Як повідомляє «Освіторія», Українська маркетингова група (UMG) опитала киян-підлітків, які народилися у період із середини 1990-их до середини 2000-их років, щоб скласти портрет покоління Z.
Ми вибрали з матеріалу цікаві інсайти про ставлення представників покоління Z до роботи й кар’єри.
Робота має приносити задоволення
Представники покоління Z виокремлюють дві головні складові майбутньої роботи: задоволення від того, що робиш, і незалежність. Фінансове питання теж важливе, однак сама собою висока зарплата не є самоціллю – грошей має бути просто «достатньо».
Більшість опитаних прагне відкрити бізнес одразу після закінчення університету. Головне для них – незалежність, тоді як робота на когось і кар’єрний ріст обмежують.
«На роботодавця — не подобається: є кар’єрна драбина. А коли в тебе своя компанія — у тебе необмежені можливості, все залежить тільки від твоїх талантів. Ти можеш їх розвивати скільки завгодно», – Макс, 14 років.
Керівник має бути ментором, а не критиком
Ті, хто готовий працювати у компаніях, воліли б працювати з керівником, який буде радше наставником та вчителем, ніж жорстким критиком.
Компанія має бути міжнародною, з гнучким графіком. Серед вимог також — оцінка фінального результату з поясненнями, екологічність бізнесу, корисність для суспільства та мінімальна зарплата від 10 тисяч гривень.
Джерело: Освіторія
Напрямки у дизайні: кого шукають компанії і як стати затребуваним?
Спасибо!
Теперь редакторы в курсе.