К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».
Наразі багато брендів стоять перед важким вибором: закриватися, скорочувати команду чи обирати подекуди кардинально нові напрями. Особливо актуальним такі пошуки є для рітейлу, провайдерів освітніх, спортивних та beauty послуг та консалтингу.
Як зміниться поведінка споживача та що з цим бізнесу робити у своєму промо? Як зараз компаніям оцінити короткострокові перспективи своєї діяльності та сформувати модель антикризового управління? Комунікаційна агенція Friends of Brands спільно з компанією Media Stream запрошують розібратися з цими питаннями 31 березня на благодійному вебінарі «Маркетинг на карантині: як адаптувати бізнес до змін?»
Програма вебінару:
18:10 — 18:30 Чекліст швидкого реагування бізнесу на кризу: команда, фінанси, оптимізація витрат
Євгеній Бридун, засновник та Голова правління Страхової компанії «ПРЕСТИЖ»
18:35 — 18:55 Чи є в вас план?
Юлія Федоренко, співзасновниця Smart People Club та event producer в MAMAPAPA FORUM
19:00 — 19:20 Антикризова діджиталізація
Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands, комунікаційний стратег
19:20 — 19:45 #Сoronavirused, але не зломлені
Артем Скоробогатий, менеджер проектів Media Stream
Модератор — Ольга Малиш, засновниця агенції Friends of Brands
Когда: 31 march, Вт, 18:00 - 19:45
Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.