Етапи відбору кандидатів більш-менш схожі у всіх продуктових компаніях. Ось як це відбувається в Genesis.
1. СкринінгПерший етап — телефонний або відеоскринінг. Його мета — розповісти про компанію та вакансію, дізнатися більше про досвід кандидата, його мотивацію і плани щодо розвитку. Скринінг займає, як правило, приблизно
30 хвилин.
2. Тестове завдання У Genesis тестове завдання роблять ВСІ кандидати на ВСІ позиції. Це обов'язковий етап, який допомагає підтримувати високу планку найму.
Тестове дає змогу проаналізувати реальні знання й технічні навички пошукача, а також зрозуміти його підхід до виконання завдань загалом. Це потрібно не тільки нам, а й кандидату — допоможе зрозуміти специфіку завдань, які він має виконувати в компанії.
3. Інтерв'ю На етапі інтерв'ю ми оцінюємо хард скіли (професійні знання й навички) і софт скіли (особисті якості). Спілкуючись особисто, ми більше розповідаємо про компанію, команду, перспективи посади. Важливо, щоб у кандидата сформувалося правильне уявлення про компанію й майбутніх колег.
4. Рекомендації Перед фінальним етапом ми зв'язуємося з попередніми колегами та керівником кандидата. Так дізнаємося про його сильні та слабкі сторони, нюанси в роботі. З рекомендацій часто можна дізнатися багато корисного: як правильно мотивувати кандидата або з чим йому може знадобитися допомога.
Важливо: ми не контактуємо з колегами та керівництвом на поточному місці роботи фахівця, щоб зберегти конфіденційність його пошуків.
5. Бар-рейзінг
Це останній і вирішальний етап відбору. Бар-рейзінг — це інтерв'ю з незалежним технічним експертом або топменеджером іншого продукту компанії. Бар-рейзер не зацікавлений у наймі конкретного кандидата, але дуже добре розбирається в спеціалізації пошукача й може дати об'єктивний фідбек. Іноді навіть після етапів, які кандидат уже пройшов, важливо почути незалежну думку, і вона може бути вирішальною.
На цій співбесіді оцінюють не лише хард і софт скіли, але й те, чи підходить людина за мотивацією та цінностями. Це також корисно і для кандидата — так він ще краще розуміє корпоративну культуру компанії і які люди тут працюють.