтів. Серед них компанії Goldman Sachs, Unilever, Under Armor и Vodafone.

Джерело: BusinessInsider


Програміст Google створив гумористичний комікс про роботу в компанії

Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: