Маєте ідею, здатну змінити світ? Тепер ви можете стати на крок ближче до її реалізації! Беріть участь у всеукраїнському конкурсі наукових проєктів Science Battle від компанії Carlsberg Ukraine — і вигравайте 1 000 000 грн (до оподаткування) на втілення своїх задумів.
Що таке Science Battle?
Science Battle — це всеукраїнський конкурс наукових проєктів від PJSC Carlsberg Ukraine для українських науковців, винахідників та просто ентузіастів, які опікуються темами охорони довкілля.
Мета наукового батлу — знайти проєкти, які б вирішував одну з двох глобальних проблем: зменшення шкоди від великих виробництв та / або підвищення їхньої ефективності.
Взяти участь у Science Battle можуть розробники проєктів у таких сферах:
- агропромисловість;
- водні ресурси;
- біотехнології;
- ефективна енергетика;
- зменшення викидів СО2.
Як взяти участь у науковому батлі?
Автори наукових ідей та їхні однодумці можуть подати онлайн-заявку на участь до 25 жовтня. 1 листопада будуть оголошені десять найкращих проєктів, які вийдуть у фінал.
На фіналістів чекає тиждень роботи з досвідченими менторами, які допоможуть учасникам підготуватися до презентації проєктів:
- розкриють секрети ораторської майстерності,
- навчать прораховувати бізнес-план і переконувати інвесторів;
- розкажуть про дизайн-мислення і його використання;
- покажуть, як забрендувати науку та доносити ідею проєкту.
Фінал Science Battle, під час якого будуть презентовані найкращі проєкти, відбудеться 23 листопада 2019 року у Києві (UNIT.City). Переможців — найкращі інноваційні проєкти — оберуть представники компанії Carlsberg Ukraine та авторитетне журі. Результати оголосять 25 листопада на сайті конкурсу.
Про організатора конкурсу
PJSC Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива й інших напоїв. Від моменту заснування у 1847 році Carlsberg Group стабільно працює та вносить позитивний вклад у розвиток суспільства на усіх своїх ринках. Компанія протягом своєї історії активно підтримує розвиток науки в усьому світі.
Дякуємо!
Тепер редактори знають.