DataArt

IT сервісні
Дніпро, Київ, Львів, Одеса, Харків
Перевірена
DataArt — партнери з прогресу

DataArt — глобальна компанія з розробки програмного забезпечення та надійний технологічний партнер для лідерів ринку.

Вакансії, робота в DataArt
5000+колег
25+років експертизи
20+країн
30+офісів

Історія створення й розвитку компанії

Команда DataArt розробляє хмарні сервіси та реалізує проєкти, що ґрунтуються на даних. Серед клієнтів компанії — інноваційні стартапи та відомі світові бренди, зокрема Nasdaq, Skyscanner, Ocado, Doddle, Travelport, Meetup, Rappi, Betfair тощо.

Компанію було засновано в 1997 році у Нью-Йорку. За 4 роки з’явився другий офіс — цього разу в Лондоні. Відтоді DataArt постійно зростає та розвивається.

  • У 2006–2007 роках у компанії визначили основні сфери діяльності — «Фінанси», «Подорожі, перевезення та готельний бізнес», «Медіа та розваги».
  • З 2007 року працює в Україні: відкрилися офіси в Харкові та Херсоні. 
  • У 2011 році була визнана найкращим IT-роботодавцем в Україні за версією DOU.ua.
  • У 2011 році з’явився офіс в Києві, а в 2012 ще два — в Дніпрі та Одесі. 
  • У 2014 році кількість колег сягнула тисячі. Відкрили три нові офіси: ще один в Україні, цього разу у Львові, а також в Аргентині й Польщі. 
  • У 2016 році офіси з’явились у Болгарії та Німеччині. Цього ж року дохід компанії склав 120 мільйонів доларів.
  • Протягом 2019–2023 років з’явилися офіси у Вірменії, Грузії, Казахстані, Уругваї, Латвії, Румунії, Сербії, Мексиці, Індії та на Кіпрі, а також бізнес-хаб в ОАЕ. У 2022 році дохід компанії склав 378 мільйонів доларів.

Чотири кити-цінності компанії

У 2001 році компанія сформувала та впровадила свої ключові цінності 👇

Насамперед — люди. У DataArt не нехтують стосунками заради швидкого прибутку, адже вони — основа тривалої та продуктивної роботи. Тут цінують колег і готові інвестувати в їхній професійний розвиток.

Досвід та експертиза. Нові технології та ґрунтовні технічні знання допомагають досягати неймовірних результатів. У компанії об’єднують інженерну експертизу з людяністю, щоб зробити світ кращим.

Гнучкість. У DataArt кидають виклик догматизму та готові переглядати свої переконання й підходи відповідно до обставин і заради спільного добробуту.

Довіра. У компанії вважають, що людям можна довіряти, та покладаються на їхню відповідальність. Тут обирають жагу до знань і самостійність, а не бюрократію та ієрархічність. Роль лідерів у DataArt — створювати умови, в яких люди ухвалюють власні рішення.

Ініціатива Support Ukraine: як компанія допомагає під час повномасштабної війни

Від початку повномасштабної війни DataArt допомагає українським колегам та їхнім близьким, підтримує волонтерські ініціативи фахівців компанії та благодійні фонди. У вересні 2022 року компанія виокремила діяльність із підтримки України в довгострокову благодійну ініціативу Support Ukraine. В її межах було зібрано та направлено на важливі потреби понад 130 мільйонів гривень (95 мільйонів надала компанія та партнери, ще 35 — зібрали колеги).

Загалом у DataArt сформували такі підходи у межах ініціативи:

  • Щомісячно виділяють частину свого прибутку на допомогу Україні — підтримку волонтерських ініціатив колег і благодійних фондів (сума залежить від фінансових показників компанії).
  • Підтримують волонтерські ініціативи колег — компанія подвоює кожну суму, яку назбирає спільнота, та підтримує збори колег організаційно та комунікаційно.
  • Разом з партнерами підтримують благодійні фонди й волонтерські організації: U4UA, «Діти героїв», «Корпорація монстрів», United24 тощо.
  • Допомагають колегам, які доєдналися до ЗСУ, та їхнім родинам. Компанія зберігає для мобілізованих колег робочі місця та наразі виплачує повну компенсацію.

Основні напрями та важливі підсумки ініціативи Support Ukraine.

Допомога дітям:

  • 2,3 млн гривень і понад 500 павербанків для фонду «Діти героїв» на допомогу дітям, які втратили батьків через війну.
  • 1,5 млн гривень для фонду U4UA на сучасний прилад для реабілітації та понад 200 сеансів реабілітації для дітей із ДЦП. 
  • 1,5 млн гривень на закупівлю понад 1000 роутерів і точок доступу до інтернету для бомбосховищ у школах і дитячих садках Львова спільно зі Львівською облдержадміністрацією та Lviv IT Cluster. 
  • 711 тисяч гривень на відпочинок 46 дітей, які постраждали від війни, в літньому таборі у Карпатах. 

Охорона здоров’я:

  • 5,9 млн гривень на 5 обладнаних машин швидкої допомоги та обладнання ще двох машин у співпраці з благодійними фондами RAZOM, «Корабель допомоги» і «Бригада надії». 
  • 2,6 млн гривень на ремонт медичного корпусу Львівського клінічного госпіталю прикордонної служби України. 
  • 2,3 млн гривень на ремонт центрів психологічної допомоги для дорослих у Львівській лікарні швидкої допомоги та для дітей у Дитячій лікарні Святого Миколая від проєкту UNBROKEN. 
  • 1,8 млн гривень на реконструкцію та обладнання нейрохірургічного відділення Військово-медичного клінічного центру Західного регіону у співпраці з ГО «Народна самооборона Львівщини».

Допомога людям у гарячих точках і ВПО:

  • Понад 25 млн гривень на закупівлю і ремонт десятків автомобілів для евакуації.
  • 2,4 млн гривень на екстрену закупівлю моторних човнів спільно з фондом «Корабель допомоги» для ДСНС України в Херсонській області, ліквідацію наслідків катастрофи на ГЕС, гуманітарну допомогу та допомогу тваринам після теракту на ГЕС.
  • 2 мільйони гривень на продукти харчування, предмети гігієни та першої необхідності для людей на деокупованих територіях у співпраці з фондом You Are The Angel.
  • 1,5 млн гривень на 4 автономні «пункти незламності» у Харкові спільно з Kharkiv IT Cluster.
  • 580 тисяч гривень на ремонт центру для переселенців у Дніпрі спільно з фондом «Корабель допомоги».

Відсутність стереотипів, різноманітність та інклюзія

Цінності компанії — разом із «Цілями сталого розвитку» ООН — стали підґрунтям для створення у DataArt власної соціально-екологічної програми. У компанії прагнуть позитивно впливати на три сфери: людей, суспільство та довкілля. Зокрема, заохочують різноманітність, рівність та інклюзію серед кандидатів і колег.

Різноманітність. У компанії створюють комфортні умови для всіх колег — незалежно від їхньої статі, етнічної приналежності, релігії, віку, сексуальної орієнтації, походження, досвіду, рівня знань і навичок, відсутності чи наявності особливих потреб.

Рівні права. В DataArt наймають з огляду на професійні компетенції, а не на будь-які інші критерії, та забезпечують рівні можливості для професійного зростання і розвитку. Тут підвищують обізнаність та ділиться кращими практиками задля запобігання дискримінації у робочих стосунках.

Інклюзія. У компанії шукають більш індивідуальний підхід для задоволення потреб окремих колег і намагаються максимально розкрити потенціал кожного.

У 2020 році компанію було відзначено у звіті Strong Leaders Creator in IT в розділі «Різноманітність та інклюзія». У 2022 році вона отримала нагороду Best Company for Diversity від Comparably серед великих компаній, а в 2023 — Best CEOs for Diversity.

Зелена планета: як у компанії турбуються про довкілля

У 2021 році до команди DataArt долучився Дмитро Делієв — бізнес-аналітик і засновник громадської організації «Твій ліс», місія якої — заохочувати бізнеси та людей донатити на посадку дерев. Цінності DataArt і ГО цілком збіглися, тому компанія долучилася до ініціативи — виділила кошти на закупку сіянців і організувала корпоративні висадки дерев у різних регіонах України.

Протягом 2022 і 2023 років завдяки коштам компанії в Україні було висаджено 183 тисячі нових дерев на 175 гектарах. Ініціатива охопила Шацький національний природний парк, Національний природний парк «Кременецькі гори», Петриківське лісове господарство та Ічнянський національний природний парк.

2023 року ініціатива переросла в міжнародну — DataArt Forest: до українських колег доєдналися команди з Польщі та Вірменії.

Зручні офіси з кав’ярнями та ігровими зонами

Команда DataArt працює в 30+ офісах у більш ніж 20 країнах і дистанційно з різних куточків світу. В Україні є офіси в Харкові, Одесі, Дніпрі та Львові, декілька коворкінгів у Києві, а також у Кременчуці й Вінниці.

Компанія виявляє максимальну гнучкість щодо місця роботи. Українські колеги можуть працювати в будь-якому офісі чи коворкінгу DataArt в Україні, дистанційно або за бажанням релокуватися в інше місто чи країну (згідно з внутрішніми політиками компанії та за попереднім узгодженням із командою).

В офісах компанії організовані зручні робочі місця, які можна переоблаштувати на власний смак, якщо це не заважає іншим і не завдає шкоди майну орендодавців, і переговорні. Сюди можна запрошувати гостей і домашніх тварин (але тільки у тих країнах, де це дозволено, та якщо колеги не мають алергії).

Для пауз між роботою є зони перепочинку з ігровими приставками, більярдом, настільним футболом чи тенісом. А на кухнях і в кав’ярнях на колег чекають кава, чай, фрукти та солодощі.

На час війни компанія обладнала українські офіси генераторами й старлінками. У разі небезпеки вони перетворюються на «пункти незламності» для колег та їхніх близьких. Фахівці, які працюють дистанційно з різних міст України, під час блекаутів отримали виплати на покупку генераторів та облаштування домашніх робочих місць безперебійним зв’язком.

Повноцінний відпочинок і корпоративна психологічна допомога

DataArt просить колег відпочивати по-справжньому під час відпусток та на офіційні свята, згідно з законами їхніх країн. Хоча на час воєнного стану в Україні святкові й неробочі дні скасовані, для команди DataArt вони залишаються вихідними.

Компанія надає до 10 днів лікарняних на рік без довідок від лікарів, далі — за законами країни, де працює колега. Крім цього, у DataArt оформлюють страхові поліси для колег  та пропонують спеціальні вигідні умови для придбання полісів для їхніх близьких.

У компанії піклуються не лише про фізичне, а й про ментальне здоров’я команди. Зокрема, у межах проєкту Helpline кожен може отримати до 10 безкоштовних консультацій професійного психотерапевта на рік. До того ж у Helpline працюють волонтери — колеги, що пройшли спеціальну підготовку й мають психологічну освіту та/або великий досвід роботи з персоналом. За потреби вони підтримають, допоможуть з вибором психолога, поділяться власним досвідом тощо.

Як працюється у компанії: факти та цифри

Згідно з щорічним корпоративним опитуванням, колеги найбільше цінують роботу в DataArt за такі підходи й принципи:

  • Гнучкість — зручний графік, можливість працювати дистанційно тощо. 
  • Оплачуваний час у режимі Idle/Bench (час поза проєктом, який колега присвячує професійному навчанню та пошуку нового проєкту).
  • Cultural fit, коли особисті цінності колеги збігаються з цінностями компанії.
  • Відсутність програм для стеження за командою.
  • Чіткі правила й політики співпраці, сучасний підхід в управлінні.

І справді: в компанії мінімальна бюрократія, команди працюють автономно, керівництво є уважним до ініціатив колег. Тут немає вираженої ієрархії, менеджер будь-якого рівня доступний для діалогу, всі в команді звертаються одне до одного на «ти».

Крім цього, у DataArt не мають KPI чи інших методів контролю роботи, проте, звісно, звертають увагу на те, як колеги виконують свої обов’язки та дотримуються дедлайнів. Найважливіше — задоволений клієнт і злагодженість роботи команди.

Компанія пишається низкою нагород як найкращого роботодавця:

  • 12-разовий лауреат Inc. 5000, найпрестижнішого рейтингу приватних компаній США, що найшвидше розвиваються.
  • Бронзова нагорода Brandon Hall Award у категорії «Праця майбутнього: найвищі досягнення в технологіях корпоративного добробуту» (Future of Work: Best Advance in Corporate Wellbeing Technology).
  • Сертифікат «Чудове місце для праці у США» (The USA Great Place to Work Certification).
  • 17 нагород від платформи Comparably, що досліджує корпоративну культуру й робоче середовище.

За підсумками 2023 року, щорічного Team Satisfaction Survey і сторінки на Glassdoor:

  • 94% колег готові рекомендувати роботу в компанії друзям.
  • 87% колег готові провести в компанії значну частину своєї кар’єри (понад 2 роки).
  • 87% — рівень утримання колег.
  • 32% колег — жінки.
  • 48% колег — фахівці рівня сеньйор.
  • 27% колег приходять у компанію за рекомендацією.
  • 4,5 з 5 — рейтинг на Glassdoor.

Не кар’єрні сходи, а професійний розвиток

У межах внутрішньої освітньої системи DataArt пропонує колегам декілька сотень курсів та інші можливості з навчання та розвитку:

  • Широкий спектр освітніх програм для ІТ-фахівців усіх рівнів на власному L&D-порталі.
  • Внутрішні спільноти та центри компетенцій.
  • Мапу ProfDevMap, за допомогою якої можна оцінити свій рівень сеньйорності, дослідити зони зростання та визначити напрями розвитку.
  • Менторську програму, в межах якої більш досвідчені фахівці діляться знаннями й підтримують колег, що наразі мають менше досвіду.
  • Доступ до зовнішніх освітніх платформ O'Reilly, LinkedIn Learning і Udemy.
  • Доступ до цифрової бібліотеки O’Reilly Media, що містить понад 46 тисяч книг різної тематики.
  • Компенсацію витрат на сертифікацію AWS, GCP, Microsoft тощо.
  • Корпоративні курси англійської.

У DataArt регулярно проводять івенти для колег, наприклад:

  • Вебінари, воркшопи й зустрічі технічних спільнот, де колеги діляться своїм досвідом, розбирають реальні кейси, отримують підтримку та відповіді на свої запитання.
  • Вебінари та воркшопи з психологами на актуальні теми, майндфулнес-сесії, йога-практики та інші події для покращення ментального стану, зниження рівня стресу тощо.
  • Зустрічі з військовими психологами й ветеранами ЗСУ, курси першої домедичної допомоги для українців.
  • Вечори настільних ігор, кіновечори, свята, активності на природі та інші офлайн-події, де колеги можуть відпочити разом, розслабитись і поспілкуватись.

Кар’єрний розвиток у DataArt уявляють не у вигляді сходів, бо це не відповідає плоскій структурі компанії. Команда використовує термін «професійний розвиток» і частіше уявляє його як рух уперед, а не вгору. Ось кілька варіантів розвитку, які можуть тут запропонувати:

  • До певного рівня можна розвиватися вертикально, наприклад, від джуніора до сеньйора в межах звичного технічного стеку.
  • Можна зробити крок убік, наприклад, із QA у бізнес-аналіз.
  • Можна зростати як експерт, поглиблювати та розширювати доменні й технічні знання.

Менеджери у DataArt завжди готові обговорити професійні плани колег, щоб враховувати їх при виборі завдань і проєктів.

Що очікують від кандидатів та як потрапити до компанії

Крім технічних знань і навичок, зазначених у текстах вакансій, у DataArt від кандидатів очікують:

  • Високого рівня розмовної англійської, адже фахівці компанії працюють у розподілених командах і регулярно спілкуються з колегами й замовниками з різних країн.
  • Гнучкості, бо команди долучаються до різнопланових проєктів.
  • Універсальності — клієнтам потрібні розробники, що поєднують навички Full Stack і DevOps, та проджект-менеджери з досвідом роботи в IT і технічним бекграундом.

З огляду на останні тренди галузі та запити клієнтів у DataArt дедалі частіше наймають фахівців із Data Engineering, Data Science, AI тощо.

Щоб потрапити до компанії, потрібно пройти декілька етапів.

  1. Відгукнутися на вакансію. Рекрутери будуть вдячні, якщо ви не тільки надішлете резюме, а й додасте до нього супровідний лист — поділитеся, чому хочете працювати в компанії, та розповісте про бажані напрями роботи й розвитку.
  2. Пройти HR-співбесіду.
  3. Пройти нетехнічну співбесіду з викладачем англійської.
  4. Пройти технічну співбесіду, під час якої можуть попросити виконати невелике завдання: лайв-кодинг, алгоритмічну задачу чи парне програмування.
  5. Познайомитися з командою і проєктом та пройти інтервʼю з клієнтом. 
  6. Отримати та прийняти запрошення на роботу.

HR-координатори DataArt допомагають з адаптацією всередині компанії, а проджект-менеджер — з адаптацією у проєкті. У межах програми онбордингу новачки отримують всю необхідну інформацію, щоб якнайшвидше долучитися до роботи.

Прагнете приєднатися до команди світового рівня? 

Відгукуйтеся на вакансії DataArt!

Поскаржитися на компанію
Всі вакансії
Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: