Клієнт транслейт: «мова клієнта» та як почати її розуміти?

online
07/04

You seem a little late :(

This opportunity is expired already. But don't worry - so many other opportunitites are waiting for you!
See others in the "Education" section.

look

Під час карантину Beetroot влаштовує марафон онлайн-подій – майже щодня вони проводять різні онлайн-події для розвитку soft та hard skills. Тема онлайн-трансляції 7 квітня — мова клієнта.

 

Що буде

Говоритимуть про те, що таке «мова клієнта» та як почати її розуміти.

  • Чому клієнти залишаються з нами?
  • Як створювати додаткову цінність та скільки це коштує?
  • Яка насправді роль у наших особистих навичок?
  • + обговорять корисні комунікативні інструменти, щоб створити оптимальний рецепт спілкування з клієнтом.

 

Про спікерку

Таня Бойченко, Full-stack HR Beetroot. Таня має більше 10 років у HR, та останні 4 з них — будує команди для міжнародних клієнтів.

Реєстрація: https://forms.gle/8YCwn7spy645CFgB8
Після реєстрації перевірте пошту – вам надійде лист з деталями бітапу. Трансляція проходитиме у Google Hangouts.

When: 7 april, Вт, 19:00 - 20:30

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

More
Feedback

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: