19.02–1.03

Два тижні ми збирали актуальні вакансії зі сфери маркетингу, знайомили вас із компаніями та їхніми маркетинг-процесами, а також ділилися корисними матеріалами.

Marketing
# # Weeks

Ми в Happy Monday вже 6 років знайомимо кандидатів із прогресивними та свідомими компаніями. Проте ми знаємо, що класичний пошук роботи буває довгим і складним. А ще і в процесі не завжди легко дізнатися про компанію важливу інформацію. Тому ми вирішили прискорити цей процес і присвятили два тижні інтенсивному знайомству з компаніями та їхніми можливостями, а також зібрали для вас найактуальніші вакансії зі сфери маркетингу — щоб точно знайти свою.

Знайомтеся з компаніями та їхніми вакансіями у сфері маркетингу

genesis
Genesis — українська кофаундингова ІТ-компанія. Разом із визначними підприємцями зі Східної Європи будує глобальні високотехнологічні бізнеси.
uklon
Uklon — продуктова IT-компанія, розробник однойменного онлайн-сервісу виклику авто.
appleflame
appflame — українська продуктова IT-компанія. Cтворюють продукти, що змінюють життя та ламають правила гри в категорії.
expa
expla — це українська engineering marketing компанія, що розвиває проєкти в галузі перформанс-маркетингу, поєднуючи підприємницький бізнес-підхід і сучасні технологічні рішення для досягнення результатів.
laba
Laba Group — міжнародна EdTech-компанія, займає провідні позиції на ринку онлайн-освіти у Східній Європі.
Fedoriv Agency
Fedoriv Agency створюють і розвивають бренди, які допомагають бізнесу радикально зростати.
better me
BetterMe — українська компанія, яка дбає про фізичне й ментальне здоров’я понад 150 мільйонів людей в усьому світі.
boosta
Boosta — міжнародна IT-компанія, що створює digital-бізнеси.
promodo
Promodo — найбільша агенція диджитал-маркетингу в Україні, заснована у 2004 році.
esculab
Українська медична лабораторія Ескулаб заснована у 2009 році лікарями. Ескулаб постійно розвиває мережу відділень, щоб зробити послуги зручнішими та доступнішими для клієнтів.
sigma software
Sigma Software — це шведська компанія з українським корінням, яка надає послуги з ІТ-консалтингу.
дія
Diia Company — перша офіційна IT-компанія Мінцифри, ми створюємо цифрову комунікацію держави.
SKELAR
SKELAR — venture builder, який будує міжнародні продуктові IT-компанії за правилами світу венчурних інвестицій.
set university
SET University is a Ukrainian non-profit tech university that provides world-class higher education and grows the next generation of Ukraine’s tech talent.
ardis group
ARDIS Group – компанія-імпортер та виробник молочної продукції, яка створює додаткові сервіси та цінності для клієнта, розвиває культуру споживання сирів та впроваджує світові тренди на ринку України.
quarks
Quarks — IT-компанія, яка створює продукти й технології, що допомагають людям з усього світу знайомитися та спілкуватися онлайн.
universe
Universe — продуктова ІТ-компанія, що створює додатки для iOS і Android та розвиває власний R&D-центр.
load
скоро буде більше
Показати більше

Перегляньте записи пітчів компаній

Найцікавіше — у форматі пітчингу представники компаній презентували свої компанії та продукти, розказали про роботу відділів маркетингу та наявні у сфері карʼєрні можливості. Для зручності під кожним відео є таймкоди.

На цьому вебінарі про свої компанії та роботу в них розповіли Universe, SET University, Legit (Genesis) та SKELAR.

Другий пітч був присвячений компаніям Uklon, expla, Laba та Ескулаб.

На третьому вебінарі про свої компанії розказали Promodo, Sigma Software, appflame та Український Червоний Хрест.

Завершували тижні маркетингу пітчі компаній Boosta, Quarks, Дія та ARDIS GROUP.

Як фахівцю отримати максимум користі від маркетингових тижнів?

01
Зареєструйтеся,
щоб не пропустити нові вакансії, корисні матеріали та інформацію про вебінари.
02
Відгукуйтеся на вакансії.
У вас буде перевага, адже одна з умов участі в маркетингових тижнях для компаній — пріоритетний розгляд резюме кандидатів, які прийдуть до них під час ініціативи.
03
Знайомтеся з компаніями,
їхніми цінностями та підходами до роботи.
04
Приходьте на вебінари,
щоб послухати професіоналів зі сфери маркетингу та дізнатися, як побудовані маркетинг-процеси в провідних компаніях та які можливості вони надають.
05
Ставте запитання,
щоб вебінари були для вас максимально корисними.

Як компанії отримати максимум користі від маркетингових тижнів?

01
Долучайтеся до прямих ефірів
і розкажіть кандидатам про те, як влаштований маркетинг у вашій команді, які можливості є і чому варто працювати саме у вас.
02
Розміщуйте чи продовжуйте вакансії
у сфері маркетингу в лютому зі знижкою 50%.

У вас є питання щодо тижнів професій?

Пишіть нам на пошту