Всі статті Новини Пошук роботи Увійти в ІТ Кар'єра Історії Розвиток Happy HR Спецпроєкти

Readdle: «Профіль на Happy Monday працює на нашу впізнаваність». Як ми допомагаємо компаніям?

09.03.23 Happy HR 4 хв читання

Readdle — це українська продуктова ІТ-компанія, яка займається розробкою популярних додатків, таких як Documents, Scanner Pro, PDF Expert, Calendars, Spark та Fluix. До нас прийшла з наступним запитом: зібрати в одному місці концентрат корисної інформації про компанію для зовнішньої комунікації. Ми створили для Readdle профіль, розміщували вакансії та плануємо працювати над оновленням сторінки згідно з новими запитами компанії.

Сфера: ІТ

Кількість працівників: 270+

На ринку: 15 років 

Запит Readdle: зібрати в одному місці концентрат корисної інформації про компанію для зовнішньої комунікації.

Чи задоволені в Readdle результатами профілю та співпрацею, розповідають Employer Brand Manager компанії Єлизавета Максимець та Employer Brand Specialist Дарія Молчанова.


«Happy Monday для нас — ресурс, де ми шукаємо проактивних кандидатів»


Ми — продуктова компанія повного циклу, і співробітників шукаємо з відповідним майндсетом. Це мають бути самостійні, відповідальні, клієнто- й продуктоорієнтовані фахівці, які прагнуть приносити цінність компанії та не бояться пропонувати зміни. До того ж, ми не корпоративний сектор: нам потрібні креативні люди, які можуть не тільки грати за правилами, а й вміють самостійно приймати рішення, базуючись на цінностях компанії.

Плюс для нас важлива проактивність: нам не вистачає нових людей, які хотіли б десь виступати, писати статті та були б активними бренд-амбасадорами компанії. Happy Monday для нас — ресурс, де ми шукаємо саме таких кандидатів: джунів-мідлів на адміністративні та customer support позиції, які й мають бути проактивні. 


Чому вирішили робити профіль?


До співпраці з Happy Monday не було матеріалів, де була б сконцентрована інформація про нас, навіть наш сайт тоді ще був дуже простий. Тому була потреба зібрати все основне й корисне про компанію в одному місці, щоб кандидати могли познайомитися з компанією, прочитати про її культуру. Ми хотіли створити «вічнозелений» контент, яким би й надалі користувалися. Тож два роки тому ми зробили сторінку компанії на Happy Monday.

З відгуків про сторінку розуміємо, що її знаходять і читають. Happy Monday вкладаються в рекламу, це бачать наші потенційні співробітники та приходять до нас, уже ознайомившись із матеріалом. Тобто профіль стає ще однією точкою входу для кандидатів.

Плюс рекрутери відправляють посилання на нього, коли потрібно надати релевантному кандидатові коротку інформацію про компанію. А ще ми вперше робили подібний матеріал і тепер, працюючи над спецпроєктами з іншими ресурсами, ми показуємо профіль на Happy Monday як приклад того, що в нас уже є. Тобто профіль працює на впізнаваність нашого бренду на кількох рівнях. 

У нас із Happy Monday приємна історія співпраці, ми тільки за взаємодію в нових проєктах, щоб давати більшу цінність нашим співробітникам, клієнтам і кандидатам. Наприклад, зараз хочемо оновити профіль і додати його англійську версію, бо активно наймаємо не лише українців, а й іноземців, команда стає все більш інтернаціональною, тому зручно мати переклад сторінки.

Який вигляд має профіль компанії на Happy Monday? Дивіться на прикладі Readdle 👉

Профіль


Про процес співпраці


Загалом подобається tone of voice Happy Monday: без кліше, відполіровані, класні, не заїжджені фрази — це +10 до стилю комунікації, який відповідає розміщеним на сайті компаніям. 

Ми не мали досвіду створення таких великих матеріалів, тому за журналістський хист і професійну роботу з текстом відповідали Happy Monday, це було класно й цінно. Зручно, що попередньо ми обговорили, про що хочемо розказати, а потім ще могли щось доповнити, надіслати коментарі. Ще плюс — ми мали змогу переглянути матеріал перед виходом, для нас це було важливо. Класно, що можна апдейтнути профіль: наприклад, найближчим часом ми плануємо зробити менший акцент на офіс, більше розказати про ремоут-first, відрядження за кордон тощо.

Приклади статей за участі Readdle

Як увійти в ІТ: можливості для іOS-розробників (і не тільки) від компанії Readdle

10 фішок українських компаній: від офісних котів до дитячих кімнат

5 професій в IT, де не потрібен досвід роботи


Кому порадили б профіль на Happy Monday?


Тим, хто розділяє філософію про правильні компанії з правильними цінностями: компаніям, які роблять сильний продукт і правильні речі з погляду культури. Це можуть бути маленькі компанії, але з класним продуктом чи фаундерами, де працівники відчувають гордість за свою роботу. Малим і середнім продуктовим компаніям із джуніор-мідл вакансіями, агенціям із креативними вакансіями.

Цікавить профіль компанії на Happy Monday?

Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!

Деталі
Розсилка, що розвиває вашу кар'єру

Підписуйтесь на щотижневу розсилку від головної редакторки Happy Monday з підбіркою найцікавішого контенту тижня, новин та кар'єрних можливостей.

Більше
Відгук

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: