Двотижневий інтенсив «Marketing school» від STUD-POINT

online
Ср., 01/07 - Сб., 18/07

Кажется, вы немного опоздали :(

К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».

посмотреть

STUD-POINT запускає двотижневу школу маркетингу для всіх, хто хоче опанувати професію маркетолога та розібратися у цій сфері діяльності.

Що буде?

Інтенсив триватиме 2 тижні, заняття будуть в будні з 18:00 до 20:45 на такі теми:

  • які інструменти використовувати, якщо у компанії немає бюджету на маркетингові запуски;
  • як проводити маркетингові дослідження;
  • які є види сегментів ринку, клієнтів;
  • як планувати рекламні кампанії;
  • як створити сайт;
  • що таке копірайтинг та як маркетологу навчитися писати рекламні тексти, інше.

А в останній день курсу запросять потенційних роботодавців, аби кращі студенти змогли працевлаштуватися!

Для кого? 

Проєкт для тих, хто:

  • хоче побудувати кар’єру в маркетингу; 
  • готовий до понаднормованих навантажень і можливого job-offer;
  • хоче знати більше про маркетинг;
  • бажає стати лідером думок у своїй компанії або маркетинг-просторі;
  • планує тісно поспілкуватися з ведучими роботодавцями України;
  • мріє отримати запрошення на стажування або роботу.

Хто спікери?

Лекторами будуть спеціалісти з Kasta, Genesis, Smart Business, Yalantis, агентств Fedoriv, Vintage:

  • Анна Лєбєдєва  бренд-лідерка в Fedoriv agency;
  • Єва Висоцька засновниця Vysotska Text Studio;
  • Антон Воронюк керівник компанії WebPromoExperts та інші.

 

Участь платна, реєструватися обов’язково.

Когда: 1 july, Ср, 00:00 - 18 july, Сб, 00:00

Где: online

Цена вопроса: 100-190 UAH

Скоро состоятся

25/04 Навчання

Форум «Надлюди» від Forbes Ukraine.

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
Feedback

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: