Як оцінювати прибутковість трафіку в екосистемi схожих продуктiв

online
19/08

Кажется, вы немного опоздали :(

К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».

посмотреть

Одне з головних питань в аналітиці продуктової компанії: «Скільки грошей ми готові витратити на залучення нового користувача?». Але що робити, коли ми залучаємо одних і тих самих користувачів на кілька схожих продуктів одночасно? Як зрозуміти, коли нам варто за них платити, а коли ні? Розкажуть в деталях на вебінарі.

Що буде?

Обговорять такі теми:

  1. Коли повторна купівля користувача виправдана, а коли — ні?
  2. З чого варто починати розв’язання аналітичної задачі по повторній купівлі?
  3. Як уникнути в аналітиці упередження виживання?
  4. На якому етапі розв’язання задачі варто вдаватися до моделювання і data science?

Для кого?

Рекомендують подивитися виступ:

  • middle-аналітикам;
  • senior-аналітикам.

Хто спікер?

Олександр Числов — Middle Data Analyst в Genesis. В умовах ультра волатильності і бізнесу, побудованого на хайроллерах, реалізував автоматичну систему оцінки А/B-тестів, запустив систему оцінки прибутковості трафіку. Зараз розробляє систему поліпшення пошукової видачі.

 

Участь у вебінарі безкоштовна, але потрібно зареєструватись.

Когда: 19 august, Ср, 19:00 - 21:00

Где: online

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

Больше
Feedback

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: