fbpx

Business Communications Marathon — Business Talk Forum

iHUB, Хрещатик, 10
Київ
Сб., 01/02

Бізнес—форум про те, як будувати ефективні комунікації.

У 4—х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з комунікаційними проблемами. 

PR, GR, Partnership (I)

  • Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
  • Як системно й ефективно вибудовувати PR, GR?
  • У чому специфіка роботи зовнішніх комунікацій у IT індустрії і, що таке product PR?
  • Які є ключові компоненти комунікації для встановлення та розвитку ефективних партнерських відносин.
  • Як результативно виходити з комунікаційних фейлів?

Sales (II)

  • Якою має бути ефективна комунікація «до», «під час» та «після» продажу?
  • Що таке «етика комунікації» і наскільки це має значення у процесі продажів?
  • Якими навичками повинні володіти співробітники для успішного спілкування з клієнтами?
  • Що таке вміння «розкривати» клієнтів, правильно ставити запитання і практикувати активне слухання?
  • Як уникнути основних комунікаційних помилок в процесі продажів?
  • Як зробити рекламу комунікаційно ефективною?

Service & Support (III)

  • Якою має бути компетенція та мотивація співробітників фронт—лайн?
  • Що таке сервісна комунікація та чи можна розвинути необхідні навички у  сервісних співробітників?
  • Як налагодити роботу сервісного центру, щоб зберегти баланс між кількістю контактів та якістю підтримки?
  • Що таке клієнтоорієнтованність та кліентоцентрічність і чи можна цьому навчити співробітників?
  • Якою має бути комунікація у конфліктних ситуаціях та, як реагувати на незадоволення клієнта?

Employers (IV)

  • Чи повинні існувати єдині стандарти комунікації у компанії, хто їх встановлює та контролює?
  • Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
  • Як подолати комунікаційні розриви та побудувати ефективні зв’язки у колективі?
  • Як створити корпоративна культуру, яка сприяє ефективній комунікації у компанії?
  • Як створити бренд роботодавця та ефективну систему мотивації у компанії?

Подія буде корисна:

— керівникам компаній да підрозділів;

— спеціалістам з продажу;

— спеціалістам з маркетингу та реклами;

— HR-спеціалістам;

— спеціалістам з PR, GR та комунікацій;

— спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support).

Когда: 1 февраля, Сб, 12:00 - 17:00

Где: iHUB, Хрещатик, 10

Цена вопроса: 750-1200 UAH

Скоро состоятся

Вт., 29/09 Событие

Freedom Business Summit ONLINE 2020

Вт., 29/09 Событие

Присоединяйтесь!

Создаем сообщество фанов Понедельников.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: