Розвиток цифрового контенту створить нові ролі в системі освіти. Наприклад, кожен вчитель зможе стати дизайнером освітнього цифрового курсу. Йому потрібно буде володіти проєктуванням та допомагати з визначенням оптимальної освітньої траєкторії для дитини. В майбутньому такі можливості, як мережеве навчання, будуть поширюватись і знадобиться фахівець, який зможе задизайнити їх під індивідуальні потреби учня.
Вчителю майбутнього потрібно розуміти, що працювати в класі він буде лише частину свого часу, тож йому потрібно буде вміти організовувати свою діяльність поза цим. Футуристи від освіти кажуть, що вчителі будуть заробляти не тільки в школі, а й залучатимуть інші кошти через індивідуальну діяльність. Це вже відбувається — багато вчителів і зараз підробляють репетиторством, але індивідуалізація навчання та потреби вироблення освітнього цифрового контенту збільшать джерела фінансів.
Вчитель також буде розвивати м'які навички у дітей, а отже, він і сам повинен ними володіти. Наприклад, диференціація доходів вимагатиме підприємницьких навичок. Важливо вміти навчатись впродовж всього життя, мати розвинені громадянські й соціальні компетенції.
Такі нові ролі в освіті, як розробник цифрового контенту чи дизайнер освітніх курсів, можуть призвести до того, що в професію будуть заходити люди з міждисциплінарною освітою. Зрештою, хто виявиться більш компетентним, хто буде орієнтуватись у цифровому навчальному середовищі та володітиме соціально-емоційними навичками, той і буде успішнішим у професії.