Клієнт транслейт: «мова клієнта» та як почати її розуміти?

online
07/04

Кажется, вы немного опоздали :(

К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».

посмотреть

Під час карантину Beetroot влаштовує марафон онлайн-подій – майже щодня вони проводять різні онлайн-події для розвитку soft та hard skills. Тема онлайн-трансляції 7 квітня — мова клієнта.

 

Що буде

Говоритимуть про те, що таке «мова клієнта» та як почати її розуміти.

  • Чому клієнти залишаються з нами?
  • Як створювати додаткову цінність та скільки це коштує?
  • Яка насправді роль у наших особистих навичок?
  • + обговорять корисні комунікативні інструменти, щоб створити оптимальний рецепт спілкування з клієнтом.

 

Про спікерку

Таня Бойченко, Full-stack HR Beetroot. Таня має більше 10 років у HR, та останні 4 з них — будує команди для міжнародних клієнтів.

Реєстрація: https://forms.gle/8YCwn7spy645CFgB8
Після реєстрації перевірте пошту – вам надійде лист з деталями бітапу. Трансляція проходитиме у Google Hangouts.

Когда: 7 april, Вт, 19:00 - 20:30

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
Feedback

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: