Креативний конкурс від бренду «Наша Ряба»

You seem a little late :(

This opportunity is expired already. But don't worry - so many other opportunitites are waiting for you!
See others in the "Education" section.

look

Команда бренду «Наша Ряба» оголошує конкурс для кращих зі світу креативу, щоб спільними зусиллями зробити кулінарний переворот і нестандартно представити публіці свій новий продукт «Секрети Шефа» у роздрібній мережі.

 

Що за продукт? 

«Секрети Шефа» — це новинка у категорії свіжого маринованого м’яса птиці, яке можна приготувати на домашній кухні за лічені хвилини. Це знахідка для людей, які люблять готувати, дивувати близьких своїми кулінарними ідеями та знаються у якості продукції.

 

Для кого конкурс

У конкурсі можуть взяти участь як відомі творчі студії, так і молоді креативні агенції, які прагнуть заявити про себе на всю країну.

«Ми у пошуках творчих команд, які не стримують свої «креативні шестерні» під час ковід-кризи. Ми шукаємо тих, хто запропонує нам своє бачення дегустації та нестандартної презентації на полицях супермаркетів усієї лінійки “Секрети Шефа”» ,— зазначила Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.

 

Як взяти участь?

Бажаючі взяти участь у конкурсі можуть надсилати свої ідеї до 16-17 квітня 2020 року, попередньо ознайомившись з деталями на сайті.

Роботу агенцій буде оцінювати команда бренду «Наша Ряба», яка відбере кращі ідеї і запросить учасників на захист проєктів.

 

Розімніть мозок під час карантину і покажіть, на що ви здатні!

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

More
More More for companies
Job seekers
For companies
Login
Have idea!

Thanks!

Our editors are notified.