К сожалению, возможность больше не актуальна. Но не огорчайтесь – на нашем сайте еще полно других, открытых!
Просмотрите их в разделе «Обучение».
Потрапити на сторінки західних ЗМІ — мрія всіх українських IT-підприємців та стартапів.
Та чи легко це зробити? Якими якостями повинен володіти PR-менеджер, або той, хто виконує його роботу?
10 березня Юлія Петрик розповість, як достукатися до міжнародних журналістів та медіа.
Юлія Петрик розповість про:
🔸 тонкощі роботи з західними медіа;
🔸 як стартапам створювати інформаційні приводи для ЗМІ;
🔸 про що ніколи не пишуть журналісти;
🔸 як прорватися крізь інформаційний шум.
Лекція буде корисною для:
🔹 PR-менеджерів;
🔹 PR-агентств, які просувають стартапи на захід;
🔹 фаундерів і CEO продуктових компаній і стартапів;
🔹 маркетологів.
У вас буде можливість задати спікеру запитання та отримати рекомендації.
Юлія Петрик — керівниця PR-відділу в MacPaw. Більше 10 років досвіду в сфері digital PR. Реалізувала проект, який отримав PR Daily Award. Завдяки зусиллям Юлії, MacPaw отримала публікації в CNBC, TechCrunch, VentureBeat, The Next Web, The Entrepreneur, Mashable.
Когда: 10 march, Вт, 19:00 - 21:00
Где: коворкінг Chasopys, вул. Льва Толстого, 3, 1 поверх
Цена вопроса: 300-350 UAH
Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.