Кажется, вы немного опоздали :(
К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».
посмотреть
Бізнес—форум про те, як будувати ефективні комунікації.
У 4—х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов’язані з комунікаційними проблемами.
PR, GR, Partnership (I)
- Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
- Як системно й ефективно вибудовувати PR, GR?
- У чому специфіка роботи зовнішніх комунікацій у IT індустрії і, що таке product PR?
- Які є ключові компоненти комунікації для встановлення та розвитку ефективних партнерських відносин.
- Як результативно виходити з комунікаційних фейлів?
Sales (II)
- Якою має бути ефективна комунікація «до», «під час» та «після» продажу?
- Що таке «етика комунікації» і наскільки це має значення у процесі продажів?
- Якими навичками повинні володіти співробітники для успішного спілкування з клієнтами?
- Що таке вміння «розкривати» клієнтів, правильно ставити запитання і практикувати активне слухання?
- Як уникнути основних комунікаційних помилок в процесі продажів?
- Як зробити рекламу комунікаційно ефективною?
Service & Support (III)
- Якою має бути компетенція та мотивація співробітників фронт—лайн?
- Що таке сервісна комунікація та чи можна розвинути необхідні навички у сервісних співробітників?
- Як налагодити роботу сервісного центру, щоб зберегти баланс між кількістю контактів та якістю підтримки?
- Що таке клієнтоорієнтованність та кліентоцентрічність і чи можна цьому навчити співробітників?
- Якою має бути комунікація у конфліктних ситуаціях та, як реагувати на незадоволення клієнта?
Employers (IV)
- Чи повинні існувати єдині стандарти комунікації у компанії, хто їх встановлює та контролює?
- Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
- Як подолати комунікаційні розриви та побудувати ефективні зв’язки у колективі?
- Як створити корпоративна культуру, яка сприяє ефективній комунікації у компанії?
- Як створити бренд роботодавця та ефективну систему мотивації у компанії?
Подія буде корисна:
— керівникам компаній да підрозділів;
— спеціалістам з продажу;
— спеціалістам з маркетингу та реклами;
— HR-спеціалістам;
— спеціалістам з PR, GR та комунікацій;
— спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support).
Когда: 1 february, Сб, 12:00 - 17:00
Где: iHUB, Хрещатик, 10
Цена вопроса: 750-1200 UAH