Майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою»

29/05

You seem a little late :(

This opportunity is expired already. But don't worry - so many other opportunitites are waiting for you!
See others in the "Education" section.

look

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Але часто створити такі сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. 

Що буде?

В рамках майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення», а також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.

Що ще отримають учасники:

  • Базовий чек ліст, для проходження клієнтського шляху.
  • Відео, де разом з Іриною Грицаєнко пройдемо всі етапи перевірки та рекомендації — що робити, коли щось пішло не так.
  • Можливість отримання зворотного зв’язку від Ірини Грицаєнко по клієнтському шляху вашої компанії або проєкту.

Для кого?

Майстер-клас підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, що хоче перевірити чи все ок з його проектами і заробити плюсик у клієнта, до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.

Хто спікер?

Ірина Грицаєнко — COО SODA Digital Advertising Group.

Має 4 роки досвіду в корпоративних фінансах та 6 років досвіду в діджитал-маркетингу. Спеціалізується на розробці комплексних діджитал-стратегій, їх інтеграції та впровадження. Працювала з проєктами Рибальський, Domino’s Pizza, Astradent, Park Land, Мястория, GoodLife park, Фонд народонаселення при ООН.

When: 29 may, Пт, 19:00 - 21:00

Price: 250 UAH

Newsletter that develops your career

Subscribe to Happy Monday's weekly newsletter, prepared by our editor-in-chief, with a selection of the most exciting content, news, and career opportunities.

More
Feedback

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: