fbpx
Boosta
Київ, Ukraine Tech

Boosta — це міжнародна мультипродуктова IT-компанія, яка розробляє і просуває IT-продукти у сфері освіти та SEO.

Це компанія можливостей, де кожному надають умови для розвитку і зростання.
330консультантів в Україні
2офіси в Україні: Київ і Львів
6років на ринку

Над чим працюють у Boosta

Два ключових напрямки — освітні платформи та SEO-інструменти. А відмінною рисою Boosta є поєднання якісної розробки та грамотного маркетингу своїх продуктів.

ПРОДУКТИ BOOSTA

Освітні платформи

  • CraftResumes. Допомога з підготовкою та оформленням резюме.
  • StudyHippo. Надання доступів до баз освітніх матеріалів.
  • RobotDon. Аналіз якості наукових робіт за допомогою алгоритмів ШІ та рекомендації з їх покращення.
  • Освітня платформа для взаємодії тьюторів та студентів.

SEO-інструменти 

  • Kparser. Підбір ключових слів та складання семантичного ядра.
  • SiteChecker.Технічний аудит сайту. 
  • CopyWritely. Перевірка якості текстового контенту.

З чого все починалося: офіс в квартирі та розписки для команди

Сьогодні велика і міжнародна, Boosta почалася з двох чоловік — Дмитра Бондаря та Ярослава Баклана. Кілька років вони працювали в одній компанії, а в 2014 році вирішили відкрити власну справу. Першим офісом стала... квартира Ярослава.

Ярослав Баклан,
Managing Partner Boosta
«Коли ви стартап із офісом в квартирі, вам пекельно важко взяти на роботу програміста. Після плюшок і соцпакету він приходить, по суті, до тебе додому, в переговорку-кухню, і єдиний варіант отримати його згоду — зробити пропозицію "тут і зараз". Тому що якщо він піде і почне думати, то не погодиться. Одному з перших програмістів мені довелося навіть написати розписку, що ми зобов'язуємося проіснувати мінімум пів року і платити йому зарплату 🙂 Тому для мене найбільший прорив за 6 років — те, що тепер люди самі хочуть потрапити на роботу до Boosta».

Сьогодні в уже двох офісах компанії в Україні працюють 330+ чоловік, а в портфоліо Boosta — клієнти з Європи, Австралії, Північної та Південної Америки.

Дмитро Бондар,
СЕО Boosta
«Ми зростаємо не тільки завдяки своїй експертизі, а й завдяки тому, як ми плануємо і ставимо завдання, як побудовані наші процеси, як ми знаходимо, адаптуємо і розвиваємо людей. У нас є експертиза, плюс ми знаємо, що з нею робити і хто для цього потрібен».

«Наш офіс там, де ми обираємо самі»

Кожен бустівець (за винятком деяких позицій, наприклад офіс-менеджерів) може самостійно вирішувати, коли працювати віддалено, а коли — з офісу.

Поліна Кучковська,
HRD Boosta
«За карантин ми навчилися компанією в 300+ людей ефективно працювати з дому. Але навіть після зняття суворих обмежень залишили варіант комбінованої роботи і навмисно не переводили її в одну площину: віддалену або офісну. Є ті, хто хоче утриматися від соціальних контактів або просто завжди мріяв про віддалену роботу, але також є ті, кому працювати з дому некомфортно з різних причин. Тепер наш офіс там, де ми обираємо самі. Головне — щоб був хороший інтернет :)».

Для членів команди, які вибирають офіс, там вжито всіх необхідних на час пандемії заходів безпеки — починаючи з прибирання антисептиками кожні 2 години і закінчуючи їжею в індивідуальних упаковках.

Робочий день у Boosta починається не по дзвінку, а в зручний для кожного час — з 08:00 до 11:00. А ще в компанії дуже лояльна система відпусток, вихідних і лікарняних. У рік кожен член команди може взяти:

  • 18 робочих днів відпустки;
  • 5 робочих днів Day Off;
  • 5 робочих днів лікарняного без медичного підтвердження;
  • 30 робочих днів лікарняного при медичному підтвердженні.

«Абсолютно всі знають, що, навіщо і коли їм потрібно робити»

Для роботи в Boosta використовують фреймворк віддаленого управління командами Tier Meetings. Його суть — у регулярних багаторівневих мітингах по всій компанії з наскрізними метриками, чіткими майлстоунами та конкретними відповідальними за результат.

Дмитро Бондар,
СЕО Boosta
«Система Tier Meetings звела планування й управління у всіх командах до одного формату. Якщо раніше у нас могли виникати проблеми в комунікації між відділами, то зараз абсолютно всі знають, що, навіщо і коли їм потрібно робити».

Раз на пів року проводяться Goals Meetings для синхронізації цілей. Є регулярні стендапи й зустрічі один на один (залежить від команди). Завдання ставлять у таск-трекерах, спілкуються у месенджерах.

«Ти завжди можеш розраховувати на підтримку й допомогу»

У Boosta впевнені, що не можна досягти високих результатів в атмосфері токсичності. Тому в компанії працюють над тим, щоб зробити з команди справжню Boosta Family, де допомагають і підтримують, чують і прислухаються, обмінюються досвідом і знаннями, а до засновників і топ-менеджменту можна в будь-який момент звернутися за порадою.

Діана Шелемех,
HR Manager Boosta
«Тут панує дружня атмосфера. Тобі не страшно зробити щось не так, ти завжди можеш розраховувати на підтримку й допомогу, якщо вона тобі знадобиться. Максимально проактивні люди, турбота про них, постійний рух вперед і розвиток кожного — все це Boosta».

Цінності Boosta

У Boosta є чітке розуміння, якої поведінки вони чекають від команди і з якими людьми їм по дорозі. Їхні орієнтири викладені у вигляді зрозумілих цінностей, яких намагаються дотримуватися всі — аж до засновників компанії.

Поведінка

Спілкування

  • Ви приймаєте рішення і берете на себе відповідальність за їх виконання.
  • Вы не чекаєте вказівок, що робити.
  • Ваші дії та рішення підкріплені достовірними даними та перевіреними фактами.
  • Ви намагаєтесь вирішувати причину проблеми, а не її наслідки.
  • Ваші дії не створюють зайвої бюрократії.
  • Якщо вам щось потрібно, ви йдете і питаєте.
  • Ви завжди перевіряєте, чи правильно зрозуміли співбесідника.
  • Ви складаєте листи / звіти, які можна використовувати і без вашої допомоги.
  • Ви з розумінням ставитесь до точки зору співбесідника.
  • Ви говорите лише те, що можна сказати при всіх учасниках бесіди.

Навчання

Інновації

  • Ви ніколи не перестаєте вчитися, отримуєте знання в суміжних областях.
  • Ви намагаєтеся глибоко зрозуміти бізнес, клієнтів, процеси.
  • Ви ділитеся інформацією і знаннями проактивно.
  • Ви висуваєте ідеї, які варто запровадити.
  • Ви пропонуєте нові кращі підходи і рішення.
  • Ви керуєтесь принципами «зробити простіше, зробити прибутковіше».

Вплив

Лідерство

  • Ви орієнтовані на результат, а не процес.
  • Ви радієте новим викликам.
  • Для вас не існує слів «Це не моє завдання».
  • Ви допомагаєте колегам, і вони можуть на вас покластися.
  • Ви не боїтеся робити помилки і вчитися на них.
  • Ви дбаєте про колег.
  • Ви керуєтесь принципом трьох С: самомотивація, самовдосконалення, самодисципліна.

Boosta Family не тільки добре працює, але й добре відпочиває

Для всієї компанії щорічно проводять масштабні та яскраві корпоративи, щоквартально — тімбілдинги для кожної команди, а щомісяця — спільні походи на картинг, у квест-кімнати, в кіно, покатушки на велосипедах, каяках або інші активності. Будь-хто може приєднатися до командних забігів на марафонах Race Nation, Be more human, Color Run, Забіг під каштанами тощо.

Поліна Кучковська,
HRD Boosta
«Зараз ми активно думаємо над альтернативами офлайн-тімбілдингам для команд, які допомогли б навіть в онлайн-форматі зберегти командний дух. За запитом проводимо онлайн-мафію та інші ігри, продовжуємо запускати челенджі й спортивні активності, які полюбилися всім за час карантину».

У Boosta є навіть внутрішня валюта

Boosta Coins можна обмінювати на додатковий вихідний або брендовану продукцію (від стікерів, чашок, футболок, худі тощо до зволожувача повітря або AirPods). Як можна заробити Boosta Coins?

1. Пропонувати покращення. Таким чином реалізували, наприклад, установку холодильників з готовою їжею в офісах і баків для сортування сміття та збору одягу на благодійність.

2. Проводити доповіді для колег. Щочетверга в компанії традиційно проводять освітні лекції на різні теми. Виступають не тільки внутрішні, а й зовнішні спікери.

Антон Рева,
TL SEO Specialist Boosta
«Для мене кожна підготовка до доповіді — це маленький приємний челендж, який допомагає систематизувати знання і подивитися на речі під іншим кутом. Всі часові витрати окупаються, коли потім колеги дякують за те, що подивилися, розібралися і це їм сильно допомогло в роботі. Такий win-win результат може тільки радувати».

3. Писати рецензії на прочитані книги. У Boosta велика бібліотека паперових та онлайн-книг (з можливістю дозамовляти професійну й бізнес-літературу), а написані коментарі та рецензії заохочуються внутрішньою валютою.

Віталій Бердичівський,
Product Manager Boosta
«Я активно роблю вижимки й ділюся ними з колегами. Для мене це цінно, тому що дозволяє осмислювати прочитане і тримати найголовніше під рукою. Навіть надихнувся створити телеграм-канал із самарі на книги, статті та курси з управління продуктом».

4. Навчати колег (менторство). Формуються пари з учня і ментора, який займається його розвитком і навчанням, щоб учень виріс на посаді або змінив професію у рамках компанії.

Анна Холодова,
Graphic Designer Boosta
«Я прийшла в компанію офіс-менеджером. Згодом наш тімлід помітила, що у мене є здібності до дизайну, і запропонувала спробувати менторство. Ми обговорили з ейчаром, як будуть проходити заняття і як ми зрозуміємо, що я готова до нової посади. Ментором став Senior-дизайнер Boosta Олексій Липовенко. Ми почали з базових понять, потім перейшли до практики — тренувалися на конкретних завданнях Boosta. Все це тривало пів року, і в підсумку я повністю змінила професію.

5. Брати корпоративних ляльок у подорожі та робити з ними фото для спеціального instagram-аккаунту Boosta.

6. Наповнювати освітню базу компанії матеріалами з конференцій, курсів, тренінгів тощо (презентації, відео, роздаткові матеріали).

Компанія розвивається стрімко, і люди тут зростають так само

IT-сегмент дуже перегрітий плюшками. Є вони і в Boosta. Крім усього вже перерахованого, це щоденні ласощі й корисні снеки, медична страховка після випробувального терміну і щорічна вакцинація, курси англійської, подарунки за досягнення кращих результатів, на річницю роботи, День народження, весілля або народження дитини.

Але з людиною, яка приходить на роботу тільки заради плюшок, компанії точно не по дорозі. Зате «своїм» людям вони готові запропонувати набагато більше, ніж просто печиво.

  • Навчання

    Компанія максимально підтримує всіх у розвитку. Крім курсів англійської, внутрішніх доповідей, освітньої бази й корпоративної бібліотеки, Boosta компенсує вартість відвідування профільних конференцій та курсів, зокрема й за кордоном: на 100%, якщо це ініціатива тім ліда або необхідно для виконання KPI, і на 80%, якщо це ініціатива самого фахівця.

  • Розвиток менеджерів

    Щорічно в компанії близько 10% людей виростають зі звичайного фахівця до менеджера. Тим, для кого роль менеджера нова, у Boosta вирішили допомогти прокачати менеджерські навички та створили програму адаптації. В процесі учасники переглядають відео, читають книги, розбирають кейси і виконують домашні завдання. За підсумком адаптації проводиться іспит.

Мар'яна Буряник,
Head of Customer Care Department Boosta
«Програма не просто заповнює прогалини в знаннях менеджерських практик, вона формує корпоративну культуру, в якій всі менеджери говорять однією мовою. Звичайно, це всього лише навчання найкращим практикам, а вже твоя задача — зрозуміти їх і підлаштувати під потреби своєї команди. Навчання розширює кругозір і відкриває очі на власні можливості».
  • Швидкий кар'єрний ріст

    Компанія виросла дуже стрімко, і люди тут ростуть так само. Будь-яка людина може розвиватися як вертикально (рости на посаді), так і перекваліфікуватися і знайти професію до душі, не змінюючи компанію.

Анастасія Пінчук,
COO of Marketing Teams Boosta
«Я прийшла в компанію без досвіду на позицію лінкбілдера і за трохи більше 2,5 років отримала три підвищення. Кожна позиція була для мене абсолютно новою, з ростом команди від 2 до 20 людей. Щойно виникали питання або труднощі, мені надавали матеріали для навчання, допомогу в адаптації та фідбек від колег. Мій менеджер жодного разу не засумнівався, що у мене вийде. Це надихає мене найбільше — допомога, лояльність і мотивація з боку компанії».
Дмитро Костюк,
Linkbuilder/Outreach Specialist Boosta (раніше — Customer Support Representative)
«Я працював у службі клієнтської підтримки, але прагнув більшого, і компанія дала мені таку можливість. Я поговорив з ейчарами про зміну напряму роботи і отримав повну підтримку. Пройшло буквально два місяці, і ось я вже працюю лінкбілдером. Пробувати нове завжди страшно, особливо якщо раніше таким не займався. Так, я ще адаптуюся і вчуся тонкощам нової посаді, але з такою підтримкою мені набагато легше. Головне — не боятися вийти за межі зони комфорту, а з рештою тут допоможуть».
  • Можливість очолити власний проєкт

    Компанія готова запускати нові перспективні проєкти. Будь-який член команди може прийти до засновників з ідеєю: якщо покаже її життєздатність і комерційний потенціал, проєкт обов'язково реалізують під керівництвом його ініціатора, якого повністю або частково звільнять від минулих обов'язків. Наприклад, саме так починався один з проєктів Boosta — SiteChecker — як проєкт бустівця, який просто хотів автоматизувати свою роботу.

Ярослав Баклан,
Managing Partner Boosta
«У мене є мрія — збудувати компанію, яка проживе понад сто років. Щоб проіснувати в такому динамічному світі так довго, потрібно весь час запускати нові проєкти та ідеї. І ми готові вкладати в це ресурси, щоб розвивати нашу компанію».

Прийти до засновників з ідеєю самому або з цілою командою можна, навіть якщо ви не працюєте в Boosta. Головне, щоб проєкт лежав у сфері експертизи компанії. Просто напишіть на pr@boosta.co (або безпосередньо постукайте до засновників у соцмережах), коротко сформулюйте, чого ви хочете, і будьте наполегливі.

Дмитро Бондар,
СЕО Boosta
«Якщо ідея вартісна, ми зустрічаємося і дивимося на людину або команду. Я задаю багато незручних питань, намагаюся зрозуміти, наскільки людина горить ідеєю, наскільки вона її продумала і чи готова її реалізувати. Потім ми спільно складаємо бізнес-план: цифри, команда, ресурси. Якщо ми підходимо один одному і збігаємося за цінностями, то починаємо спільну роботу».

Як потрапити на роботу в Boosta?

У Boosta потрібні фахівці різних професій і напрямків. Від кандидатів на вакансії чекають різного досвіду і навичок, але «внутрішньо» людина, яка впишеться в команду:

  • завжди шукає можливості для самореалізації, професійного розвитку та кар'єрного зростання;
  • мотивована на постійне досягнення кращих результатів;
  • несе відповідальність за свої слова, рішення та дії;
  • не потребує постійного контролю і стусанів керівництва;
  • проактивна, готова висувати ідеї і пропонувати покращення;
  • не токсична, адекватно та з повагою спілкується з колегами;
  • готова прийти на допомогу, якщо її про це попросять.
Дмитро Бондар,
СЕО Boosta
«Ми створювали компанію, щоб зібрати команду людей, які готові брати ініціативу в свої руки, працювати на результат, щось міняти й рухати компанію вперед. Нам потрібні люди, які чогось прагнуть. Я часто зустрічаю людей, у яких є знання, досвід, вони хочуть працювати, але у них немає бажання чогось досягти. У наших людей це бажання є».

На що звертають увагу в кандидатах і як їх відбирають?

Поліна Кучковська,
HRD Boosta
«Насамперед дивимося на резюме: як складено, чи грамотно написано, чи вказані досягнення і результати — це говорить про те, що людина знає, чого від неї чекають, і, швидше за все, може цього досягти. Ще звертаємо увагу на кількість місць роботи: занадто багато і потроху схоже на джоб джампера і насторожує. Також важливий кар'єрний і професійний ріст в минулій компанії — це говорить про амбіційність, здатність навчатися і зростати. Ну і дивимося на супровідний лист, особливо якщо позиція з великим конкурсом, плюс беремо рекомендації з минулих місць роботи».

Етапи відбору можуть відрізнятися в залежності від позиції, але найчастіше це коротке телефонне інтерв'ю → повноцінне інтерв'ю → тестове завдання → повторне інтерв'ю → Test Day (оплачуваний тестовий день, після якого фахівець і тім лід приймають рішення, чи продовжувати співпрацю) → тренінг (тільки для Customer Care Department) → офер.

У Boosta багато уваги приділяють адаптації новачків. Спочатку HR-менеджер проводить інтро — екскурсію по офісу, знайомить із командою і відповідає на всі питання. Перші 2 дні людина виконує ряд завдань на знайомство з компанією і тільки потім приступає до своїх обов'язків. Через тиждень HR проводить з нею Tea Time, а в середині випробувального терміну — Measuring Pulse, щоб дізнатися, чи комфортно людині в компанії, чи немає складнощів, оцінити успішність випробувального терміну і вжити заходів, якщо це необхідно.

Карантин якихось кардинальних змін не спричинив. Хіба що Welcome Packages відправляють додому, а інтро тепер проходить в онлайн-форматі. Трохи ускладнився процес знайомства з командою, тому в Boosta впровадили онлайн кава-брейки і синхромітинги.

 

 

 

 

Хочете стати частиною Boosta? Не дивно 🙂

Це компанія, яка дозволить вам розкрити свій потенціал і пишатися результатами своєї роботи.

Ірина Махнорилова,
Chief Marketing Officer
«Boosta — це місце постійного розвитку і реалізації амбітних цілей. Ми багато експериментуємо, інвестуємо в нові проєкти, реалізовуємо цікаві ідеї, вчимося. Вкладаючи фінанси і сили в проєкт, ми насамперед вкладаємося в команду, в її розвиток і в досягнення результату».

Якщо ви мотивовані, дисципліновані, готові працювати на результат і прагнете завжди робити краще — приєднуйтесь до Boosta!

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: