fbpx

МХП шукає нові ідеї у фуд індустрії. Подавайте свої на MHP Innovation Lab

Редакція Ср., 07.10.20 Новини компаній

У вас є ідея B2B або B2C проєкту у фуд індустрії, але немає ресурсів для її втілення? Подавайтеся на конкурс MHP Innovation Lab, щоб реалізувати її спільно з агрохолдингом МХП. Дедлайн реєстрації 31 жовтня!

Агрохолдинг МХП — найбільший виробник м’яса курятини в Європі — трансформується із сировинної компанії в кулінарну: відкриває різні формати магазинів, започатковує нові бізнес-моделі, виходить на ринок з новими продуктами. А ще МХП відкритий до ідей і готових проєктів, тому спільно з платформою кейс-чемпіонатів CASERS оголошує конкурс MHP Innovation Lab

MHP Innovation Lab — це конкурс для тих, хто відкрито дивиться на світ, мріє про те, як зробити його кращим, прокидається серед ночі від геніальних думок та ідей, заряджений на дію та результат. Ми шукаємо інсайти, сміливі ідеї та інноваційні рішення, які допоможуть МХП бути ще більш клієнторієнтованою, динамічною та сучасною компанією.

Микола Такзей, директор департаменту інновацій агрохолдингу МХП


Можливість для студентів і досвідчених кулінарів


Не важливо, у вас є власний стартап, ви досвідчений кулінар, технолог, представник сфери HoReCa, маркетолог або ж студент чи фудблогер — пропонувати свої ідеї можуть усі, кому цікаві інновації у фуд індустрії. Це ваша унікальна можливість реалізувати свою ідею, якщо вона відповідає одному з напрямів:

  • продукти: нові продуктові рішення та технології, що мають потенціал стати комерційно успішними;
  • бізнес-моделі, пов’язані із замовленням, приготуванням, купівлею, доставкою та іншими складовими клієнтського досвіду. Особливо актуальні проєкти, пов’язані із сучасними трендами роботи готелів, ресторанів, кафе;
  • сервіси — нові послуги, які покращать клієнтський досвід на будь-якому етапі. 


Шанс запустити свій проєкт або приєднатися до команди холдингу


Навіщо взагалі ділитися своїми ідеями? Для бізнесу, стартапів, представників HoReCa це нагода вивести свій проєкт на новий рівень та запуститися у партнерстві з МХП. 

Студенти, технологи, кулінари та інші інноватори зможуть запропонувати рішення, що будуть протестовані на базі МХП, або ж долучитися до команди та реалізувати свої ідеї у складі холдингу. 

Незалежно від того, переможе ваша ідея на конкурсі чи ні, усі учасники конкурсу отримають комплексну підтримку від МХП: зворотний зв’язок щодо ідей, знання про тренди у агросфері. Також на всіх охочих чекає серія онлайнових освітніх подій про нові можливості у фуд індустрії.

Можливість реалізувати свою ідею у партнерстві з МХП, отримати фідбек і знання від експертів галузі або запрошення на роботу — у цьому проєкті кожен знайде саме те, що потрібно йому. Я вірю, що саме такі win-win проєкти рухають нас як країну вперед, допомагають пробиватися стартапам і молодим спеціалістам, одночасно розвиваючи бізнес.

Євген Урсалов, виконавчий директор та співзасновник CASERS


Як взяти участь у MHP Innovation Lab


На шляху до реалізації ідей не стане жоден карантин: усі заходи MHP Innovation Lab відбуватимуться онлайн. 

До 31 жовтня усі охочі можуть запропонувати свої ідеї, зареєструвавшись на сайті проєкту.

Журі, до якого увійдуть топменеджери МХП, оцінить задуми і оберуть фіналістів, які презентують рішення у фіналі конкурсу.  Після презентації ідей визначаться переможці та формати їхньої подальшої співпраці з МХП. 

Слідкувати за новинами та анонсами можна у телеграм-каналі проєкту та на сторінці події у фейсбуці.  Усі деталі про конкурс можна дізнатися вже 9 жовтня о 16:00 на zoom-зустрічі з організаторами.

Долучайтеся!

Створюємо спільноту фанів Понеділків.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: