Хочете змінити роботу або стартувати кар’єру? У нас є дещо цікаве! Зібрали 10 пропозицій від українських медіа, благодійних організацій та IT-компаній. Саме зараз круті роботодавці шукають SMM-фахівців, редакторів, менеджерів з комунікацій, освітян і не тільки. Швидше переглядайте найпопулярніші вакансії тижня! Можливо, саме з цього почнеться ваша нова кар’єрна історія.
1. Social media manager (соціальні проєкти) до Happy Monday
Наша платформа з розвитку кар’єри шукає SMM-ника, який візьме на себе створення контенту для сторінок соціальних проєктів Happy Monday. Майбутній фахівець буде працювати з такими соцмережами як Instagram, Telegram, Facebook та LinkedIn. Серед обов’язків: участь у розробці контент-стратегії, комунікація з користувачами, написання підводок та створення контент-плану. Ідеальний кандидат має від року досвіду в SMM та готовий показати успішні кейси просування в соцмережах, вміє користуватися відео- та графічними редакторами на базовому рівні та володіє англійською на рівні В1 і вище. Наш майбутній колега отримає повний карт-бланш на ідеї, гнучкий графік, day-off та безлімітну відпустку.
Хочете дізнатися більше про роботу в команді?
Про наші принципи, графік роботи та майбутніх колег читайте в профілі Happy Monday
Читати
2. SMM, копірайтер/ка у видавництво до Ukraїner
Платформа, яка розповідає історії з різних куточків України, шукає досвідченого SMM/копірайтера для створення контенту в соцмережах. Вакансія підходить для жителів Києва чи області, бо передбачає гібридний формат роботи. Спеціаліст буде формувати контент-план, співпрацювати з командою при створенні матеріалів, писати тексти, організовувати фото- та відеозйомки, аналізувати ефективність контенту в соцмережах. Досвід роботи у медіа, громадських або волонтерських організаціях буде перевагою.
3. Project Assistant до CFC Big Ideas
Міжнародна консалтингова компанія шукає асистента проджекта у маркетингову команду. Вакансія підходить для початківців та досвідчених спеціалістів. Фахівець буде брати участь у розробці та проведенні інноваційних маркетингових кампаній, комунікуватиме з клієнтами, управлятиме виробництвом контенту та проєктами. Ідеальний кандидат знає англійську на рівні В2 і вище, ініціативний, уважний та відповідальний командний гравець. Бажано мати досвід роботи з платформами електронного маркетингу, виробництва контенту та управління проєктами. Формат роботи ― гібридний. Офіс компанії знаходиться у Києві.
4. Асистент/ка керівника / Assistant CEO до MK:translations
Агенція, яка надає послуги з локалізації ігор та застосунків, шукає креативного та амбіційного асистента керівника на віддалену роботу. Основні обов’язки: ведення соцмереж, допомога в організації дня та координація завдань, комунікація з блогерами та PR-відділом. В ідеалі кандидат знає англійську на рівні В1 та вище, вільно володіє українською та в курсі трендів.
5. Головний/а редактор/ка сайту до «Повернись живим»
Благодійний фонд, який надає компетентну допомогу армії, шукає головного редактора сайту. Вакансія передбачає повну зайнятість та роботу у київському офісі. Спеціаліст візьме на себе завдання вдосконалити загальний вигляд та наповнення сайту. Для цього він буде співпрацювати з контент-менеджером та ІТ-відділом, визначати теми і формати, відстежувати SEO-показники, редагувати тексти. Вимоги: досвід на аналогічній посаді від 2 років, володіння англійською на рівні В1 і вище, базові знання SEO. Досвід роботи з WordPress буде перевагою.
Як працюється в «Повернись живим»?
Дізнайтеся більше про команду, робочі процеси, цінності та відбір кандидатів
Читати
6. Project Manager до Kyїfornia
Креативна агенція шукає у команду досвідченого проджекта. Робота віддалена. Майбутній менеджер буде комунікувати з клієнтами, формувати команду та керувати нею, відстежувати графік і бюджет проєктів, готувати звітність. Ідеальний кандидат має від 2 років досвіду в управлінні проєктами, володіє англійською на рівні В2 і вище, вміє користуватися такими інструментами як Excel, Notion, Keynote та Canva.
7. Освітній/я менеджер/ка до House of Europe
У межах програми підтримки професійного обміну між українцями та європейцями, яка фінансується ЄС, з’явилася вакансія освітнього менеджера. Робота з частковою зайнятістю, передбачає відрядження. Основні завдання фахівця: створення освітніх програм, підбір спікерів, проведення конкурсів, збір статистики та відгуків, керування бюджетами, ведення документації. Вимоги: знання англійської не нижче рівня В2, від двох років керування проєктами, диплом бакалавра у сфері освіти або соціальних наук. Майбутній фахівець може розраховувати на безкоштовні курси німецької мови від Goethe-Institut Ukraine.
8. Редактор/ка онлайн-курсів в освітню агенцію GOVISUAL
Освітня агенція, яка створює EdTech-продукти, шукає у свою команду редактора онлайн-курсів. Вакансія передбачає повну зайнятість та гібридний формат роботи. Офіс знаходиться у Києві. Основні обов’язки: редагувати сценарії курсів, відстежувати помилки спікерів під час відеозйомок, формувати технічне завдання для текстів в анімації. Ідеальний кандидат має вищу філологічну освіту (альтернатива ― журналістика чи суміжні галузі) та володіє англійською на рівні В2 та вище.
9. Communications Manager до The Kyiv Independent
Англомовне медіа шукає менеджера з комунікацій на повну зайнятість. Вакансія підходить для пошукачів з Києва та області, бо передбачає офісний (гібридний) графік роботи. Фахівець розроблятиме та реалізовуватиме комунікаційну стратегію, керуватиме бюджетом, встановлюватиме зовнішні партнерства. Вимоги: знання англійської не нижче рівня С1, досвід у PR чи суміжних галузях від 3 років, наявність «теплих» контактів у медіа. Досвід роботи у ЗМІ є перевагою.
10. Менеджер/ка з комунікацій та PR до CS Consulting
Продуктова ІТ-компанія відкрила вакансію для менеджера з комунікацій на повну зайнятість. Пропозиція передбачає роботу у гібридному форматі, тому буде цікава пошукачам зі столиці та Київської області. Майбутній спеціаліст візьме на себе такі завдання: розробка комунікаційної стратегії, створення та публікація контенту у соцмережах, взаємодія з партнерами і ЗМІ, відстеження ефективності PR-кампаній. Ідеальний кандидат має досвід роботи від двох років у IT-компанії, медіа чи PR і може похвалитися успішним запуском SMM-кампаній. Фахівець також повинен вміти писати тексти різних форматів.
Не знайшли свою вакансію?
Маємо десятки інших пропозицій від найкращих українських та міжнародних компаній
Вакансії
Дякуємо!
Тепер редактори знають.