fbpx
Admitad
Київ, Ukraine Маркетинг

Admitad — міжнародна компанія, що спеціалізується на digital-маркетингу. Це глобальна партнерська мережа й високотехнологічна платформа для запуску рекламних кампаній.

Тут буде комфортно працювати тим, у кого гнучкий розум, хто не боїться змін і не приходить просто відсидіти з 9 до 18 без інтересу.
200+співробітників в Україні
600+співробітників у світі
600к веб-майстрів
8 офісівУкраїна, Німеччина, Білорусь, Росія, Індія, Китай, ОАЕ, Бразилія
$ 5 млрдзагальний обсяг продажів у 2019 році
1700+рекламодавців: Aliexpress, Booking.com, Rozetka, MonoBank та інші

Тут розмовляють 16-ма мовами

Мабуть, головна особливість роботи в Admitad — багатомовність і мультикультурність. Український офіс ділиться на підрозділи за регіонами:

🔸 Україна
🔸 Казахстан-Білорусь
🔸 Бразилия–Португалия
🔸 Європа (два підрозділи)
🔸 MENA (арабські країни)

У компанії також є команда розробників, бухгалтерія, адміністративно-господарський відділ, відділ технічної інтеграції, відділ технічної підтримки, HR-відділ та Академія.

Для ефективної співпраці із зарубіжними партнерами в команду набирають фахівців, які досконало володіють іноземними мовами. За день в компанії можна почути 16 мов!

Олена Хланевська,
Business Development Manager регіону Бразилія-Португалія
Мій керівник із Бразилії, тому в нашій команді ми говоримо португальською. Але якщо потрібно поспілкуватися з арабською командою, ми розмовляємо англійською. А якщо я хочу поговорити з кимось із України, я переходжу на українську. Чути багато різних мов і перемикатися між ними швидко звикаєш 🙂

«Тут у тебе є все»: переваги роботи у компанії

  • Офіс, куди хочеться приходити.

    Розташований біля станції метро Дорогожичі у бізнес-центрі «Форум Вест Сайд». На території бізнес-центру є паркінг, половину його вартості для співробітників оплачує компанія. У перервах між роботою можна відпочити на пуфах, випити кави з колегами на кухні, пограти в теніс, настільні ігри або PlayStation в ігровій кімнаті. В офісі є корпоративна бібліотека бізнес-літератури.

  • Гнучкий графік роботи.

    У Admitad традиційний 8-годинний робочий день — з 9:00 до 18:00 з обідньою перервою з 13:00 до 14:00. При цьому графік може бути змінений за погодженням з керівником — наприклад, з 8:00 до 17:00 або з 10:00 до 19:00.

Олена Хланевська,
Business Development Manager регіону Бразилія-Португалія
У Admitad дуже цінується співробітник, і це відчувається. У тебе є страховка, ти можеш обирати — ходити на роботу на восьму чи на десяту ранку. Якщо втомлюєшся — ідеш в ігрову. Якщо незручно за столом — сідаєш на пуфи. На кухні завжди є сніданки й кава. Якщо тобі погано — є аптечка. Я розумію, що це банальні речі, але у нас в лікарні попросиш таблетку від голови, а тобі скажуть: «Немає». Тут у тебе є все.

  • Сніданки для співробітників.

    Компанія надає можливість смачно поснідати тим, хто прийшов раніше або не встиг поїсти вдома. Гарячі сніданки зазвичай розбирають до 9 ранку, але на кухні завжди є чим перекусити — сухі сніданки, печиво, чай і кава.

  • Корпоративна англійська і ранкова йога.

    В обох випадках компанія оплачує половину вартості занять.

  • Медична страховка і подовжена відпустка.

    Після закінчення випробувального терміну співробітники можуть придбати поліс медичного страхування, який покриває лікування, профілактику та оздоровлення в державних і приватних медичних установах. З додаткових переваг — 28 календарних днів оплачуваної відпустки (24 дня згідно з трудовим законодавством України і плюс 4 дні бонус від компанії — компенсація роботи за комп'ютером).

  • Корпоративи та свята.

    У компанії є команда з організації заходів. Вона щорічно формується із творчих співробітників різних підрозділів, які бажають брати активну участь у житті компанії на додаток до своїх прямих обов'язків. За минулий рік Events team організувала 18 заходів: Halloween, барбекю-вечірку, тиждень здоров'я, дитячий день, обіди з традиційною кухнею народів світу, День донора, День вишиванки, річний і новорічний корпоративи. На останньому, наприклад, вручали Оскар за найкращий фільм про компанію.

Анастасія Андрієвська,
UpSale Manager регіону Білорусь
Ключовий фактор успіху компанії — люди. Мені дуже імпонує колективне життя у глобальній екосистемі Admitad. Спілкуючись зі своїми знайомими / друзями, я часто чую нотки негативу щодо роботи, і мені незрозуміло, навіщо ходити на нецікаву роботу, коли навколо стільки можливостей. Я ж пишаюся тим, що є щасливчиком, який любить свою роботу і проводить на ній час із користю й у кайф.

Які співробітники потрібні в Admitad

Одна з основних вимог до кандидатів — вільне володіння іноземними мовами. У першу чергу це стосується підрозділів, які працюють із закордонними партнерами. Ідеально — якщо кандидат вивчав мову в університеті або навчався / стажувався / працював за кордоном. Тут раді філологам, перекладачам, фахівцям з міжнародних відносин тощо.

Вікторія Федусенко,
HR Head
Сьогодні знання мови саме собою навряд чи можна назвати професією. Це, швидше, навичка. Так, вона оплачується, вона затребувана, але її цінність зростає у рази при поєднанні з іншими професіями. У нас ті ж філологи поєднують кілька професій — наприклад, менеджера по роботі з клієнтами або маркетолога — і стають більш конкурентоспроможними на ринку.
Катерина Халус,
Country Manager регіону Іспанія
Я навчалася у КІМВ, спеціальність — міжнародні економічні відносини та іспанський переклад. На третьому курсі поїхала вчитися в Іспанію за програмою Erasmus. Одного разу після повернення мені зателефонувала HR з Admitad — знайшла у базі студентів університету, які їздили за обміном, і запропонувала прийти на співбесіду. Зараз я закінчую магістратуру і вже два роки працюю у компанії.

На які якості звертають увагу при наймі співробітників:

🔸 активна життєва позиція й ініціативність;
🔸 готовність вчитися, тому що нової інформації спочатку дуже багато;
🔸 комунікабельність — ідеальний кандидат не боїться вести переговори, їздити на конференції, спілкуватися з клієнтами, розширювати свій нетворк;
🔸 бажання реалізувати себе на 100%.

Олександр Кривошеєв,
Country Manager регіону Україна
Людина повинна бути людина-результат, а не процес. Люди-процеси, тим паче затяжні, не зможуть показати себе з найкращого боку. Ще один важливий фактор — інтерес до цієї сфери, щире бажання в ній розібратися. Таким людям тут дають можливість себе проявити.

У Admitad ви отримуєте нову професію за місяць

Кандидатів, які вільно володіють іноземними мовами і відповідають цінностям компанії, готові навчати з нуля. Спеціально для цього в Admitad є Академія, де можна навчитися інтернет-маркетингу за 3-4 тижні.

Новим співробітникам надають усю необхідну для навчання інформацію — відеоматеріали, тренінги, завдання та тексти, а також ментора для консультацій. Після закінчення курсу проводиться тест, який складають приблизно 98% новачків. Таким чином, ви отримуєте нову професію з нуля за місяць замість п'яти років.

Феодосій Коваленко,
Regional manager CIS (регіони Україна, Білорусь, Казахстан)
Готові професійні кадри на ринку у великому дефіциті, тому ми давно виховуємо їх усередині. Для цього створено Академію Admitad, де ми навчаємо потенційних співробітників протягом місяця.

Час від часу я приєднуюся до бізнес-тренера й керівника підрозділу на фінальний тест — оцінити результат і якість підготовки учня. Особисто я ціную у людях наполегливість і винахідливість, коли в складній ситуації людина шукає не причини, чому не виходить, а шляхи вирішення. Ще великий плюс, коли людина приходить уже з розумінням, як і навіщо вона хоче працювати у нашій команді.

Що відрізняє роботу в Admitad від інших компаній?

Тут керівництво сприяє реалізації потенціалу. Якщо співробітник виявляє бажання спробувати себе на іншій посаді у рамках компанії, йому підуть назустріч. Наприклад, Олена Клименко потрапила у компанію на адміністративну позицію, але за 5 років роботи в команді встигла попрацювати і з рекламодавцями, і з партнерами, і побувати тімлідом.
Тут цінують ініціативу і підприємницький дух. Наприклад, сама компанія була б іншою, якби не ініціатива Ігоря Губіна, який прийшов до Admitad у 2016 році. Тоді компанія працювала тільки з країнами СНД, але Ігор запропонував керівництву набрати співробітників, які володіють іноземними мовами, і вийти на міжнародний ринок. Йому дали зелене світло, і з тих пір майже всі країни, з якими зараз працюють десятки людей — його заслуга.
Олена Новицька,
PR & Marketing-менеджер регіону Казахстан-Білорусь
Для мене дуже важливо мати можливість пропонувати ідеї та брати відповідальність за їх реалізацію. І ще важливіше — коли тобі довіряють і у відповідь на твій план кажуть: «Вперед, реалізовуй!».

Ініціатива необов'язково повинна зачіпати робочі процеси — можна виступити з пропозицією зробити умови роботи більш комфортними й отримати схвалення керівництва. Наприклад, одна зі співробітниць захотіла запровадити у компанії ранкову йогу. Опитала колектив, а коли переконалася, що бажаючих вистачає, пішла з конкретною пропозицією до HR-ів. Разом вони прорахували вартість, погодили з директором, і в компанії з'явилася йога двічі на тиждень.

Олена Клименко,
Head of E-commerce регіону Україна
Мені подобається лояльність роботодавця до людини. Не скрізь так — я чую від друзів, що у них у компанії співробітник може висловитися, але ніхто не візьме його слова до уваги. Тут же я впевнена, що мене не просто послухають, а реально почують.
Тут панує атмосфера відкритості та прозорості. У Admitad усі спілкуються на «ти», навіть із СЕО. Більшість питань вирішується на рівні Country Manager-а — це значно прискорює вирішення питань.
Феодосій Коваленко,
Regional manager CIS (регіони Україна, Білорусь, Казахстан)
Один із ключових принципів нашої компанії — відкритість і прозорість. Будь-який зі співробітників може підійти до мене і обговорити, що його цікавить.
Завдання ставляться так, щоб кожен розумів, навіщо це потрібно і як спрацює на загальний результат компанії. Є зрозуміла система моніторингу ефективності для кожного співробітника і загальні КРІs на команду, за виконанням яких стежить Country Manager.
Ігор Господарець,
Senior Business Development Manager
Мені подобається сучасність менеджменту в компанії. На своїй посаді я маю певну свободу дій. Звичайно, я погоджую свої плани з керівництвом, але як досягати мети згідно з планом, вирішую самостійно і наді мною ніхто не стоїть.
Тут дуже багато вкладають у розвиток людей. Виходячи з потреб кожної команди, HR-менеджери формують план навчання, залучають експертів і проводять тренінги.
Віталій Тукало,
Country Manager регіону Італія
У нас часто бувають воркшопи, на яких зовнішні тренери допомагають удосконалювати менеджерські навички. Наприклад, на останньому ми вивчали методологію Адізеса і як працювати з різними типами особистостей.

Нещодавно в Admitad провели двомісячне навчання майстерності публічних виступів для тих співробітників, які хочуть і готові регулярно представляти компанію на конференціях, зокрема й за кордоном. Компанія намагається бути присутньою на всіх профільних заходах по всьому світу в якості гостей, учасників або спікерів, тому відрядження для працівників — звична річ.

Більша частина менеджерів виросла всередині компанії

Основна частина керівників зростає всередині компанії. Ніша досить вузька і
специфічна, тому навіть якщо знайти людину з управлінським досвідом, її потрібно буде навчати. На якісь позиції (наприклад, у бухгалтерії) залучають і готових фахівців, але в основному це внутрішнє зростання.

Секрет кар'єрного просування в Admitad дуже простий — зарекомендувати себе, проявити ініціативу й досягти потрібних результатів. Якщо ще є організаторські та лідерські навички, швидке зростання забезпечене.

Катерина Халус,
Country Manager регіону Іспанія
Я стала тімлідом вже за 6 місяців роботи. Попри те, що мені тоді було всього 20 років, мені дали шанс очолити окрему команду по Іспанії та Латинській Америці, де наймолодшому співробітнику було 26 років. Зараз мені 22 роки, я закінчую універ, у мене вже є своя команда і мене цінують в компанії. Це дуже круто.
Катерина Михайлова,
Country Manager регіону Чехія-Словаччина
За два роки в Admitad від джуніора, який достроково закрив випробувальний термін, через успішний запуск партнерів, два курси з діджитал-маркетингу й менторство я стала кантрі-менеджером. Я змогла так вирости завдяки підтримці: дуже важливо, коли в тебе вірять.

Готові стати частиною Admitad?

У Admitad великі плани і амбіції — стати глобальним лідером у сфері партнерського маркетингу. Для цього компанія проходить масу трансформацій, впроваджує інновації, створює більш легкі інтерфейси й інструменти.

Тут буде комфортно працювати тим, у кого гнучкий розум, хто не боїться змін і не приходить просто відсидіти з 9 до 18 без інтересу. Компанія дуже динамічна. Вона розростається і розвивається, розширюються країни, обов'язки. Якщо ви готові до цього, ви зможете побудувати в Admitad успішну кар'єру.

Додати відгук

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

6 відгуків

спочатку нові
за рейтингом спочатку нові за хронологією
1
Ольга Крюкова

Добрый день!!
Меня зовут Ольга.Недавно окончила курс по таргетированной рекламме у официальных ресселеров Facebook Targetorium.По образованию я фармацевт,но еще в университете меня очень сильно заинтересовал маркетинг.Предведущие места работы научили слышать и слушать людей , выявлять их потребности , работать с документами , проводить анализ.Я целеустремленный человек.Считаю отвецтвенность и самомотивацию своими сильными сторонами.
Буду рада стать частью вашей команды

2

Добрый день, у меня опыт 14 лет в таможенном оформлении грузов. Работал брокером, оформлял свои грузы. Хочу попробовать себя в вашей компании и перспективной сфере. У меня есть шанс?)

3

Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є можливість дистанційної роботи? Я проживаю в Швейцарії, філолог за освітою (С1 італійська та С1 англійська), маю 12 років міжнародного досвіду в продажах, customer care, а також copywriting. Мені було б цікаво застосувати свій досвід у Вашій компанії, мені дуже близькі Ваша динамічність, націленість на результат та мультикультурність. Дякую!

4

Добрий день, Віталіно!
Дякуємо за інтерес до нашої компанії! У вас чудове знання мов та ще й великий міжнародний досвід. Було б цікаво з Вами поспілкуватися, але, на жаль, на разі не розглядаємо можливість дистанційної роботи.
Якщо щось зміниться у нас або ж ви повернетесь до України, будемо раді проінформувати Вас або познайомитися уже в офісі.
Успіхів!

5

Добрго дня! Маю філологічну освіту: іспанська, англійська мови. Але більше 10 років працюю маркетологом. Володію "класичним" маркетингом. Прагну навчитися та розвиватися у діджиталі. Пройшла загальний курс у IMB Academy, щось вивчаю і пробую сама, але не вистачає практичних навичок.
Була б дуже рада сати частиною Вашої команди та пірнути у світ діджиталу.

6

Доброго дня, Марино, дякуємо Вам за відгук, ми з радістю розгянемо Ваше резюме в рамках відкритих вакансій. Будь ласка, надішліть своє CV на пошту hrkiev@admitad.com

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: