Readdle — це українська продуктова ІТ-компанія, яка займається розробкою популярних додатків, таких як Documents, Scanner Pro, PDF Expert, Calendars, Spark та Fluix.
Кількість працівників: 270+
Запит
Зібрати в одному місці концентрат корисної інформації про компанію для зовнішньої комунікації.
До співпраці з Happy Monday не було матеріалів, де була б сконцентрована інформація про нас, навіть наш сайт тоді ще був дуже простий. Тому була потреба зібрати все основне й корисне про компанію в одному місці, щоб кандидати могли познайомитися з компанією, прочитати про її культуру. Ми хотіли створити «вічнозелений» контент, яким би й надалі користувалися. Тож ми зробили сторінку компанії на Happy Monday.
Рішення
У 2021 році створили профіль Readdle, який допоміг компанії підвищити впізнаваність серед ширшої аудиторії кандидатів. Також активно розміщували вакансії, завдяки яким компанія знаходила кандидатів, що метчаться з нею за цінностями.
Ми — продуктова компанія повного циклу, і співробітників шукаємо з відповідним майндсетом. Це мають бути самостійні, відповідальні, клієнто- й продуктоорієнтовані фахівці, які прагнуть приносити цінність компанії та не бояться пропонувати зміни. Плюс для нас важлива проактивність: нам не вистачає нових людей, які хотіли б десь виступати, писати статті та були б активними бренд-амбасадорами компанії. Happy Monday для нас — ресурс, де ми шукаємо саме таких кандидатів: джунів-мідлів на адміністративні та customer support позиції, які й мають бути проактивні.
Результат
На липень 2023 року:
- Створено профіль про компанію, який привертає увагу потенційних кандидатів.
- Проведено маркетингову кампанію, яка допомогла підвищити впізнаваність компанії та зацікавити кандидатів, які поділяють схожі цінності.
- перегляди профілю на сайті: 10 431
- загальне охоплення кампанії: 340 102
З відгуків про профіль ми розуміємо, що його знаходять і читають. Happy Monday вкладаються в рекламу, це бачать наші потенційні співробітники та приходять до нас, уже ознайомившись із матеріалом. Тобто профіль стає ще однією точкою входу для кандидатів. Плюс рекрутери відправляють посилання на нього, коли потрібно надати релевантному кандидатові коротку інформацію про компанію. А ще ми вперше робили подібний матеріал і тепер, працюючи над спецпроєктами з іншими ресурсами, ми показуємо профіль на Happy Monday як приклад того, що в нас уже є.
Відгук компанії про співпрацю
Ми не мали досвіду створення таких великих матеріалів, тому за журналістський хист і професійну роботу з текстом відповідали Happy Monday, це було класно й цінно. Зручно, що попередньо ми обговорили, про що хочемо розказати, а потім ще могли щось доповнити, надіслати коментарі. Ще плюс — ми мали змогу переглянути матеріал перед виходом, для нас це було важливо. Класно, що можна апдейтнути профіль: наприклад, найближчим часом ми плануємо зробити менший акцент на офіс, більше розказати про ремоут-first, відрядження за кордон тощо.
Кому порадили б співпрацю з Happy Monday?
Тим, хто розділяє філософію про правильні компанії з правильними цінностями: компаніям, які роблять сильний продукт і правильні речі з погляду культури. Це можуть бути маленькі компанії, але з класним продуктом чи фаундерами, де працівники відчувають гордість за свою роботу. Малим і середнім продуктовим компаніям із джуніор-мідл вакансіями, агенціям із креативними вакансіями.
Цікавить профіль компанії на Happy Monday?
Дізнайтеся більше та приверніть увагу топових талантів до своєї компанії!
Деталі