Як в карантин не втратити бренд: кейс Eurotrips

online
28/04

You seem a little late :(

This opportunity is expired already. But don't worry - so many other opportunitites are waiting for you!
See others in the "Education" section.

look

Як бренду вижити на ринку, що зупинився? Як комунікувати з клієнтами під час карантину? Що робити з командою, якщо немає роботи?

28 квітня пройде безкоштовний вебінар «Як в карантині не втратити бренд: кейс Eurotrips». Вебінар проведуть Вадим Марценко, бізнес-тренер і головний виконавчий директор Martsenko Sales, і Дмитро Яремковіч, CEO і керуючий партнер Eurotrips.

 

Що буде

На вебінарі ви отримаєте відповіді на найактуальніші під час кризи питання.

  • Що робити бренду на повністю зупиненому ринку. Приклад сфери туризму.
  • Як побудувати комунікацію бренду під час карантину.
  • Як зараз працювати з командою: мотивація, віддалена робота, перекваліфікація.
  • Які відкриваються перспективи для брендів після карантину.

When: 28 april, Вт, 18:00 - 19:00

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

More
Feedback

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: