Ключова навичка для роботи в HR-консалтингу — це вміння планувати. У нас завжди багато проєктів, часто доводиться працювати паралельно з кількома клієнтськими запитами, тому важливо вміти розподіляти свій час та вкладатися у дедлайни. Не обійтися такому фахівцю і без вміння грамотно вибудовувати комунікацію, адже левова частка роботи — це спілкування з клієнтами. Треба знати, коли можна наполягати на своєму, а в яких ситуаціях варто проявити гнучкість та поступитися.
НR-консультанту важливо вміти мислити нестандартно, виходити за рамки загальноприйнятих концепцій і підходів, проявляти креативність, дивитись на ситуацію з різних боків і прорахувати всі можливі варіанти розвитку подій.
Відповідальність та проактивність — це також маст хев. Необхідно бути сильним командним гравцем, ефективно взаємодіяти з колегами, активно включатись в обговорення та прийняття рішень.
Серед хард скілів найбажаніші — навички роботи з програмою Excel, вміння швидко знаходити та структурувати інформацію. Потрібен також високий рівень володіння англійською, тому що більшість матеріалів, якими ми користуємось, написані англійською. Більш досвідчені HR-консультанти мають розбиратися в тонкощах HR-процесів, знати, як виглядає цикл управління персоналом та, власне, вміти будувати ці процеси.
Thanks!
Our editors are notified.