Ми обожнюємо цікаві задачі та можливості познайомити нашу аудиторію з крутими компаніями, заходами, послугами та продуктами. А ще любимо ефективну співпрацю і у роботі над нативними матеріалами завжди йдемо назустріч партнерам, якщо це не суперечить принципам нашої редакції. Але оскільки нативні формати зберігають голос і стиль Happy Monday, ми маємо низку обмежень, що дозволяють нам залишатися вірними нашій місії, не розмивати власні цінності та робити справді якісний продукт. Ознайомтеся з ними, будь ласка. Вони не дуже суворі 🙂
Ми не створюємо спільних проєктів, не робимо огляд компаній та не розміщуємо вакансії таких компаній та організацій:
Ми також залишаємо за собою право відмовитися від виробництва проєкту на будь-якому етапі, якщо проєкт суперечить нашим принципам або загрожує репутації Happy Monday.
Усі тексти і пресрелізи обов’язково проходять етап редагування, оскільки ми несемо відповідальність за те, що рекламуємо. Тому ми редагуємо текст, можемо змінити заголовок та залишаємо за собою право відмовити у розміщенні, якщо матеріал суперечить нашим стандартам.
Усі тексти й матеріали (за винятком формату «Новина») мають бути унікальними. Ми не публікуємо статей чи частин тексту, які вже були опубліковані на інших медіаресурсах.
Усі нативні та піар-матеріали ми маркуємо позначками «Партнерський матеріал», «PR», «Промоматеріал».
Всі матеріали узгоджуються покроково. Статті, тексти, огляди компаній мають бути фінально узгоджені до передачі матеріалу на верстку. Істотна переробка проєкту на фінальному етапі (на етапі верстки чи після) передбачає націнку за додаткову роботу.
Заголовок матеріалу формує редакція, виходячи з глибокого розуміння нашого читача та бажання привернути увагу аудиторії до партнерського матеріалу. Якщо клієнт наголошує на власному заголовку, ми не несемо відповідальності за результати переглядів і успішність матеріалу.
Узгодження — це не переписування тексту або будь-якої його частини. Ми радо виправимо фактичні неточності, але стилістика й орфографія тексту залишаються в зоні відповідальності редакції Happy Monday і не можуть бути змінені клієнтом.
У комерційних матеріалах дозволяється розміщення до трьох закритих (nofollow) посилань на компанію, автора статті (сайт чи будь-яку соцмережу) чи повʼязаний зі статтею ресурс.
Терміни на реалізацію проєктів не охоплюють час, який знадобиться клієнту на узгодження кожного етапу виробництва.
Ми не передаємо клієнту права на тексти, зображення і код, створені в рамках співпраці.
Можливості верстки матеріалів обмежуються стандартними можливостями внутрішньої редакційної системи Happy Monday. Зокрема, не можливе використання спеціальних шрифтів, зміна розміру елементів або їхнього кольору. Унікальний дизайн та використання елементів фірмового стилю рекламодавця можливі тільки при створенні матеріалів формату «Спецпроєкт».
З партнером не узгоджуються зображення в анонсі матеріалу або головна ілюстрація. Головна ілюстрація в матеріалі не може бути брендованою. Стиль, кольори, шрифт та елементи головної ілюстрації готуються відповідно до фірмового стилю Happy Monday.
При поширенні статей і матеріалів у соціальних мережах Happy Monday з партнером не узгоджуються:
Усі анонси і рекламні публікації в соціальних мережах Happy Monday проходять через редакцію. Ми залишаємо за собою право на редагування тексту та його адаптацію під потреби та інтереси нашої аудиторії.
Усе підходить? Тоді чекаємо на нашу плідну співпрацю 🙂
Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.