Онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts»

online
03/06

You seem a little late :(

This opportunity is expired already. But don't worry - so many other opportunitites are waiting for you!
See others in the "Education" section.

look

Певно, ви чули вислів «ситуативний маркетинг». Це особлива категорія маркетингових комунікацій, що створюються на основі актуальних подій. Часто така комунікація круто резонує в сприйнятті споглядачів. Але як створювати ситуативну комунікацію в соціальних мережах? Чи є якісь формули та алгоритми? Розкажуть на івенті. 

Що буде?

Обговорять такі теми:

  1. Ситуативний маркетинг: кому, навіщо?
  2. Правила успішного ситуативу, лайфхаки щодо створення і вето-тематики
  3. Світові та українські кейси ситуативного SMM

Для кого?

Буде цікаво:

  • маркетологам;
  • SMM-менеджерам;
  • бренд-менеджерам;
  • PR-менеджерам;
  • аккаунт-менеджерам;
  • власникам бізнесу.

Хто спікер?

Зої Лобод — співзасновниця діджітал-агенції Lobods.

 

Для участі потрібно зареєструватись.

When: 3 june, Ср, 19:30 - 21:00

Where: online

Price: 165 UAH

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

More
Feedback

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: