Аудитор (від лат. «аудіо») — це той, хто слухає. Отже, бути аудитором означає не тільки робити розрахунки, а й вміти слухати і чути, а потім опрацьовувати отриману інформацію. Тому головне для аудитора — мати аналітичний склад розуму. Аби вирішити те чи інше питання, аудитор мусить поєднувати бізнес-аналітику з аналітикою великих масивів даних. Знадобляться також базові знання з психології та ІТ.
Спеціалістам, які самостійно взаємодіють з клієнтами (це позиції від старшого аудитора і вище), необхідні навички ведення переговорів та вирішення конфліктів. Крім цього, треба вміти доступно пояснити різні аспекти власної роботи колегам, як у ролі ментора для інтернів чи стафів, так і для звітування перед керівництвом.
Важливо також мати бажання навчатись і кар’єрно рости, грамотно керувати власним часом, дотримуватись дедлайнів, брати на себе відповідальність, ставити амбітні цілі та працювати на результат.
Сучасні аудитори мультифункціональні: частково філософи і оратори, частково — кібернетики, а коли треба — парламентери. Кожен день, пропускаючи крізь себе терабайти інформації, вони вишукують філософське каміння (у звітності, авжеж).
Дякуємо!
Тепер редактори знають.