fbpx

Happy Monday

  • Київ
  • Медіа
Робота має бути улюбленою, а понеділки — щасливими!

Happy Monday — кар’єрний портал і платформа професійного розвитку. Ми допомагаємо людям знайти улюблену роботу, а компаніям — розповісти про себе і зацікавити вмотивованих кандидатів.

Happy Monday
3роки щастя
13фанів понеділків
300тисяч людей читають нас щомісяця

Усе, що ми робимо, — про те, як любити свою роботу і себе у ній

Happy Monday — це кар‘єрний портал і платформа професійного розвитку з вакансіями, статтями та можливостями. Це якщо дуже коротко пояснити, що ви знайдете на нашому сайті. 

Якщо глобально — то це філософія щасливих понеділків і спільнота людей, які не чекають п‘ятницю як спасіння.

На Happy Monday люди знаходять себе і «свою» компанію, а компанії — знаходять «своїх» людей. 

Наші проєкти-дороговкази до ваших щасливих понеділків:

  • портал із вакансіями у креативній, освітній, змінотворчій, менеджерській та ІТ-сфері від перевірених компаній; 
  • медіа про пошук роботи, побудову кар'єри, професійний та саморозвиток зі статтями, новинами та актуальними кар'єрними можливостями;
  • профілі компаній-роботодавців, де ми розповідаємо про їхні команди, культуру, процеси й підходи — про все, що дозволить вам зробити правильний вибір та знайти своє «плем’я»;
  • профорієнтаційний тест для дорослих;
  • консультація з резюме — наші експерти допоможуть скласти професійне резюме, яке приведе вас на співбесіду;
  • професійні івенти: вебінари, хакатони, конференція Proforum. Однаково круто проводимо їх як онлайн, так і офлайн. 

А ще ми постійно думаємо, як зробити цей світ трішечки кращим. Вакансії НДО, благодійних та соціальних проєктів публікуємо безкоштовно, щоб допомогти їм знайти своїх людей.

Коли почалася пандемія, ми запустили проєкт безкоштовних експертних консультацій «Антикризова кар’єрна допомога» для тих, хто потрапив у професійну халепу. 

А нашу онлайн-книгу про те, як самостійно скласти професійне резюме, можна придбати за free donation.

Ідея створити кар'єрний портал народилася в Анни Мазур із власного негативного досвіду — їй самій під час пошуку роботи бракувало подібного ресурсу, де можна було б дізнатися про компанії і надсилати резюме з чіткою відповіддю на питання: «Чому я хочу працювати саме тут?». А ще — зі стійкого переконання, що кожна людина має талант, який варто відкрити у собі та реалізувати.

«Коли у дитинстві мене запитували, ким я буду, коли виросту, то спочатку я відповідала, що астрономом або перекладачем. Але років у 14 уявлення про майбутнє змінилося: я не знала, ким хочу стати, але у мене з'явився божевільний страх, що я не реалізую ті можливості, таланти і час, які у мене є. Мені була важлива не стільки сфера, скільки можливість реалізувати мій потенціал.

Моя улюблена цитата: “Усі ми генії, але якщо змусити рибу дертися по дереву, то вона проживе все життя, думаючи, що вона дурепа”. Прагнення дати кожній людині можливість реалізувати себе — те, що мною рухає. Я щиро вірю, що кожен має чимало енергії, таланту і можливостей. І моя особиста мотивація — знайти застосування цьому таланту і не зарити його в землю».

Анна Мазур,
засновниця та СЕО

Працюємо віддалено. А жити можна хоч в іншій країні

Перша співробітниця Дар’я від самого початку працювала віддалено з Дніпра. Решта команди встигла попрацювати в Києві з кафе на Воздвиженці, трьох коворкінгів та власного офісу біля метро «Палац Спорту». Втім, справжніми офісними працівниками нам довелося побути недовго — лише рік.

Пандемія внесла свої корективи, і тепер Happy Monday — fully remote компанія. Працюємо з різних міст України і навіть маємо свою представницю у Римі 🙂 

Завдяки ремоуту графік роботи досить гнучкий: комусь у команді зручно розпочати роботу о 8-й ранку, а комусь — о 10-й. Усі разом ми намагаємося бути на зв’язку по буднях з 10:30 до 17:00, а решту часу розподіляємо на власний розсуд.

«Моя робота у Happy Monday — щасливий життєвий поворот, якому я дуже вдячна 🙂 На той момент моїй доньці було лише 9 місяців, і знайти роботу було дуже важко. Подруга поділилася зі мною публікацією у фейсбуці, і я зрозуміла: це те, що мені потрібно. Я довго готувала резюме, дуже хвилювалася і була дуже щаслива, коли отримала заповітний лист, що мене обрали. Спочатку моя зайнятість складала дві-три години на день, а з ростом команди і компанії зростали і мої обов'язки.

Графік і формат роботи — одна з найголовніших цінностей для мене. Я працюю віддалено з іншого міста з моменту заснування Happy Monday і дуже ціную той факт, що попри відстань зі мною вибудували віддалений формат роботи, хоч це і було складніше. До того ж я мама, і для мене дуже важливо, що я можу відволіктися від роботи чи почати робочий день трохи пізніше, щоб приділити час доньці».

Дар'я Васьковська,
операційна менеджерка

«Попри те, що я працюю в Happy Monday понад три роки, я й досі звикаю до нашого графіку. Коли вихожу прогулятися в традиційно робочі години, мені незручно так, ніби я винесла з чиєїсь хати телевізор. Але в нас неважливо, коли й скільки ти працюєш, поки з тобою можна вийти на зв’язок і ти якісно виконуєш свої задачі. Це не відрізняє кардинально мою, наприклад, роботу від багатьох інших — я працюю плюс-мінус стандартну кількість годин у плюс-мінус стандартний проміжок часу. Але різниця криється в деталях — у можливості почати роботу об 11-й і нікому про це не звітувати чи вийти вдень по своїх справах і не просити на це дозвіл, а просто попередити колег. Буває, я працюю на вихідних, але це виключно моє рішення і мій графік, за який я несу відповідальність сама».

Настя Пасенко,
головна редакторка

У нас в команді діє принцип довіри і самостійності, немає тотального контролю чи прискіпливих перевірок. Кожен працює в своєму темпі, але на результат.

Комусь може здаватися, що подібна свобода дій призводить до відлинювання, але це зовсім не так. Навпаки, в нас кожен сам ставить перед собою завдання зробити максимум для команди і досягнення загальних цілей компанії.

Оплачувані лікарняні в Happy Monday надаються без жодних довідок, а відпустку можна брати без обмежень кількості днів на рік.

Тільки перед тим, як вирушати на відпочинок, переконайтеся, що вас є кому замінити, дедлайни не палають, а командний результат не постраждає від вашої відсутності. 

«У нас рідко хто йде у відпустку довше, ніж на тиждень: мабуть, тому що дуже сильно любимо свою роботу і до того ж не хочемо навантажувати своїми обов’язками колег. Але я, пропрацювавши пів року, пішла у відпустку на три тижні. Це була моя давня мрія — пройти Шлях святого Якова з Португалії в Іспанію. Швидше б я просто не встигла. Звісно, намагалася якісь справи закінчити до поїздки, але на такий тривалий термін поставити все на паузу неможливо.

Круто працювати у команді, де завжди готові піти назустріч і підтримати, коли йдеться про реалізацію давньої мрії, лікарняний чи потребу перезавантажитись».

Анна Гріньова,
контент-менеджерка

Кожен має право ухвалювати рішення самостійно

Запорукою щастя на роботі є відчуття свободи. У Happy Monday кожен насолоджується свободою прийняття рішень. У нас немає керівників і підлеглих: у кожного є власна зона відповідальності і право вирішувати, як саме виконати свою частину роботи. Радитися ми дуже любимо, але рішення приймаємо самостійно. 

Анна Мазур,
засновниця та СЕО
Я — не той тип лідера, якому цікаво вибудовувати залізну дисципліну. У нас у команді немає чітко закріплених обов'язків, жорсткої організаційної структури і якихось постулатів, але є прозорість, простота, чесність та особиста відповідальність. Через це з деякими людьми ми прощаємося на етапі випробувального терміну. До свободи теж треба бути готовими. Наприклад, на співбесідах на SMM-ника часто запитували: «Хто затверджуватиме мій контент-план?» Ніхто. Ти його пишеш, ти його публікуєш і ти несеш за нього відповідальність.

Ключові принципи Happy Monday

1. Хочеш взяти на себе додаткову відповідальність — заяви про це і дій. Ми поважаємо ініціативних та сміливих.

2. Якщо бачиш, що щось працює не так — виправ або запропонуй рішення. Навіть якщо йдеться не про твій напрям роботи.

3. Якщо потрібна допомога — попроси. І якщо просять про допомогу тебе — не відмовляй, адже у нас у всіх одна спільна справа (якщо це не на шкоду твоїм завданням і зонам відповідальності).

4. Якщо це твоя відповідальність — виконай. Вчасно і без нагадувань. Ми не чекаємо на розпорядження згори, натхнення чи що хтось інший прийде і вирішить.

5. Якщо потрібен відпочинок — скажи. Бути офлайн у робочий час, взяти додаткові дні для відпочинку або часу з близькими. Ми віримо, що робота повинна бути улюбленою. Але також знаємо, що робота — лише одна зі складових життя, нехай і важлива. Ми цінуємо вільний час наших колег, їхні захоплення, родини і потребу в часі без роботи.

Як ми працюємо

У нас є чотири інструменти, які допомагають нам бути командою на відстані.

Slack — робочий месенджер для оперативного вирішення усіх питань. Щоб бути в курсі роботи інших членів команди та поточних проєктів, ми створили окремий канал #remote_control, де пишемо про свої плани на день — робочі та не дуже, щоб усі знали, коли ми на зв’язку, а коли ні. Також є окремий канал для неробочих теревенів.

Zoom — інструмент для відеоконференцій. Залежно від посади, члени команди спілкуються по відео щонайменше один раз на тиждень, а як максимум — весь робочий день проводять на зідзвонах. У нас є два типи регулярних зустрічей.

  • Щотижневі збори для всієї команди. Тут ми ділимося новинами по проєктах, досягненнями за тиждень, планами та ініціативами, де потрібна допомога одне одного. Намагаємося робити їх короткими, але іноді любимо і про приватне розповісти.
  • Щомісячні збори. Тут кожен розповідає про свою роботу за минулий місяць і плани на наступний. 

Решта зустрічей не такі регулярні та призначаються за потребою: з клієнтом, керівником або тими, хто задіяний у конкретному проєкті.

Asana — інструмент для спільної роботи. Використовується, коли потрібно поставити задачу іншому члену команди.

Notion — наче віртуальний командний блокнот, в якому ми тримаємо усі робочі інструкції, конспекти після онлайн-зустрічей тощо. 

У Happy Monday немає KPI для кожного співробітника — є ключові цілі кожного відділу та усієї команди. А далі кожен робить усе від нього залежне, щоб перетворити цілі на результати. 

Настя Пасенко,
головна редакторка
Люблю нашу команду за майже однакове ставлення до роботи. Знаєте цей мем про підготовку групових проєктів в університеті, де з чотирьох людей один робить 90% роботи, один каже, що допоможе, і не допомагає, один не розуміє, що відбувається, а ще один зникає на початку і повертається тільки під кінець? Так от — це не про Happy Monday. У нас усі надзвичайно залучені не лише у свої безпосередні обов’язки, а в усе, що стосується компанії. Я з тих, хто любить усе робити сам, але знаю, що за потреби мене вислухають, порадять, розділять мою проблему та допоможуть її розв’язати.

Ключова якість кожного з нас — небайдужість

Команда Happy Monday — це люди, які обожнюють свою роботу. Мабуть, нам важко оцінювати себе зі сторони, але нас точно багато що об’єднує.

  • Максимальна небайдужість до результату роботи. Постійно моніторимо перегляди статей, кількість реєстрацій на івент, уважно читаємо ваші коментарі і розбираємося у ситуації, коли ви надсилаєте скаргу на вакансію.
  • Безкінечна любов до нашого продукту і стійке переконання, що ми робимо дуже важливу справу.
  • Професійна зрілість, готовність самостійно приймати рішення і брати за них відповідальність.
  • Світоглядна схожість і спільність інтересів. Саме тому нам завжди є що обговорити, крім роботи, і немає через що сваритися чи дратувати один одного.

«У мене ніколи не було мети створити бізнес, але завжди була жага разом з однодумцями робити те, у що я вірю. На щастя чи на жаль, такого готового середовища для себе я не знайшла, тому довелося створити його самостійно. 

Наразі я щаслива, що можу працювати з тими людьми, у тому колективі і в тій культурі, яка мені особисто підходить. Це про прозорість, довіру, відсутність жорсткого контролю та можливість дати людям свободу реалізації в тому напрямі, яким вони займаються. І нехай вони зроблять мільйон помилок, але будуть готові рости і брати на себе відповідальність тоді, коли ніхто не бачить і не контролює».

Анна Мазур,
засновниця та CEO

Перші члени команди приходили у поки нікому не відомий стартап, не знаючи, що на них чекає. Зараз можна сказати, що щасливі понеділки тут будуть у того, кому подобається те, що ми робимо, і хто відгукнувся на вакансію тому, що хоче працювати саме у Happy Monday, а не тому, що розсилає резюме на всі пропозиції підряд. Наш продукт — відображення нас самих. Сподобався він — сподобаємося і ми.

Наталя Трофімова,
редакторка
У нашої керівниці Ані є багато талантів, і один із них — підбирати людей у команду. Якщо ви хочете відчути, як це — працювати разом із мегавідповідальними, креативними, вмотивованими людьми, які вболівають за спільну справу та завжди готові допомогти колезі — вам треба до Happy Monday 🙂

Ми постійно збираємося на каву. Ну то й що, що лише в онлайні?

Пам’ятаєте часи, коли мало хто замислювався про робочий кабінет удома? Коли ми щодня обіймалися при зустрічі та не носили маски, команда Happy Monday любила влаштовувати неформальні зустрічі: ходили у театр, на пікнік, разом плели різдвяні вінки…

У новій реальності, щоб не втрачати зв’язок на ремоуті, ми використовуємо усі можливості онлайну: п’ємо вино у зумі, влаштовуємо онлайн-корпоративи і залучаємо ботів, які підкинуть нам ідеї для спілкування.

Наприклад, watercooler_bot у Slack пропонує теми для неробочих теревенів, а virtualcoffee_bot кожні два тижні розбиває нас по парах для неформальної кави у зумі. 

Наталя Трофімова,
редакторка
Оскільки з початком карантину ми працюємо віддалено, то всі заходи у нас відбуваються онлайн. Наприклад, раз на два тижні кожен п'є віртуальну каву з колегою, якого обирає наш слак-бот. Щоразу після такої розмови я дивуюся, які глибокі та цікаві люди працюють поряд, і шкодую, що ми не можемо бачитися офлайн та наговоритися досхочу за обідом чи реальною кавою.

Ми дотримуємося принципу: зауваження роби приватно, а хвали — при всіх. 

Для публічної подяки ми використовуємо ще одну функцію Slack — тако-бот. Віртуальні тако у спільних чатах роздаємо колегам, яким хочемо подякувати за круту роботу.

І знаєте: хоч тако і віртуальні, але надихають по-справжньому.

Ми дійсно відвідуємо події, які рекомендуємо

Ми у Happy Monday постійно розвиваємося та розвиваємо одне одного. У нас є внутрішня онлайн-бібліотека книг та перелік рекомендацій з різних напрямів: від загального розвитку до психології та маркетингу.

Оскільки Happy Monday виступає партнером багатьох подій для професійного розвитку, нашій команді часто пропонують безкоштовні квитки на заходи. Тут головне — першим встигнути відгукнутися у робочому чаті, що квиток потрібен саме вам, бо часом кількість таких запрошень обмежена і перемагають найспритніші. 

Також на кожного члена команди закладено бюджет у 1000 грн/квартал на навчання. Достатньо подумати, як отримані знання будуть використані у подальшій роботі, та розповісти про свою потребу.

Крутих спеціалістів ми переважно вирощуємо всередині команди

Ми дуже прискіпливо підходимо до відбору в команду, щоб знайти «свою» людину з відповідними цінностями, великим потенціалом і готовністю вчитися.

Одним із найкрутіших у своїй царині фахівців вона стане, швидше за все, вже у процесі роботи у нас (принаймні, ми на це сподіваємося). 

«Моя робота в Happy Monday — приклад і несподіваних кар’єрних поворотів, і професійного росту. Я подавалася у компанію на вакансію редакторки в журнал, взяли мене на посаду SMM-ниці (чому я була дуже рада, бо на той час не була готова відповідати за медіа). Мої обов’язки були вкрай різноманітні: SMM, таргетинг, email-маркетинг, копірайтинг та редагування. А коли через рік із Нappy Monday пішла головна редакторка журналу, мені запропонували  взяти медіа на себе. Не можу сказати, що я була до цього готова більше, ніж рік тому. Я навіть попереджала, що, можливо, краще взяти когось більш досвідченого, але команда повірила в мене і дала можливість набути впевненості в собі на практиці. Вже два роки я відповідаю за контент у медіа в якості головної редакторки.

А взагалі моя історія з Happy Monday схожа на стосунки Роса й Рейчел із “Друзів”. Змінювалися посади, обов’язки, формати роботи, ми розходилися і сходилися (так, у нас була ПЕРЕРВА), але ніколи не переставали любити й поважати одне одного».

Настя Пасенко,
головна редакторка

У Happy Monday у співробітниках цінують розвинений емоційний інтелект, професійну зрілість, готовність самостійно приймати рішення, самодисципліну, вміння комунікувати, чути позицію інших та знаходити компроміси. Не приживаються у нас несамостійні, пасивні люди та ті, хто виходить із позиції, що існує лише дві думки — їхня і неправильна. 

Катерина Жученя,
копірайтерка
Happy Monday — це місце, де підтримують не на словах, а на ділі. Я прийшла в команду на посаду адміністраторки, але коли минулої весни я запропонувала допомогти із запуском нашої сторінки в інстаграмі, мені дали таку можливість. Згодом зрозуміла, що мені цікавіше розвиватися не в SMM, а в копірайтингу та журналістиці, і мене знову підтримали.

Як потрапити до нас у команду?

Будемо відверті: відкриті вакансії у нас з’являються не так вже й часто. Але якщо ви все-таки побачили у нас на сайті або у соцмережах омріяну позицію — розповідаємо, як проходитиме відбір. І даємо кілька порад, на що у заявках звертає увагу наша СЕО 😉 

Подача резюме та супровідного листа. Так, супровідний лист має бути обов’язково. Ще до відкриття резюме звернемо увагу на тему листа, текст супровідного та назву файлу з резюме. У самому резюме наша СЕО звертає увагу на лаконічну та чітку структуру документа, на досвід і досягнення, хобі. А от що не має майже жодного значення, то це освіта, конкретні назви компаній та брендів і блок «Особисті якості».

Тестове завдання. Ми — фанати тестових. Для нас важливо переконатися у компетентності людини, а для кандидата тестове завдання — це можливість зрозуміти на конкретному прикладі, що його чекає на робочому місці.

Перше інтерв’ю з СЕО. Знайомство, на якому говоритимуть у першу чергу про мотивацію та очікування від роботи.

Друге інтерв’ю з представником майбутньої команди. Можливість побачити людей, з якими потрібно буде безпосередньо працювати, дізнатися більше про організацію роботи й обговорити тестове. 

Запрошення стати частиною команди понеділкових фанів 🙂

У нас є інструкції не лише до робочих процесів, а й до нас самих

Ми розуміємо, що новим членам команди складно входити у курс справ віддалено. З іншого боку — частина нашої актуальної команди приєдналася до нас вже під час карантину, тож ми вже прокачалися у мистецтві віддаленої адаптації. 

Нові члени команди можуть розрахувати на безліч письмових інструкцій, відеодзвінки з будь-ким із команди, якщо треба щось пояснити, і, звісно, на оперативні відповіді у чатах.

А ще у нашому notion можна знайти інструкцію… до нас самих.

Саме так: кожен член команди відверто розповів, у яку частину доби він найбільш ефективний, в яких умовах любить працювати, що його бісить і якому стилю комунікації віддає перевагу.

Тож новачкам не доведеться ламати голову над тим, чи крапка наприкінці речення замість смайлика — це пасивна агресія, чи цей колега просто не любить смайлики.

«Мені подобається, що у Happy Monday кожен може швидко та професійно допомогти тобі з будь-якого питання та підтримати, коли необхідно. 

На початку роботи я дуже боялась зробити помилки у листуванні з партнерами, адже не листувалася доволі давно. Тому перші місяці я часто просила про допомогу, навіть дуже часто. Думаю, що сильно дратувала команду і відволікала від роботи. Але завдяки золотому терпінню колег я увійшла в курс справ, і тепер питань вже майже нуль 🙂

Можливо, у фізичному офісі адаптація пройшла би швидше, але наразі я найбільш віддалений член команди і працюю з самого Риму :)».

Алла Вавілова,
комунікаційна менеджерка

Навіть якщо зараз у команді Happy Monday немає відкритих вакансій — ми працюємо над тим, щоб завдяки нам ваші понеділки стали щасливими 🙂

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: